Kliima pumba kiir-remont..

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

raidu
Foorumlane
Postitusi: 94
Liitunud: 05 Sept 2010, 18:48

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas raidu » 30 Juul 2011, 13:42

siduri painutamine.
Seibid liimida siduri väljapoole. Guugelda volvo ac breadclip fix. Seal pahna suht palju
Uus sidur.

Kasutaja avatar
ural
Kõva postitaja
Postitusi: 109
Liitunud: 18 Sept 2006, 13:03

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas ural » 21 Mai 2012, 11:57

Kui kliimat taha ei võta, siis esmakontroll oleks külmaaine kogus ?
V70 - ex
V70R - ex
V70 AWD
S80 V8

Kasutaja avatar
frantic
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 08 Jaan 2012, 14:45
Asukoht: Võsu Vtec country

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas frantic » 28 Mai 2012, 16:23

Seoses kondiga selline mure ,et külma mootoriga kont sisse lülitades töötab 5-10 min ja siis enam külma ei puhu.
Milles võib olla probleem ?
Volvo S80 2.5 TDi 103kw
Honda Prelude 2.2 Vtec 150kw

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas tnx » 28 Mai 2012, 17:30

Loe see teema algusest peale läbi ja saad teada. Esimesel lk-l on kirjas.

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas Siim » 28 Mai 2012, 17:31

Tõenäoliselt vaja seibidega mässata.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

Kasutaja avatar
frantic
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 08 Jaan 2012, 14:45
Asukoht: Võsu Vtec country

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas frantic » 29 Mai 2012, 10:24

Kõik seibid vahelt eemaldatud. Nüüd töötab pump ca 5 sek ja seisab 8 sek :cry:
Volvo S80 2.5 TDi 103kw
Honda Prelude 2.2 Vtec 150kw

Kasutaja avatar
birgo99
Kõva postitaja
Postitusi: 228
Liitunud: 06 Juun 2009, 16:39
Asukoht: Tapa/Kadrina, L-Virumaa

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas birgo99 » 29 Mai 2012, 16:42

frantic kirjutas:Kõik seibid vahelt eemaldatud. Nüüd töötab pump ca 5 sek ja seisab 8 sek :cry:
sama seis umbes mul, ei ole ka aru saanud mis keiss on, a plaan minna uuesti kuskile kontrollima asja.
V70 2.5 TDI 103kW 98a. - müüdud

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas tnx » 29 Mai 2012, 17:27

siis on süsteem peaaegu tühi. mida suuremad mootori pöörded, seda rutem lahti laseb. varsti ei võta üldse pumpa järgi.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7081
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas Leho » 29 Mai 2012, 17:56

Ega see pump ei peagi koguaeg järel olema.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
birgo99
Kõva postitaja
Postitusi: 228
Liitunud: 06 Juun 2009, 16:39
Asukoht: Tapa/Kadrina, L-Virumaa

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas birgo99 » 30 Mai 2012, 16:40

Leho kirjutas:Ega see pump ei peagi koguaeg järel olema.
no vaevalt ta peab käima taktis 3 töötab ja 5 seisab?!?!
V70 2.5 TDI 103kW 98a. - müüdud

Faric
Kõva postitaja
Postitusi: 215
Liitunud: 01 Dets 2008, 22:15
Asukoht: Tartu

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas Faric » 30 Mai 2012, 22:44

kliima pump iniseb vs undab, mis rohuga seda aidata saab, kui pumpa taga pole siis undab päris korralikult kui taha lülitad siis vähe vaiksem, aga ikkagi ebameeldiv heli autoks siis 850
V70 TDI 98a

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas bronec » 31 Mai 2012, 09:55

Faric kirjutas:kliima pump iniseb vs undab, mis rohuga seda aidata saab, kui pumpa taga pole siis undab päris korralikult kui taha lülitad siis vähe vaiksem, aga ikkagi ebameeldiv heli autoks siis 850


Pumba siduri laager ilmselt.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas tnx » 01 Juun 2012, 17:23

birgo99 kirjutas:
Leho kirjutas:Ega see pump ei peagi koguaeg järel olema.
no vaevalt ta peab käima taktis 3 töötab ja 5 seisab?!?!


Sellises taktis hakkas käima umbes siis, kui 150g gaasi oli sees ja 600g veel puudus.

arny
Foorumi veteran
Postitusi: 1427
Liitunud: 02 Apr 2006, 09:53
Asukoht: tartu
Kontakt:

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas arny » 06 Juul 2012, 21:20

huvi pärast küsiks tarkadelt 2006a v70 2.4 d5 136kw kohta. Mul teeb kliima töötades nagu geneka juurest urinat või midagi sellist. Pikalt ei ole, mingise intervalliga kostab ja suht lühikest aega. Kui kliima välja lülitada siis ok. Ja seda rrrrrr häält kuuleb tühikäigul, sõites ei ole. Täna kui oli pikem sõit selja taga siis nagu ka kohapeal käies ei olnud nagu kuulda eriti.

Aare85
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 27 Juul 2011, 15:19

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas Aare85 » 04 Okt 2012, 16:16

Tegin ise suvel selle libiseva kondi siduri seibide teema läbi (2gen V70).
Kompressorit ennast polnud vaja maha võtta (erinevalt mitmete kliimatarkade hoiatustest).
Eemaldada tuli lairihm, pinguti ja hammasrihma katted, siis tekib piisavalt ruumi, et ligi juba kapoti alt pääseb. Auto alt ei pääse.
Need mingid "bread clip fixid" ja asjad on BS. Selle tagajärjel väänatakse see välimine siduriketas asjade vahele toppimise teel mingisse ebanormaalsesse kõverasse asendisse ning selle teostamine pole sugugi vähem piinarikkam kui õigesti tegemine - ja see toob minuarust kaasa kiirema kulumise.
Õigesti tehes tuleb õhuvahe ajada paika välimise ketta ja siduri vahel olevate plekist kaliiberseibidega.
Enne välimise ketta eemaldamst mõõtke kaliibriga õhuvahe, üle 0,5 mm on juba liiga suur (mul oli ca 1 mm).
Ketta keskpoldi (M6 polt 10 mm peaga) keeramiseks tuleb 1/4 tollisel padrunikomplektil 10 mm padrun mõni mm lühemaks käiata.

ÄRGE KANGUTAGE VÄLIMIST SIDURI KETAST ÄRA KRUVIKEERAJATEGA! (Netis on selliseid soovitusi ka). Väänate selle lihtsalt kõveraks ja ta ei pruugi ära tulla.
Ettevaatust - et seibid välja ei kuku ja kaotsi ei lähe!

Netist leiate ka joonise, kuidas valmistada ise väike tõmmits, selleks on vaja üks väike tükk 6 mm terast.
Välise ketta küljes on selleks 5 mm keermega kolm auku. Valmistatud tõmmits toetub keskkohaga ketta keskpoldi auku keeratud sobiva polti peale ja neid 5 mm polte ettevaatlikult kordamööda pingutades tulebki ketas ära. Juhised leiate netist ise.

Kogu tööle kulus koos tõmmitsa tegemisega ca 4 tundi, kompressorit lahti võtta puudus vajadus, tuleb lihtsalt kannatlikult kapoti alt õiendada ja tasapisi neid 5 mm polte kordamööda pingutada. Tagasi pannes ärge unustage ketta nuute millegagi (nt vaskpasta) määrida, järgmine kord tuleb lihtsamalt.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist