2. leht 2-st

Postitatud: 14 Mai 2007, 00:37
Postitas vanapeer
Miks kahesajane ei kannata igapäe sõita?

Postitatud: 14 Mai 2007, 08:15
Postitas tnx
aibast kirjutas:ainult kaanes ei tohiks erinevus olla. Ma arvan, et tegu võibolla sama looga nagu on B200 ja B230. Sama plokk peaeaagu, vaid suuremad silindrid väheke, teine pea.


Mõlemad on 2,5l nii et plokk võib täiesti sama olla. Nõrgem on 10 klapiga, võimsam 20-ga. Seega erinev on plokikaas, sellest tulenevalt tõenäoliselt ka hammasrihmaga seonduv ning sisse- ja väljalaskekollektorid ja pritsevärgid. Mis omakorda tähendab, et ka aju ning võibolla mootori juhtmestik ei sobi. Viimasel juhul ei tasu tõesti asi ära, sest elektroonika ümbertegemine on oluliselt aeganõudvam (ja etteaimamatu hinnaga) kui käigukasti-veovõllide sobitamine. Teistsuguse plokikaane tõttu võib ka jahutussüsteemis erinevusi olla.

Turbomootori paigaldamine vabalthingava asemele on kindlasti veel raskem, siis on plokk ka teine.

Starter peaks B52xx mootoritel sama olema, generaatoreid on isegi 2,5-stel erinevaid variante sõltuvalt auto varustusest - kui lisasid rohkem, pannakse võimsam genekas. 90 ja 115A olid vist variandid.

Aga otsi üks 125kW mootoriga masin, pange kõrvuti ja vaadake mis kaane all paistab :)

Postitatud: 15 Mai 2007, 21:37
Postitas sullivanmike
Turbot ma kindlasti sinna ehitama ei hakka. Mis juhtmestik saab seal teistmoodi olla?? Kas raskuskese on nendel mootoritel sama või on paigutadud erinevalt? Kaalu poolest need ei tohiks ju väga erineda.

Postitatud: 16 Mai 2007, 08:15
Postitas tnx
Juhtmestiku erinevused võivad tulla andurite/täiturite hulgast, tüübist ja paigutusest.