760 B28F teeb nalja...
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
760 B28F teeb nalja...
Lugu järgmine:
Üks õhtu sõitu, tagasi, mootor välja. Minuti pärast vaja jälle sõitu minna ja teel gaasi andes teeb porr porr nagu sureks kohe ära. Mõtlesin, et bens otsas. Võtsin juurde ja rahulikult koju tagasi.
Järgmine päev:
Sõitu, kõik ok. Ja gaasi pannes ka nagu OK kuni kickdownini. Selle asemel, et käiku alla visata teeb jälle porr porr.
No vaatasin siis mis teeb.
Jupp aega sõidetud ja siis juba järgmised nähud - kuni 3500 rpm normaalne, sealt edasi mootor käib ilusti aga vedu täiesti kadunud.
Sai siis põristatud vaikselt ja vaikselt.
Õhtuks oli lugu juba päris jama. Gaasi ei saanud üldse puutuda. Kohe surema teine. Tühikäik oli aga täiesti normaalne.
Peale seda langes tühikäik ~600 pöörde peale ja käis nagu kuradi diisel.
Kuna mul automaatkast siis sain tühikäiguga vaikselt kodupoole põristada, gaasipedaali ikka veel ei saanud juuksekarvagagi katsuda (kapoti all üks relee mis kohe klõps teeb).
Ja 10 meetrit enne koduväravat jäin teepeale. Ei olnud tühikäiku ega mitte midagi.
Ja nüüd ongi lood koguaeg sihukesed, et kui on natuke seisnud ja näitad võtit siis start on ilus kena ja lööb pöörded üles nagu peab aga kui tagasi tühikäigule langema peaks siis sureb välja.
Olen juba vaikselt masenduses. Lahti midagi lammutama ei julge hakata kui ei tea milles asi. Variante on nii palju
Tahaks 5. kuupäevaks töökorda saada, et soomlastele sadamasse vastu minna.
Kui Tallinnas leidub mõni mees kellel B28F-ga kokkupuuteid on siis oleksin südamest tänulik kui tuleks ja vaataks või annaks nõu - ükskõik millal aga peaasi, et ruttu.
Ahjaa üks asi veel - raha mul ei ole
Ette tänades,
Sten
56 203 205
Üks õhtu sõitu, tagasi, mootor välja. Minuti pärast vaja jälle sõitu minna ja teel gaasi andes teeb porr porr nagu sureks kohe ära. Mõtlesin, et bens otsas. Võtsin juurde ja rahulikult koju tagasi.
Järgmine päev:
Sõitu, kõik ok. Ja gaasi pannes ka nagu OK kuni kickdownini. Selle asemel, et käiku alla visata teeb jälle porr porr.
No vaatasin siis mis teeb.
Jupp aega sõidetud ja siis juba järgmised nähud - kuni 3500 rpm normaalne, sealt edasi mootor käib ilusti aga vedu täiesti kadunud.
Sai siis põristatud vaikselt ja vaikselt.
Õhtuks oli lugu juba päris jama. Gaasi ei saanud üldse puutuda. Kohe surema teine. Tühikäik oli aga täiesti normaalne.
Peale seda langes tühikäik ~600 pöörde peale ja käis nagu kuradi diisel.
Kuna mul automaatkast siis sain tühikäiguga vaikselt kodupoole põristada, gaasipedaali ikka veel ei saanud juuksekarvagagi katsuda (kapoti all üks relee mis kohe klõps teeb).
Ja 10 meetrit enne koduväravat jäin teepeale. Ei olnud tühikäiku ega mitte midagi.
Ja nüüd ongi lood koguaeg sihukesed, et kui on natuke seisnud ja näitad võtit siis start on ilus kena ja lööb pöörded üles nagu peab aga kui tagasi tühikäigule langema peaks siis sureb välja.
Olen juba vaikselt masenduses. Lahti midagi lammutama ei julge hakata kui ei tea milles asi. Variante on nii palju
Tahaks 5. kuupäevaks töökorda saada, et soomlastele sadamasse vastu minna.
Kui Tallinnas leidub mõni mees kellel B28F-ga kokkupuuteid on siis oleksin südamest tänulik kui tuleks ja vaataks või annaks nõu - ükskõik millal aga peaasi, et ruttu.
Ahjaa üks asi veel - raha mul ei ole
Ette tänades,
Sten
56 203 205
Sten
5 245 17kolm
5 245 17kolm
Leidsin vist põhjuse üles rõõmu kuipalju...
