Kliima pumba kiir-remont..

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
diiselvol
Kõva postitaja
Postitusi: 190
Liitunud: 12 Mär 2008, 17:00
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas diiselvol » 21 Mai 2013, 20:05

Lasin täna enda autol ka seibid ära võtta, kaks 0.3mm seibi läks minema ja vahe siis nüüd umbes 0,3.
Töö oli 45 euri ja nüüd annab hästi külma varem töötas ainult mõned minutid külmalt ja siis ei suutnud enam vastu tõmmata
Autoks siis V70XC
Volvo v70 tdi 1998 MÜÜDUD
Volvo C30 1,6D 2007
Volvo V70 Cross Country 2,4 2000
Volvo v50 D5 2008

Heavy
Kreisi postitaja
Postitusi: 354
Liitunud: 26 Apr 2008, 18:27
Asukoht: Tartu/Haapsalu

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas Heavy » 22 Mai 2013, 10:04

Kui kaua võttis aega töömeestel eemaldamiseks?
S60 2.4D 02' man.
V70 2.5tdi 98' aut.

Kasutaja avatar
diiselvol
Kõva postitaja
Postitusi: 190
Liitunud: 12 Mär 2008, 17:00
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas diiselvol » 22 Mai 2013, 17:48

Heavy kirjutas:Kui kaua võttis aega töömeestel eemaldamiseks?


Oli vist 2 töötundi, vähemalt raha võtsid kahe tunni eest.
Volvo v70 tdi 1998 MÜÜDUD
Volvo C30 1,6D 2007
Volvo V70 Cross Country 2,4 2000
Volvo v50 D5 2008

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas gljuk » 08 Juun 2013, 09:54

Kas keegi siin võtaks üks S80 ette, et seibidega tegeleda nats? Või soovitada kedagi? Ilmselge, et tasu eest.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

krunn
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 07 Juul 2011, 14:53

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas krunn » 10 Juun 2013, 10:08

Autoks Volvo S60 2001a.
Pump tegi nii, et külmast peast töötas veerand tundi ja siis enam sidur taha ei võtnud. Sai aine kogus ka kontrollitud ja lisati veidi juurde aga asi tööle ei hakanud.
Võtsin ette eile selle vaevarikka urgitsemise, et seibide asja vaadata. Mõõtsin õhuvahe ära ja 1 mm lehtkaliiber läks vahele.
Hakkasin siis lammutama.
Tungisin parema külje ülesse, ratta alt ära(julgestustoestus kindlasti) ja plastik kõrvale ning avanes ka alt natuke juurdepääsu.
Kapoti alt võtsin ainult rihma ära.
Siduri poldi lahti keeramisel on abilist vaja ja keerasin seda auto alt. Sidur käib muidu ringi.
Väikest padruni komplekti on vaja, muidu ei mahu. 10-ne padrun läheb sinna.
Kui polt käes, siis tõesti on kolm väikest augukest kuhu natuke pikemad poldid sisse ja kordamööda neid peale keerates tuleb sidur nuutide pealt ära. Märgin, et väga vaevarikas on see töö. Kõik on nagu mutap........
Seibe oli all 2 tükki.
Üks 0,8mm ja teine 0,3mm
Võtsin 0,8mm seibi ära ja jätsin 0,3mm seibi.
Hakkasin uut teekonda kokkuladumisele. Soovitan nuutidele ja seibile kerge määrdekiht peale panna. Seib ei kuku ära ja otsa tagasi läheb ka ludinal. Siduri tagasi kinnitamisel ka abilist vaja. Muidu käib ringi ja tee mis tahad.
Kui kõik koos siis katsetus. Lasin pool tundi käia kohapeal. Pump plõksis ilusti sisse ja välja. Kusjuures sisse ja väljalülimise plõks läks märkimisväärselt väiksemaks. Sisse ei ole kuuldagi. Siis otsa sõitmist. Seisma, käima, väljasuretamisi jne.
Igaljuhul asi toimis. Auto nagu külmkapp.
Igaljuhul tänud nõuannete eest.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas gljuk » 10 Juun 2013, 10:21

Kas näiteks 0.5mm seibi mis sobiks sinna ei saa kuskilt sebida? 0.5mm on vist ideaalne vahe.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
samuel99
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 29 Juun 2012, 19:56
Asukoht: Tallinn

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas samuel99 » 10 Juun 2013, 19:06

krunn kirjutas:Autoks Volvo S60 2001a.
Pump tegi nii, et külmast peast töötas veerand tundi ja siis enam sidur taha ei võtnud. Sai aine kogus ka kontrollitud ja lisati veidi juurde aga asi tööle ei hakanud.
Võtsin ette eile selle vaevarikka urgitsemise, et seibide asja vaadata. Mõõtsin õhuvahe ära ja 1 mm lehtkaliiber läks vahele.
Hakkasin siis lammutama.
Tungisin parema külje ülesse, ratta alt ära(julgestustoestus kindlasti) ja plastik kõrvale ning avanes ka alt natuke juurdepääsu.
Kapoti alt võtsin ainult rihma ära.
Siduri poldi lahti keeramisel on abilist vaja ja keerasin seda auto alt. Sidur käib muidu ringi.
Väikest padruni komplekti on vaja, muidu ei mahu. 10-ne padrun läheb sinna.
Kui polt käes, siis tõesti on kolm väikest augukest kuhu natuke pikemad poldid sisse ja kordamööda neid peale keerates tuleb sidur nuutide pealt ära. Märgin, et väga vaevarikas on see töö. Kõik on nagu mutap........
Seibe oli all 2 tükki.
Üks 0,8mm ja teine 0,3mm
Võtsin 0,8mm seibi ära ja jätsin 0,3mm seibi.
Hakkasin uut teekonda kokkuladumisele. Soovitan nuutidele ja seibile kerge määrdekiht peale panna. Seib ei kuku ära ja otsa tagasi läheb ka ludinal. Siduri tagasi kinnitamisel ka abilist vaja. Muidu käib ringi ja tee mis tahad.
Kui kõik koos siis katsetus. Lasin pool tundi käia kohapeal. Pump plõksis ilusti sisse ja välja. Kusjuures sisse ja väljalülimise plõks läks märkimisväärselt väiksemaks. Sisse ei ole kuuldagi. Siis otsa sõitmist. Seisma, käima, väljasuretamisi jne.
Igaljuhul asi toimis. Auto nagu külmkapp.
Igaljuhul tänud nõuannete eest.


Täna tegin sama protseduuri läbi. Üksi ja tund aega pusimist. Mul head peened käed :D Ruumi eriti ei ole aga tegin
väikese abinõu, mille abil sain siduriketta ikka kätte. Algset oli pilu lehtkaliibriga mõõtes 0.65mm
ja rakendus tugeva plaksuga. Selgus, et vahel oli kaks 0.5mm seibi. Jätsin ainult ühe seibi ja nüüd
on vahe 0.15mm. Rakendumist on rohkem näha kui kuulda :)
Lisan foto abinõust, mille abil töö tehtud sai:
Pilt
Kuna poldiringi diameeter ei olnud teada, siis sai just niisugune plaadike tehtud (5mm paksune)
Siduriketta pealt sain pärast tegeliku diameetri, 38mm, teada. Tegin nii, et algul keerasin keskpoldi väljapoole ja paigaldasin abinõu. Siis pingutasin kõiki kolme polti nii, et siduriketas tulema hakkas kordasin operatsiooni mõned korrad ja käes ta oligi. Plaadil on selgelt ka pingutuspoltide jäljed näha.
S80 2.4T 2001 Bensiin + LPG
Pilt

Kasutaja avatar
samuel99
Foorumlane
Postitusi: 23
Liitunud: 29 Juun 2012, 19:56
Asukoht: Tallinn

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas samuel99 » 10 Juun 2013, 21:28

gljuk kirjutas:Kas näiteks 0.5mm seibi mis sobiks sinna ei saa kuskilt sebida? 0.5mm on vist ideaalne vahe.


Mina saavutasin vaheks umbes 0.15mm. Vabanenud on üks 0.5mm seib, kui veel huvi pakub.
S80 2.4T 2001 Bensiin + LPG
Pilt

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas gljuk » 10 Juun 2013, 22:19

Saatsin PM.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

seeron
Foorumlane
Postitusi: 54
Liitunud: 13 Mai 2013, 09:22
Asukoht: kadrina

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas seeron » 25 Juul 2013, 15:40

üks seib 0,5 üle

ristot
Foorumlane
Postitusi: 26
Liitunud: 06 Juun 2011, 22:52

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas ristot » 27 Juul 2013, 08:43

Tervist,kuna siin teemas juba tõsisem kliima teema arutusel,siis kurdaks ka oma muret siin.
Teema siis selles,et kui väljas kraade +25 ja edasi,ning auto seisnud päikese käes,ei lülitu pump järgi.Kui nüüd kuskil viludas kapot lahti lasta autol seist ca.10 min. hakkab pump tööle.
Siduri ja pumba vahet veel mõõtnud ei ole.Teen seda täna.

Tänud kaasa mõtlejatele.


PS! Mis see uus sidur ka maksab?

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas Siim » 27 Juul 2013, 11:35

Ilmselt pole sul mitte uut sidurit vaja, vaid mõni seib eemaldada.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

ristot
Foorumlane
Postitusi: 26
Liitunud: 06 Juun 2011, 22:52

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas ristot » 27 Juul 2013, 15:14

Tutvusin täna selle teemaga ka auto juures.
Tõenäoliselt tuleks jah sidurit regullida.
Kas siinsetest härradest keegi võtaks selle töö ette?
Mulle sobib ka homme.

Tervitades Risto!

Kasutaja avatar
mafta
Foorumlane
Postitusi: 47
Liitunud: 08 Juul 2008, 12:17

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas mafta » 22 Apr 2014, 15:39

Kes, kus ja mis raha eest teeb seda seibiasja?
Tavalised autoremondi töökojad pole kuulnudki sellisest asjast :/
Volvo 940 2.3 bens.man. 96 kw '94
Volvo S40 2.4 bens.aut. 103 kw '05

Heavy
Kreisi postitaja
Postitusi: 354
Liitunud: 26 Apr 2008, 18:27
Asukoht: Tartu/Haapsalu

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas Heavy » 22 Apr 2014, 16:02

Nad tahavad lihtsalt uue pumba sulle panna ja siis sinult saadud eurodega rõõmsalt lehvitada :) .
S60 2.4D 02' man.
V70 2.5tdi 98' aut.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist