B230FT käivituse ja töötamise probleemid
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
B230FT käivituse ja töötamise probleemid
Ok. Selluine siis probleemi kirjeldus. Et käivitus hommikul ilusti. Sõitsin 20 m ja suri välja. Millest, vastus silindrid kütust täis. Lihtsalt lambist lükkab nii palju küttet sisse, et pärast isegi jookseb see asi välja sumpsist . Keegi teab milles võib jama olla. Äkki kütusesurve regulaator või puhustid. Ei teagi kus poole pealt pihta hakkata.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
bensiin silindrites
sul ilmselt motronicuga turbo. sel pole nagu veakoodi kah lugeda kuskilt. sarnast asja võib põhjustada:
1. vigane mootori temperatuuriandur (mis ajule teavet annab)
2. katkestus või paha kontakt sama anduri juhtmetes, mis kompuutrini viivad.
ka muud variandid võimalikud, aga see kõigepealt.
1. vigane mootori temperatuuriandur (mis ajule teavet annab)
2. katkestus või paha kontakt sama anduri juhtmetes, mis kompuutrini viivad.
ka muud variandid võimalikud, aga see kõigepealt.
injection systems
ei ole kohanud ühtki B230FT-d meh.pritsega. on Motronic või uuematel LH 2.4 Jetronic.
tunne?
seda ma sulle üritangi öelda. elektroonilise pritse puhul juhib see andur külmkäivitust. kui andur nässus või muul põhjusel anduri ahela takistus liiga suur, arvab aju, et liiga külm ja annab kõvasti bensiini peale...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 6 külalist