2.5D 103kw sinine suits
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
2.5D 103kw sinine suits
Tervitan kõiki. Loodan, et teema on huvitav paljudele, kuna 2.5D mootoreid liigub palju.
Probleemiks on sinine suits, mis sumpsist tuleb.
Probleem sai alguse mitu aastat tagasi, kui VAHETE VAHEL hakkas SOOJA MOOTORIGA suitsu tulema. Eriti hästi oli näha just foori taga seismise ajal, et hakkab tulema. Siis piisas sellest, et korraks gaasi anda ja siis oli kadunud, järgmise korrani, mis võis tulla tunni aja pärast või hoopis järgmisel päeval. Kaootiliselt.
Vahepeal sai teise turbo peale ja läksid teised pihustid koos otsadega peale. Probleem jäi alles, ja ka suitsu värvus ei muutunud. Progreseerunud muud kui. Viimasel ajal suitseb suht pidevalt ja korralikult. Häbi on ja tahaks korda saada.
Mis puudutab mootorit veel, siis sinna sai just viimati uut hammasrihma peale koos pumba seadistamisega. Pihustite korrektsioon on normi piires. Andurid paistavad korras olevat. Käima läheb kenasti.
Aju on kiibitud ja tühikäigul on pritsekogus natuke suur. Kas sellest võib toss tulla?
Või millest? Klapisääre tihendid?
Või on ikka pumbaga/pihustitega midagi viga, et, nagu mõni räägib, peale töötakti "kuseb" pihusti peale ja see põletamata kütus tekitabki sellist suitsu? Seda ma väga ei usu, sest teise pihustide komplektiga oli põhimõtteliselt sama suits taga.
Veel ideid?
Vahepeal tekkivad mõttet auto müüki panna, kuna olen juba üle 4k "investeerinud" sinna, kuid tahaks eelkõige sellest suitsust lahti saada, et kõik korras oleks.
Väike plaan oli ka filmida momenti, kui tossama hakkab, kui see aitaks probleemile jälile saada.
Tänan.
Probleemiks on sinine suits, mis sumpsist tuleb.
Probleem sai alguse mitu aastat tagasi, kui VAHETE VAHEL hakkas SOOJA MOOTORIGA suitsu tulema. Eriti hästi oli näha just foori taga seismise ajal, et hakkab tulema. Siis piisas sellest, et korraks gaasi anda ja siis oli kadunud, järgmise korrani, mis võis tulla tunni aja pärast või hoopis järgmisel päeval. Kaootiliselt.
Vahepeal sai teise turbo peale ja läksid teised pihustid koos otsadega peale. Probleem jäi alles, ja ka suitsu värvus ei muutunud. Progreseerunud muud kui. Viimasel ajal suitseb suht pidevalt ja korralikult. Häbi on ja tahaks korda saada.
Mis puudutab mootorit veel, siis sinna sai just viimati uut hammasrihma peale koos pumba seadistamisega. Pihustite korrektsioon on normi piires. Andurid paistavad korras olevat. Käima läheb kenasti.
Aju on kiibitud ja tühikäigul on pritsekogus natuke suur. Kas sellest võib toss tulla?
Või millest? Klapisääre tihendid?
Või on ikka pumbaga/pihustitega midagi viga, et, nagu mõni räägib, peale töötakti "kuseb" pihusti peale ja see põletamata kütus tekitabki sellist suitsu? Seda ma väga ei usu, sest teise pihustide komplektiga oli põhimõtteliselt sama suits taga.
Veel ideid?
Vahepeal tekkivad mõttet auto müüki panna, kuna olen juba üle 4k "investeerinud" sinna, kuid tahaks eelkõige sellest suitsust lahti saada, et kõik korras oleks.
Väike plaan oli ka filmida momenti, kui tossama hakkab, kui see aitaks probleemile jälile saada.
Tänan.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: 2.5D 103kw sinine suits
Kompressiooni mõõta alustuseks.
Re: 2.5D 103kw sinine suits
Käima läheb kenasti, ka külmaga. Õli väga ei kao. Ikka tasub kompressioonikadu karta?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: 2.5D 103kw sinine suits
Mis tähendab väga ei kao?
Kahtlustan klapisääretihendeid.
Kahtlustan klapisääretihendeid.
612 BFF- MÜÜDUD.
Re: 2.5D 103kw sinine suits
Tähendab seda, et juurde ei ole pidanud kordagi lisama. Et kui õlikadu eksisteerib, siis päris väiksem määral.
Tänan osaluse eest.
Tänan osaluse eest.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: 2.5D 103kw sinine suits
Mina jändasin sama asjaga oma eelmisel autol. Sai ka turbo vahetatud ja pihustid kontrollitud, kuid viga ei leidnud. Sõber sõidab selle autoga siiani, äkki mingi 5 aastat juba nii tossanud
Re: 2.5D 103kw sinine suits
Jep, mul ka mingi 3-4 aastat suitseb. Ülevaatust läbib peale turbo vahetust normaalselt, kuna mõõdetakse ju pööretega ![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Viimasel ajal on aga hullemaks läinud. Tahaks korda saada.
Vaatan, et pihustid käisid kontrollis. Et võib eeldada, et pihustides viga pole, mul ka juba teine komplekt peal.
Kas kompressiooni sai mõõdetud?
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Viimasel ajal on aga hullemaks läinud. Tahaks korda saada.
Vaatan, et pihustid käisid kontrollis. Et võib eeldada, et pihustides viga pole, mul ka juba teine komplekt peal.
Kas kompressiooni sai mõõdetud?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: 2.5D 103kw sinine suits
kannatab karteri tuulutusele pilk peale visata.et volla terve ja puhas.kanalid puhtad.õhufilter puhas?
quattro.
Re: 2.5D 103kw sinine suits
Jah, õhufilter on vahetatud ning karteri tuulutus puhastatud. Vähemalt, puhastatud on selle kork ning kanalid paistsid puhtad olevat.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: 2.5D 103kw sinine suits
Mul lekkis see cooleri kummist vaheljupp või mis iganes asi ta on. Pm ma võin ka eksida, aga tossamine(musta tossu) on justkui üldse kadunud...ilmselgelt kiirendades vahel ikka tuleb. Aga sinist tuleb mul ainult kui külmalt käivitan...ehk siis eeldusel, et mõni pihusti "kuseb" silindrisse...esimese kiirendusega või kohapeal natuke käies on kõik ja kogu päevaks. Sul peab midagi püsivamat olema....õli mul ei söö auto omaarust absoluutselt. Kuigi nüüd on cooleri radikas külmaga hakanud tilkasid garage põrandale jätma.
![Pilt](http://www.upload.ee/thumb/4537541/10175974_796620730385857_2722403026866496520_n.jpg)
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: 2.5D 103kw sinine suits
Tänan. Ootasingi just, et igaüks, kellel on mõtteid või tähelepanekuid, paneb neid siin kirja. Igaühel on oma unikaalne kogemus, mis võib teistele abiks olla.
Paistab, et tuleks pihustitega alustada. Proovin ennem Hypnotiza soovitud trikki ära ja siis tuleks kuskil aeg kirja panna.
Paistab, et tuleks pihustitega alustada. Proovin ennem Hypnotiza soovitud trikki ära ja siis tuleks kuskil aeg kirja panna.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: 2.5D 103kw sinine suits
No sinine suits diislil tuleb kindlasti õlist.must on põlematta kütus ja valge suits tuöeb veest.kui pihustid kusevad siis tekib ka väikse koormusega mustjas hallikas tahm.üldiselt ei muuda pihusti survepidamatus suurt miskit.silindrisse tilgub suht vähe kütet.käivitamisel viskab nats rohkem tahma.sinine suits viitab õlile mis jõuab põlemiskambrisse.kas õlirõngad läbi või antakse koos õhuga õliudu mis viitab määrdunud sisselaskele.sisselaset määrib EGR. karterituulutus ja turbo.kui sa väidad et karterituulutus puhas siis mina alustaksin näiteks sisselaske puhastusest.sisselaske kollektor.egr.vahejahuti mis võib kah vana õli täis olla ja ka klapisääred peaksid puhtad olema.
quattro.
Re: 2.5D 103kw sinine suits
Mis hypno trikk on muidu
Ma võimaluse tekkimisel laseks ka oma pihustid pinki panna, aga hetkel puudub justkui vajadus...kütet võtab vähe, ei tossa(ei sega vähemasti) ja minek ka hea...aga vb käik auto vaiksemini näiteks kui kõik paika pandud.
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Pilt](http://www.upload.ee/thumb/4537541/10175974_796620730385857_2722403026866496520_n.jpg)
Twin Towers Of The World Trade Center
Re: 2.5D 103kw sinine suits
Hypno soovitas MAP anduri vollat üle vaadata.
Mina jah, olin ka sama meelt alati, et sinine viidab õlile. Samas kohe mitmed inimesed kinnitasid, et kui pihusti "kuseb", saab suits sinine olla.
Mina jah, olin ka sama meelt alati, et sinine viidab õlile. Samas kohe mitmed inimesed kinnitasid, et kui pihusti "kuseb", saab suits sinine olla.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: 2.5D 103kw sinine suits
ok.kirjuta siis ka siia kas pihustite remont võttis suitsemise ära?
quattro.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist