Kliima pumba kiir-remont..

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

gert164
Foorumlane
Postitusi: 75
Liitunud: 10 Veebr 2011, 13:03
Asukoht: Rakvere

Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas gert164 » 01 Juul 2011, 16:22

Kas on mingit head lahendust(kasvõi ajutist)pumba sidurile et tõmbaks ennast järgi....

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas Siim » 01 Juul 2011, 17:24

Relee n***ui ja sild asemele?
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

floyd
Kõva postitaja
Postitusi: 141
Liitunud: 24 Mai 2010, 11:35

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas floyd » 01 Juul 2011, 19:08

Asi see relee ära vahetada... lihtsam kui sildamine! :P Aga mida siis teha kui kompressori tõmberelee kottis on?
Sinna vist ei ole mingit imerohtu ajutiseks lahenduseks.

gert164
Foorumlane
Postitusi: 75
Liitunud: 10 Veebr 2011, 13:03
Asukoht: Rakvere

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas gert164 » 02 Juul 2011, 11:06

Aga kus relee võib olla,proovida võiks iseenesest....

Siim
Foorumi veteran
Postitusi: 1750
Liitunud: 13 Juul 2008, 22:24
Asukoht: Viljandi/Rootsi

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas Siim » 02 Juul 2011, 11:47

Mis autost üldse jutt?
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95

Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.

gert164
Foorumlane
Postitusi: 75
Liitunud: 10 Veebr 2011, 13:03
Asukoht: Rakvere

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas gert164 » 02 Juul 2011, 23:29

v70 98a 2,5d

Kasutaja avatar
Igor
Volvo Club liige
Postitusi: 873
Liitunud: 19 Juun 2005, 09:58
Asukoht: Lõuna-Harjumaa

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas Igor » 03 Juul 2011, 00:07

Sildamine ja muud ekstreemsused on ajutised lahendused, sest leke või gaasi kadumine on oluliselt suuremad probleemid. Kontrolli külmaine kogust kliimaseadmetega tegelevatest ettevõtetest.
Tähtis on külmaine kogus (grammides) konkreetse automargi/mudeli lõikes, mitte rõhk.
Enne külmaine koguse õigsuses veendumises ära elektrit näppima hakka!
Вольво c cемëрки начинается!

sipelgas
Foorumi veteran
Postitusi: 791
Liitunud: 17 Mär 2006, 19:40
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas sipelgas » 03 Juul 2011, 00:20

Alustaks üldse vea kirjeldamisest ning miks vaja sidurit sundida ühendama. Kas sidur ei ühenda ennast üldse ära või peale mõningast töötamist ei rakendu enam? Esimesel juhul kontrolliks esmalt külmutusaine kogust süsteemis ning mõlemal (aga eriti teisel) juhul tuleks üle vaadata ega siduriketta õhuvahe pole liiga suur.

Igasugune sildamise jms jutt on ausalt öeldes kriminaalne ja leian, et selliseid soovitusi ei tasu jagada. Ega süsteemis nalja pärast pole rõhulüliteid, releesid jms turvaseadiseid.

gert164
Foorumlane
Postitusi: 75
Liitunud: 10 Veebr 2011, 13:03
Asukoht: Rakvere

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas gert164 » 03 Juul 2011, 10:17

Peale mõningast töötamist st et vahe vist on liiga suur...

sipelgas
Foorumi veteran
Postitusi: 791
Liitunud: 17 Mär 2006, 19:40
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas sipelgas » 03 Juul 2011, 14:54

Siis kontrolli vahet - üle 0,5 mm ei tohiks olla. Peale töötamist kukub tagant ära sellepärast, et mähis läheb soojaks ning magnetvälja jõud väheneb ning tõenäoliselt muutub veidi ka õhuvahe.
Viimati muutis sipelgas, 15 Juul 2011, 19:49, muudetud 1 kord kokku.

gert164
Foorumlane
Postitusi: 75
Liitunud: 10 Veebr 2011, 13:03
Asukoht: Rakvere

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas gert164 » 05 Juul 2011, 19:27

Ongi korras...imelik küll kuidas üks 1mm seib asja mõjutab :)

Kasutaja avatar
urki
Kreisi postitaja
Postitusi: 346
Liitunud: 12 Jaan 2008, 22:05
Asukoht: Järvamaa

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas urki » 05 Juul 2011, 22:23

Tegin ka selle töö täna ära.
Mõõtes oli vahe ~0,9mm. Seibe oli kaks, kumbki täpselt 0,5mm.
Üks seib sai asendatud moosipurgikaanest lõigatuga. Seoses sellega -0,25mm.
Paras jebimine on, kuid saab hakkama.

EDIT:
Oli abi. Sai sõidetud 2x100 km ja kliima toimis nagu uuel autol.
Viimati muutis urki, 06 Juul 2011, 23:47, muudetud 1 kord kokku.
Tark nagu ämm takkajärgi

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas baxxter » 06 Juul 2011, 16:13

vb loll küsimus, a kuhu krt te neid seibe teete?? mul küll 850-aga vat ei saa aru kuhu ja mida te panete...
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

sipelgas
Foorumi veteran
Postitusi: 791
Liitunud: 17 Mär 2006, 19:40
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas sipelgas » 06 Juul 2011, 16:25

baxxter kirjutas:vb loll küsimus, a kuhu krt te neid seibe teete?? mul küll 850-aga vat ei saa aru kuhu ja mida te panete...


http://www.volvo-forums.com/t9100-reshi ... clutch.htm

Kasutaja avatar
airwolf
Foorumi veteran
Postitusi: 1172
Liitunud: 06 Juun 2009, 04:49
Asukoht: TARTU-ELVA
Kontakt:

Re: Kliima pumba kiir-remont..

PostitusPostitas airwolf » 14 Juul 2011, 07:24

Veenna S60 ka kliima peetis. AC ei rakenda üldse pumpa taha. Oskab keegi mingit nõu anda.
V40 1,9TD 2002
suzuki GSX-R 750 99a.
T40-AM


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist