B230FT käivituse ja töötamise probleemid

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

B230FT käivituse ja töötamise probleemid

PostitusPostitas aibast » 05 Nov 2005, 10:07

Ok. Selluine siis probleemi kirjeldus. Et käivitus hommikul ilusti. Sõitsin 20 m ja suri välja. Millest, vastus silindrid kütust täis. Lihtsalt lambist lükkab nii palju küttet sisse, et pärast isegi jookseb see asi välja sumpsist :shock: . Keegi teab milles võib jama olla. Äkki kütusesurve regulaator või puhustid. Ei teagi kus poole pealt pihta hakkata.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

bensiin silindrites

PostitusPostitas mgarageu » 05 Nov 2005, 22:00

sul ilmselt motronicuga turbo. sel pole nagu veakoodi kah lugeda kuskilt. sarnast asja võib põhjustada:
1. vigane mootori temperatuuriandur (mis ajule teavet annab)
2. katkestus või paha kontakt sama anduri juhtmetes, mis kompuutrini viivad.
ka muud variandid võimalikud, aga see kõigepealt.

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 05 Nov 2005, 22:05

On seal ikka elektrooniline sissepritse? Olen rohkem kursis K-jet siisepritsega.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

injection systems

PostitusPostitas mgarageu » 05 Nov 2005, 22:51

ei ole kohanud ühtki B230FT-d meh.pritsega. on Motronic või uuematel LH 2.4 Jetronic.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 05 Nov 2005, 23:12

LH 2.2 on tal
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

jetronic

PostitusPostitas mgarageu » 06 Nov 2005, 21:24

kas kontrollisid temperatuurianduri värki? mis on su auto aju nr? pritsu oma...

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 06 Nov 2005, 23:01

mul selline tunne, et asi lükkab külmkäivitusega liialt kütet sisse. Kui soojaks läeb siis töötab normaalselt. Mingeid probleeme pole.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

tunne?

PostitusPostitas mgarageu » 06 Nov 2005, 23:14

seda ma sulle üritangi öelda. elektroonilise pritse puhul juhib see andur külmkäivitust. kui andur nässus või muul põhjusel anduri ahela takistus liiga suur, arvab aju, et liiga külm ja annab kõvasti bensiini peale...

Kasutaja avatar
760GLE
Volvo Club liige
Postitusi: 691
Liitunud: 17 Juun 2005, 07:20
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas 760GLE » 07 Nov 2005, 05:48

Lihtne lahendus..."Tõmba juhe välja seinast...".
Ei tea küll kuidas 4-silindriline sellise asjaga nõus on.

Mul V6 tegi küll hommikuti nimodi paremat nägu.
Sten
5 245 17kolm

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 07 Nov 2005, 09:32

nu jah, ek peab hakkama kontrollima omal tempi andureid.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 6 külalist