5. leht 10-st

Re: xc60 käigukast

Postitatud: 04 Juun 2019, 20:25
Postitas kloox
hypnotiza kirjutas:Kõige lihtsam jah. Aga ka kõige riskantsem. Pealegi. Sellisel viisil ei saa mitte kuidagi kohe selgeks kasti libisemisest teada. Miskipärast ei saada aru kuidas turbiin toimib. Ei, kastis ei ole libisemist. Kogu see "libisemise" efekt tuleb turbiinist enesest.
Selle testiga saad teada parimal juhul teada pidurite mittetoimimise.


Järelikult pead https://prodiags.com/ ja tthk-tähtsamatele ninadele selgeks tegema,et nende teooria,mida nad õpetavad on jumala vale ja peavad ise kooli minema. :D :D :D

Re: xc60 käigukast

Postitatud: 05 Juun 2019, 08:25
Postitas hypnotiza
Siin see viga ongi, et neil on teooria :D
Kõige suuremad targutajad kipuvadki olema ju alati need kellel on ainult teooria...
Päris kole kui lausa õpetatakse valesti.
Põhjendatult ei võta me omale tööle värskete paberitega lukkseppa :D

Re: xc60 käigukast

Postitatud: 05 Juun 2019, 09:37
Postitas PorisedRattad
kloox kirjutas:Mu mäletamist mööda nii on kasti läbi libisemist kõige lihtsam kontrollida,nt kui masinat soovid osta või midagi.Ja õli saab ka kuumaks kõige kiiremini.Et kui siis laiali lendab,oli järelikult mineku peal ja vajaski remonti. 8)


Kuidas sa sellise testida saad teada kui palju kast läbi libiseb ? Mind täitsa hakkas huvitama, palun seleta rohkem lahti.
Kas selle järgi et kui kiiresti õli kuumeneb ? Või selle järgi et kui kõvasti pead pidurit vajutama, et kasti tööd takistada ?
Mis on mõõdetavad ühikud, mille järgi aru saab kasti seisukorrast sellisel testil ?

Re: xc60 käigukast

Postitatud: 05 Juun 2019, 13:00
Postitas Harrikald
Käik sisse pidurid peale ja gaas põhja. Mootori pöörded ei rohi tõusta üle teatud normi. Seda katset võib teha ainult mõne sekundi jooksul ja normid vastavalt auto margile. Ajusopist tuli umbes nii mulle meelde. Eks parandage mind.

Re: xc60 käigukast

Postitatud: 05 Juun 2019, 16:42
Postitas kloox
Kui pidurit peal hoida ja gaas põhja vajutada,siis tahoka pöörded ei tohi põhja jõuda.Õli soojaks ajamine läheb tagurpidi käiguga kiiremini kuna surve suurem.Ja saab kontrollida siduripakkide kulumist,kui mälu ei peta,oma mitu aastat sellest möödas juba,kui seda juttu kuulata ja katsetada sai.

Re: xc60 käigukast

Postitatud: 05 Juun 2019, 18:35
Postitas hypnotiza
Aga kui pöörded kõrgemale lähevad, siis kas turbiin ei tee piisavalt tööd või ei hoia mõni komponent kastis - kuidas sellel siis vahet tehakse :D ?

Re: xc60 käigukast

Postitatud: 05 Juun 2019, 19:08
Postitas Harrikald
Pigeon ikka turbiin korrasolekut.

Re: xc60 käigukast

Postitatud: 06 Juun 2019, 00:27
Postitas Tanel313
Abikaasa 508 kastil igatahes sedamoodi paukumine esile manati Hõbenooles, 70tkm hiljem ei ole turbiinil ega muul kastil midagi viga. Ega seda operatsiooni pool päeva tehta.

Re: xc60 käigukast

Postitatud: 06 Juun 2019, 08:05
Postitas kloox
Aga mida seal turbiinil kontrollida-ainuke mis hetkel meenub on kas lukku läheb ja hoiab korralikult.Muudmoodi ikka siduripakkide läbilibisemist minu meelest saab kontrollida.

Re: xc60 käigukast

Postitatud: 27 Juul 2019, 14:22
Postitas Loff
Kas Te ei tea või jätate rääkimata, et kuumutamine tehakse teadjate tegelaste poolt koos arvutiga, kuumutamise ajal jälgitakse sisendvõlli ja väljundvõlli ning mootori pöörete arvu. Kui väljundvõll on paiga ja sisendvõll hakkab pöörlema siis on kast libisema lastud ja palju õnne kui seda on tehtud pikemalt kui korraks.
Turbiini lukku niimoodi kohapeal ei saa kontrollida, sest korras kastiga 1. käiguga kohalt minnes lukku peale ei lülitata ehk siis ka kohapeal pidur peal gaasi andes lukk ei rakendu.

Re: xc60 käigukast

Postitatud: 27 Juul 2019, 21:26
Postitas hypnotiza
Loff kirjutas:Kas Te ei tea või jätate rääkimata, et kuumutamine tehakse teadjate tegelaste poolt koos arvutiga, kuumutamise ajal jälgitakse sisendvõlli ja väljundvõlli ning mootori pöörete arvu. Kui väljundvõll on paiga ja sisendvõll hakkab pöörlema siis on kast libisema lastud ja palju õnne kui seda on tehtud pikemalt kui korraks.
Turbiini lukku niimoodi kohapeal ei saa kontrollida, sest korras kastiga 1. käiguga kohalt minnes lukku peale ei lülitata ehk siis ka kohapeal pidur peal gaasi andes lukk ei rakendu.


Point made!

Re: xc60 käigukast

Postitatud: 31 Juul 2019, 00:45
Postitas Scribbler
Tere!

Minu jaoks tuttav teema.
Eelmisel aastal ostsin 2012. aasta D5 XC60'ne ning üpris varsti märkasin korralikku kasti hüppamist. Viisin masina garantii korras salongi tagasi, kus tehti õlivahetus ja tarkvarauuendus. Kast oli sujuv kuskil nädalakese, kuni kõik kordus. Nii käisin edasi-tagasi veel kolmel korral, kui ütlesin salongis, et ehk on kastis midagi tõsisemat viga. Mehed käisid ise proovimas ja said aru, et asi on "kohutav".

PS. Ostes oli masin sõitnud veidi üle 100k

Praegu ootan aega kastivahetuseks.

Re: xc60 käigukast

Postitatud: 31 Juul 2019, 08:50
Postitas kloox
Scribbler kirjutas:Tere!

Minu jaoks tuttav teema.
Eelmisel aastal ostsin 2012. aasta D5 XC60'ne ning üpris varsti märkasin korralikku kasti hüppamist. Viisin masina garantii korras salongi tagasi, kus tehti õlivahetus ja tarkvarauuendus. Kast oli sujuv kuskil nädalakese, kuni kõik kordus. Nii käisin edasi-tagasi veel kolmel korral, kui ütlesin salongis, et ehk on kastis midagi tõsisemat viga. Mehed käisid ise proovimas ja said aru, et asi on "kohutav".

PS. Ostes oli masin sõitnud veidi üle 100k

Praegu ootan aega kastivahetuseks.


Tere,
Et kas kärukonks on masinal küljes?Lihtsalt huvi pärast küsiks.

Re: xc60 käigukast

Postitatud: 18 Aug 2019, 16:23
Postitas bnd
Kärukonks pole vast põhiprobleem neil kastidel. Ma enda omal lasin ostes konksu panna ja löögid tulid esimese pikema sõiduga. Ei usu, et konks tuleb koos "mittevajaliku lisaga" ehk kasti jõnksutamisega.
Kulunud asjale aitab kindlasti käru vedamine kaasa, aga eelnevalt mainitud 100 000 km ja minu omal 170 000 km ei tohiks veel kuidagi kvalifitseeruda kulunud asja alla.

Re: xc60 käigukast

Postitatud: 19 Aug 2019, 08:03
Postitas kloox
Ju see siis kasti omapära xc60-l kuna tuttav hakkas ka kuu tagasi sama juttu ajama.Tal ka konksu pole ja Eesti ls masin sinna 170 tuh piirimaale.