Volvo 16V turbomootor (2,0)

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

Volvo 16V turbomootor (2,0)

PostitusPostitas saadukas » 27 Sept 2005, 21:43

On kellegil olnud kokku puudet sellise mootoriga? On ka vastupidav(loogiliselt peaks ju olema). Mootori mudel on B204GT. 147Kw@290nm. Teab keegi äkki midagist?

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

turbomootor

PostitusPostitas mgarageu » 27 Sept 2005, 22:07

minul on isiklikult kaks tähelepanekut:
-need 16v-d on tiba vähem vastupidavad, kui 8v-d
-turboga kestavad vabalthingavatest vähem
see sinu B204GT on LH-Jetronic pritsega ilma O2sensorita versioon
vt. www.turbobricks.com etc.
p.s. kas on reaalselt sul nina ees? mis kere peal?(780 või 960)

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 27 Sept 2005, 22:22

kolangi praegu Turbobrick.com - is. Jah ta on mu "nina" ees. Asub 740 aiste vahel. Kiusatus on tohutu....

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 27 Sept 2005, 23:59

Seda mootorit myydi ainult Itaalia turule . Hakasin kunagi ise ka tykke korjama, et ehitada 2,3l 16v turbo mootorit . Ysna kallis projekt, sest on vaja erilisi kolbe ja tykke on raske leida . 16v turbo mootori siise- ja valjalaske kollektorid on vaga hinnas, eriti USAs . USAst neid kollektoreid osta ei saa .
Peaks olema sama vastupidav kui koikk Volvo mootorid . Kindlasti mitte nii lollikindel kui 8v turbod (B21, B23, B230).
Kas selline Volvo on kuskil myygiks ?
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 28 Sept 2005, 09:27

Raineral peaks muidu olema aiste vahel selline tore moto nagu N/A 2,3 16V 115kW.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
rainera
Kõva postitaja
Postitusi: 249
Liitunud: 16 Juun 2005, 23:12
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas rainera » 28 Sept 2005, 12:12

on jah aga tehnilises passis ikka 114kw
plaatina, titaan, kuld, hõbe (ehted)

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 28 Sept 2005, 12:17

ei mäletanud kas 115 või 114
aga jah, usas üks vend tahtis siis sinu masina moto kaane panna B230 ploki peale :P Aga töö selle jaoks pidavat olema metsik ikka.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 28 Sept 2005, 18:04

On sellele mootorile siis üldse võimalik mingeid juppe saada?

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 28 Sept 2005, 18:10

ei tea, eks ikka, neid vist toodeti itaalia turule. Makaronipoistel ju sellised reeglid, et kui auto ole 2.0 litra motoga on, tuleb suurem saastemaks.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 28 Sept 2005, 21:51

Juppe saab aga vist ainult euroopas . Kui ise sellist mootorit ehitama hakasin, kysisin kolektorite hinnad jargi . Eestis oli loomulikult kallim kui Rootsis . Volvo ehitas paadi mootorit 16v kaanega ja B230 plokiga . Volvo Penta kataloogist leiab ka vajalike tykke .
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 28 Sept 2005, 23:12

rainera'l ju kapoti alla siis B230 blok aga 16V kaan. Aga kas B230 mitte ole 2,3 liitrit
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

8klappi versus 16 klappi

PostitusPostitas mgarageu » 29 Sept 2005, 10:48

plokikaanetihend on 8 ja 16 klapilistel sama (sõltub töömahust). 16V kaane paigaldamisel tuleb endal lahendada rihma värk....
p.s. olen netis näinud artiklit ja pilte sellisest, aga aadressi ei mäleta...
---------------------------------------------------------------------------------
p.p.s leidsin :idea:
http://wwwrsphysse.anu.edu.au/~amh110/1 ... _volvo.htm :D :D :D :D

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 29 Sept 2005, 23:50

Rihma ja rihma pinguti saab paadi mootorilt .
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Kasutaja avatar
nautic
Volvo Club liige
Postitusi: 150
Liitunud: 17 Juun 2005, 07:23

PostitusPostitas nautic » 06 Okt 2005, 23:12

Praktikast selle mootori kohta niipalju,et pisut üle aasta tagasi sai soetatud üks 94.aasta 960 selle mootoriga.Mootor on töötanud ideaalselt.Kuna auto sõidab põhiliselt linnas on bensiinikuluks u.10l sajale,gaasiga sõites liitrijagu rohkem.Hammasrihma rullidega oli tegemist palju kuid meie klubi suur sõber ALMELO aitas ikkagi hädast välja.Ja neid oli seal palju-palju.Balansirihma rullid on samad,mis b234-l,kuid nukarihma omad mitte.Ka rihm ise sama. Mootori dünaamka kolmeliitrisele alla ei jää,küll aga on ökonoomsem.Usun,et igati töökindel,kui päris vägivaldselt ei kasutata.Mobile.de-s neid üksikuid ikka näha on.
Algselt see tehti,kui ma ei eksi 780-le (147kw),hiljem jäi 960-l millegipärast 140kw. Mingi oli ka 155kw.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist