1. leht 1-st

Värvida või otsida varuosa?

Postitatud: 07 Juun 2015, 10:39
Postitas bjorn
Kuna plaanis veel paar aastat vähemalt oma V70-t omada, siis on hakanud häirima mõned valulised kohad kerel. Mis on teadjamate soovitus:

1) Mitte midagi teha ning paari aasta pärast uuema auto vastu vahetada
2) Proovida leida kasutatud, kuid paremas seisukorras kapott ning uks, võib-olla ka peegel. Tagumise rattakoopaga ei tee midagi.
3) Kogu auto ülevärvimine koos keretöödega. Mis võiks hinnaklass olla?

Probleemsed kohad:
Kapott, millel 2 suurt lärakat, vaikselt roostekarva läinud.
Stangedel kriimud/kivitäkked, samuti peeglitel.
Nõrgas seisus on uste servad, kus värvi puudu ning pindmine rooste.
Kõige nukramas seisukorras on tagumine vasak koopaserv, kus rooste kobrutab. Teine pool on ok. Samuti kobrutab rooste mingil põhjusel esimese juhipoolse ukse siseservas (vt. pilti).

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Värvida või otsida varuosa?

Postitatud: 07 Juun 2015, 10:48
Postitas Tonis454
Kõige mõistlikum vast ainult rooste kohad üle värvida ja seejärel terve auto ära poleerida.

Re: Värvida või otsida varuosa?

Postitatud: 07 Juun 2015, 20:16
Postitas bjorn
Telefoni kvaliteet välja ei anna, aga eks neid kivitäkkeid ja pisemaid defekte mis tahaksid pahtlit on mujalgi. Poleerimisega ikka auku välja ei võta.

Re: Värvida või otsida varuosa?

Postitatud: 07 Juun 2015, 21:34
Postitas Liiwaannus
Kui endale teed ja müügihinna ja kulu võrdlust ei tee, siis uks ja kapott vahetada euroopast tulnud doonori omade vastu. Koobas ja astmelaud värvida. Pooldan doonorosi seal kus võimalik, kuna neil tsink terve. Peegli teeks põlveostas näpuharjutusena ise, kuna materjalikulu olematu ja ainult nökerdamisvaev saab rakendada loogikat, et mis s*tasti see uuesti :P

Kui plaanid müüa mõne aasta pärast ja mõtled, et kuidas müügihinnale mõjub, siis ma ei teeks midagi nende asjadega. Masina hind suure tõenäosusega niikuinii 1-1.5k vahel sõltuvalt teiste juppide seisukorrast. Ei usu, et nii rondiks lased, et hind alla 1k oleks.

Re: Värvida või otsida varuosa?

Postitatud: 07 Juun 2015, 21:59
Postitas bjorn
Dilemma tulenebki sellest, et tehnika poolt ja sisu olen korralikult teinud ja inversteerinud. Nüüd aga kest hakkab nägu näitama. Vaatasin just remondi päevikut. 4 aasta jooksul kõik asjad v.a. auto alghind on üle 3k sisse laotud - k.a. rehvid, veljed, nahksisu, puitimitatsioon kuni kõikide õlide ja filtriteni välja. Samas paljud suured asjad on sellised mida tõenäoliselt uuesti ei pea vahetama - amordid, amordipadjad, sillapuksid, eesoojenduse kaablid, piduri supportid, veepumo ja rihmakomplekt jne.. Enamik asju Premium klass ka - Lemf, TRW, SKF, OEM jne.

Kui kesta saab ka hääks siis juba täitsa okei. Iseenesest peaks ka ise suutma värvitud, aga pole ruume, et korralikult teha. Eelmine suvi sai tsikkel üle tehtud. Matt roheline on muidugi teine teema, kui metallik + lakk + poleerimine. Midagi saab aru vast.

https://www.youtube.com/watch?v=lLxOpIFPgQs

Re: Värvida või otsida varuosa?

Postitatud: 10 Juun 2015, 09:09
Postitas 164
Roostes auto ei sobi Eesti kliimas igapäeva sõiduks, ehk parandatud roostega oled iga aasta-kahe tagant silmitsi uuesti ja uuesti. Sageli see nö. pindmine rooste, mida ka siin foorumis ohtralt kasutatakse roostes kirjeldamisel, on samuti tugevalt metallis sees (võib-olla mitte silmnähtavalt läbiva auguna), kuid seda sealt pleki pooridest tersharjaga või liivapaberiga välja ei saa. Kui eelmise puhul võib aidata korralik liivapritsitöö, siis kui on valtside liitekohal-on ka valtsides sees ja siis aitab vaid unenägude maailm, kus võid kõik korda mõelda ;). Tõenäoliselt tuleb juba vähe kallima/uuema autoga ka ostuhinda arvestades km hind oluliselt odavam. Aga kuna sa oled emotsioonidesse raha investeerininud, siis edasine rahapaigutus on puhtal sinu enda sisetunde küsimus.