Arvan, et bensupump. Kui pump undab siis filtrini jõuab vaid nirisedes.
Positiivne on see, et mul üks roheline "doonor" käepärast võtta (kuigi üldse ei tahaks sealt töötavaid juppe maha kiskuda)
Negatiivne on see, et kahtlen sadamasse jõudmise suhtes. Peab hommikul imesid tegema (mõlemad ju krt Volvod ja jupid samahästi kui krt kinni keevitatud). Ehk jõuan õliste näppudega sadamasse
Arvan, et bensupump. Kui pump undab siis filtrini jõuab vaid nirisedes.
Positiivne on see, et mul üks roheline "doonor" käepärast võtta (kuigi üldse ei tahaks sealt töötavaid juppe maha kiskuda)
Negatiivne on see, et kahtlen sadamasse jõudmise suhtes. Peab hommikul imesid tegema (mõlemad ju krt Volvod ja jupid samahästi kui krt kinni keevitatud). Ehk jõuan õliste näppudega sadamasse
Sten
5 245 17kolm
5 245 17kolm
Niih... Ise küsin, ise vastan.
Oligi pump (praise the lord).
Kuna ise ei viitsinud eriti püherdada märja maa peal kahe auto all siis sai sõpra veidi pekstud, ta natu targem kah. Kell 6 hommikul viskas pikali rohelise alla ja kell 8 näitasin sinisele võtit.
Sai ka auto all ringi vaadatud - pole nii ilusat pilti ennem näinud nii vanal masinal
Täname ilmataati kena märjukese eest ja rohelist Volvot kes lahkelt oli nõus oma pumpa siirdamiseks annetama.
Oligi pump (praise the lord).
Kuna ise ei viitsinud eriti püherdada märja maa peal kahe auto all siis sai sõpra veidi pekstud, ta natu targem kah. Kell 6 hommikul viskas pikali rohelise alla ja kell 8 näitasin sinisele võtit.
Sai ka auto all ringi vaadatud - pole nii ilusat pilti ennem näinud nii vanal masinal
Täname ilmataati kena märjukese eest ja rohelist Volvot kes lahkelt oli nõus oma pumpa siirdamiseks annetama.
Sten
5 245 17kolm
5 245 17kolm
See suur et....kui suur on võimalus, et viga võib olla rooli ja istme vahel asuvas tihendis. Loll krt.
Peale pumbavahetust töötas nagu kellavärk. Jätsin rahule ja puhkasin närve veits (magamata öö kah seljataga).
Kui oli aeg sadamapoole rattad seada siis masin tegi sama mida ennem....st. et mitte midagi.
Järgnevad mõttelennud ja sajatused ja ropud sõnad ei kannata kirjamusta.
Aga oi kurja mis mõttelennud siis veel tulid kui targem mees ütles, et paak on kuival. Kuradi kurat.
Ja oligi nii
Kui kogu see jama eelmine nädal hakkas, mõtlesingi bensu peale ja panin juurde eks. Aga kuna ta jamas edasi siis tekkis miljon muud mõtet ja tuli hull paranoia ja autole ristiti kõikvõimalikke haigusi külge.
Targematele vandusin koguaeg, et bensu on küll, võtsin juurde ju. Aga selle peale ei tulnud keegi, et katsetamistega ta selle kõik ära joonud.
Ja nii oligi. bensu survet polnud kuna ei olnud sel pumbal midagi pumbata (taganjärele mõeldes tuleb meelde, et kütusetoru oli seest tuhkkuiv).
Mul lihtsalt ei ole sõnu. Kedagi krt süüdistada ka pole peale iseenda. Enda peale väga väga vihane, et sellise lolluse pärast ei saanud soomlastele vastu minna.
Igatahes masin sõidab nüüd väga hästi kui bensiin paagis on
Pikk jutt (tõlkimatu rõve sõim) jutt.
PS! bensunäidik mul ju ei tööta. peaks hakkama mõtlema selle korda tegemisele.
Peale pumbavahetust töötas nagu kellavärk. Jätsin rahule ja puhkasin närve veits (magamata öö kah seljataga).
Kui oli aeg sadamapoole rattad seada siis masin tegi sama mida ennem....st. et mitte midagi.
Järgnevad mõttelennud ja sajatused ja ropud sõnad ei kannata kirjamusta.
Aga oi kurja mis mõttelennud siis veel tulid kui targem mees ütles, et paak on kuival. Kuradi kurat.
Ja oligi nii
Kui kogu see jama eelmine nädal hakkas, mõtlesingi bensu peale ja panin juurde eks. Aga kuna ta jamas edasi siis tekkis miljon muud mõtet ja tuli hull paranoia ja autole ristiti kõikvõimalikke haigusi külge.
Targematele vandusin koguaeg, et bensu on küll, võtsin juurde ju. Aga selle peale ei tulnud keegi, et katsetamistega ta selle kõik ära joonud.
Ja nii oligi. bensu survet polnud kuna ei olnud sel pumbal midagi pumbata (taganjärele mõeldes tuleb meelde, et kütusetoru oli seest tuhkkuiv).
Mul lihtsalt ei ole sõnu. Kedagi krt süüdistada ka pole peale iseenda. Enda peale väga väga vihane, et sellise lolluse pärast ei saanud soomlastele vastu minna.
Igatahes masin sõidab nüüd väga hästi kui bensiin paagis on
Pikk jutt (tõlkimatu rõve sõim) jutt.
PS! bensunäidik mul ju ei tööta. peaks hakkama mõtlema selle korda tegemisele.
Sten
5 245 17kolm
5 245 17kolm
- Volvo Club
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1122
- Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
- Asukoht: Tallinn / Jüri
- Kontakt:
760GLE kirjutas:See suur et....kui suur on võimalus, et viga võib olla rooli ja istme vahel asuvas tihendis. Loll krt.
Ja nii oligi. bensu survet polnud kuna ei olnud sel pumbal midagi pumbata (taganjärele mõeldes tuleb meelde, et kütusetoru oli seest tuhkkuiv).
Igatahes masin sõidab nüüd väga hästi kui bensiin paagis on
PS! bensunäidik mul ju ei tööta. peaks hakkama mõtlema selle korda tegemisele.
A järsku paneks bensunäidiku ka uuesti tööle ??? Oleks kohe "puhtam ja kuivem tunne"
Volvo Club kirjutas:Püha müristus
Hea et sa autod algosadeks ei osandanud.
Palju puudu ei jäänud ka. Vaikselt sai juba sisselaske kallale mindud
Ja bensunäidik tegelikult töötab...kuni poole paagini (ülemine ots siis).
Kui alla poole paagi on siis hakkab aiateibaid näitama.
Praegu loen bensiini kogust arvelauaga
Sten
5 245 17kolm
5 245 17kolm
760GLE kirjutas:Volvo Club kirjutas:Püha müristus
Hea et sa autod algosadeks ei osandanud.
Palju puudu ei jäänud ka. Vaikselt sai juba sisselaske kallale mindud
Ja bensunäidik tegelikult töötab...kuni poole paagini (ülemine ots siis).
Kui alla poole paagi on siis hakkab aiateibaid näitama.
Praegu loen bensiini kogust arvelauaga
Aga tangi kord paak tais ja siis tangi uuesti, kui seier "aiateibaid" hakkab naitama
Tegelikult teeb sama valja, kui pooltyhja paaki tyhjax soita...
Ja varu on ka alati olemas
Sry, eesti tapitahed kadusid lapparist kuhugi ara, pean neid nyyd taga ajama hakkama
aibast kirjutas:760GLe, mul sama jama kus juures. Täpselt poole paagini näitab, pärast seda kutu-piilu. Näitab kuidas endale meeldib. Võtsin siis asja lahti, puhastasin ära, panin koku tagasi, Läks vähe paremaks, nüüd näitab õigesti 50% ajast eelmise 10% vastu.
Ega's muud , kolleegid, kui kordan sama nouannet - tais paagiga on ikka lahedam lasta, ja seda siis poole pealt uuesti tais tankida.
Varu on ka "automaatselt" kaasas
Sry, krd tapitahed on ikka veel uttu tommanud....
760GLE kirjutas:Njah peale reedest sündmust ei himustu ma eriti ise midagi lahti lammutama miskipärast
Pigem proovin Leo pakutud täispaagivarianti
Peace!
Ja läppari täpitähed ilmusid ka peale restarti tagasi
Krt teab mida ta vahepeal tahtis...
Aga täis paagiga on alati muretu sõita - ja poole pealt uuesti täis tankida on ikka väga hea, ja raha ei lähe kindlasti rohkem kui pooltühja paagi tühjaks sõitnuna samale tasemele uuesti tankimisel.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist