xc60 käigukast
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: xc60 käigukast
See just ongi huvitav, et foori taga võin seista palju tahan paigalt läheb ära sujuvalt. Hiljem ka vahetab kõiki käike ilma jõnksuta.
Re: xc60 käigukast
Käigukastiga väike probleeem. Kui panen tagurpidi käigu käib kastist hele kõlks läbi. Kui vahetan D peale peale tagurdamist köib samuti kõlks läbi ja edasi on kõik väit. Ei mingeid hääli.
Midagi kapitaaalselt tuksis vist???
Midagi kapitaaalselt tuksis vist???
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: xc60 käigukast
See teekond käigukastist rattani on päris pikk mida veojõud läbima peab ning neid mehaanilisi osi on päris palju mis seda häält teeb.
Klaaskuulilt ennustades võiks öelda et kardaani laagrid või puksid on läbi, aga enne kui mingeid varuosi hakkad ostma käis kuskilt spetsialisti juurest läbi kes oskaks üle vaadata.
Mul on käib kerge kolks viimased 4 aastat kardaanist läbi. Iga kord kui panen tagumise (R) käigu sisse teeb seda. Mehaaniliselt on kõik korras, aga hääl tuleb üsna kergelt kuna kardaan ise on tühi toru ja see teeb iga väiksema asja peale häält nagu kirikukell.
Klaaskuulilt ennustades võiks öelda et kardaani laagrid või puksid on läbi, aga enne kui mingeid varuosi hakkad ostma käis kuskilt spetsialisti juurest läbi kes oskaks üle vaadata.
Mul on käib kerge kolks viimased 4 aastat kardaanist läbi. Iga kord kui panen tagumise (R) käigu sisse teeb seda. Mehaaniliselt on kõik korras, aga hääl tuleb üsna kergelt kuna kardaan ise on tühi toru ja see teeb iga väiksema asja peale häält nagu kirikukell.
XC70 2.5T 2004 154kw
Re: xc60 käigukast
Lihtsalt huvi pärast...tal man režiim ka? Oled proovinud seal käitumist?
Re: xc60 käigukast
pole kindel ja kas sain õigesti te/sinu teemas aru aga:
mul küll xc90 aga samuti 4x4
kui kohapeal seiztes ja kas on P peal siis kas on kuulda (ütleme et heledama poolsed mitte kogu aeg aga jooksvalt) kõlinad ja kui lükad autod selle P resiimis selle tühimiku lõppu ( mis tavaliselt on kastil kui käigu hoon on P asendis) ja see kolin kaob.
sain täna sellest esialgu lahti - oli samuti parkingu pealt R ja D pealt R liikudes nagu kolksu ( mul oli minu arvates suht väike veel) ja hetkel vahetati ära kardaani mootori.poolne ots ( olevat olnud normaalselt läbi) ära ja ma sain seadsi sellest kolksust lahti ja sõites kui kast käike vahetab on ka rohkem sujuvam kui ennist.
mul küll xc90 aga samuti 4x4
kui kohapeal seiztes ja kas on P peal siis kas on kuulda (ütleme et heledama poolsed mitte kogu aeg aga jooksvalt) kõlinad ja kui lükad autod selle P resiimis selle tühimiku lõppu ( mis tavaliselt on kastil kui käigu hoon on P asendis) ja see kolin kaob.
sain täna sellest esialgu lahti - oli samuti parkingu pealt R ja D pealt R liikudes nagu kolksu ( mul oli minu arvates suht väike veel) ja hetkel vahetati ära kardaani mootori.poolne ots ( olevat olnud normaalselt läbi) ära ja ma sain seadsi sellest kolksust lahti ja sõites kui kast käike vahetab on ka rohkem sujuvam kui ennist.
Volvo XC90 - 2004 - sõidan ise ja rem. ka ise
Honda CRV - 2007- sõidab naisuke aga rem. pean mina.
55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998
Honda CRV - 2007- sõidab naisuke aga rem. pean mina.

55980492
ELA 1998 --- Eluaegne Laiguline Aastast 1998

Re: xc60 käigukast
Täna proovisime sõbraga kellel on vist mingi viis volvot olnud seda kolksu tuvastada. Blokeerisime suurte tõkiskingadega rattaid ühe kaupa ja kui autot liikuma üritasime saada siis käis kõlks autost läbi. Ja see kõlakas käib vasakul pool. Selline mulje nagu oleks nõrk koht kohe ratta juures. Kui käega veljest kinni hoidsin siis käis kõlakas nina all ja veljest käis terav löök läbi.
Meie arvates jääb viga kastist väljapoole.
Mul oli juba tükk aega mingi jõrin sees. Kui vasakule pöörasin siis tegi hoo peal imeliku häält. Selline pikk pulsseeriv krõõõõõõuhhh-krõõõõuuhh käis läbi. Sakslased servises päev aega möllasid ja midagi ei leidnud.
Kui koju tulin siis võtsin lasertermomeetri kaasa ja aeg ajalt käisin väljas laagrite temperatuure mõõtmas. Üle 41 kraadi rummude temperatuurid ei tõusnud. Piduriketaste tempid olid ka võrdsed välja arvatud esimene vasak. Selle temperatuur oli apsoluutselt iga mõõtmise ajal 10 kraadi soojem kui paremal pool. Isegi kui ma praktiliselt pidurdamata parklasse maandusin.
Nüüd kui paar päeva tagasi see kõlks ilmus jättis pööramise ajal selle krõuhhitamise järgi. Tundub, et viga hakkab selgemaks saama ehk asi hakkab ära lagunema.
Homme läheb auto käigukasti õli vahetama ja seal spetsid lubasid hinnata olukorda, et mis see seal siis häda on. Tegu on klubiga kus tegeletakse põhiliselt Volvoga. Loodame, et selgub lõpuks kus see kotermann peidus on.
Meie arvates jääb viga kastist väljapoole.
Mul oli juba tükk aega mingi jõrin sees. Kui vasakule pöörasin siis tegi hoo peal imeliku häält. Selline pikk pulsseeriv krõõõõõõuhhh-krõõõõuuhh käis läbi. Sakslased servises päev aega möllasid ja midagi ei leidnud.
Kui koju tulin siis võtsin lasertermomeetri kaasa ja aeg ajalt käisin väljas laagrite temperatuure mõõtmas. Üle 41 kraadi rummude temperatuurid ei tõusnud. Piduriketaste tempid olid ka võrdsed välja arvatud esimene vasak. Selle temperatuur oli apsoluutselt iga mõõtmise ajal 10 kraadi soojem kui paremal pool. Isegi kui ma praktiliselt pidurdamata parklasse maandusin.
Nüüd kui paar päeva tagasi see kõlks ilmus jättis pööramise ajal selle krõuhhitamise järgi. Tundub, et viga hakkab selgemaks saama ehk asi hakkab ära lagunema.
Homme läheb auto käigukasti õli vahetama ja seal spetsid lubasid hinnata olukorda, et mis see seal siis häda on. Tegu on klubiga kus tegeletakse põhiliselt Volvoga. Loodame, et selgub lõpuks kus see kotermann peidus on.
Re: xc60 käigukast
Nonii. Mure lahendatud. Spetsialistid kuulasid, vaatasid, sõitsid ja tõmbasid pooltelje otsa lahti ning jõrin tuli sealt. Lõtku polnud aga kuulid krobelised ja kausid samuti kuigi veovõlli ots korralikult määret täis. Kõlksu tegi otsa nuut. Tundub, et kunagi on pooltelje otsa lahti võetud mingil põhjusel ja midagi on seal montaažiga nihu läinud.
Kukalt võtab kratsima see, et sakslane seda üles ei leidnud ja väitis väljaspool kasti kõik korras olevat.
Kukalt võtab kratsima see, et sakslane seda üles ei leidnud ja väitis väljaspool kasti kõik korras olevat.
Re: xc60 käigukast
Nüüd oma kastiga taas nii kaugel, et uuesti remonti. Sõitnud peale rebuildi 100000km ja teinud 2 õlivahetus sel ajal ja jebib täiega taaskord.
Recrost vastuseks sain, et see ongi juba selline vahemaa, mille järel ongi normaalne teha uuesti kogu rebuild. Minu meelest haige, tehase kast sõidab mõnedel autodel 500k km ja peale ühe õlivahetusega, sellel vaheta õli iga 60 tagant ja maksa 2800eur iga 100000km tagant? ja ikka pidev jama. Miskit nagu ei klapi.
Sain Rootsist tehaseosadega kasti pakkumise, 3040eur (35000sek) koos transpordiga. Praegu ongi nagu mõtlemiskoht, et kas teha Lätis 2800 eest ja loota, et kestab uus 100k km või tellida nn tehaseuus 3000 eest. Lisaks siis vahetus Eestis juurde.
Taas jälle see probleem, et iga kord gaasi järele andes või mäkke jõudes või tuulepuhandu lõppedes käib väike jõnks läbi, nagu lahutataks sidur 0,5sek. Roolis saab aru, kõrvalistudes mitte. Sama asi tuli juba ca 50-60k km järel peale kasti rem, aga tookord aitas õlivahetus, mõtlesin, et kas kuskil saast vahel vms, aga seekord ei aidanud õlivahetus midagi ja vastus: ongi paras aeg uuesti remontida. Ausalt öeldes, tiba skeptiline nüüd, oleks see miski 400eur rem, et teed pidevalt.
Recrost vastuseks sain, et see ongi juba selline vahemaa, mille järel ongi normaalne teha uuesti kogu rebuild. Minu meelest haige, tehase kast sõidab mõnedel autodel 500k km ja peale ühe õlivahetusega, sellel vaheta õli iga 60 tagant ja maksa 2800eur iga 100000km tagant? ja ikka pidev jama. Miskit nagu ei klapi.
Sain Rootsist tehaseosadega kasti pakkumise, 3040eur (35000sek) koos transpordiga. Praegu ongi nagu mõtlemiskoht, et kas teha Lätis 2800 eest ja loota, et kestab uus 100k km või tellida nn tehaseuus 3000 eest. Lisaks siis vahetus Eestis juurde.
Taas jälle see probleem, et iga kord gaasi järele andes või mäkke jõudes või tuulepuhandu lõppedes käib väike jõnks läbi, nagu lahutataks sidur 0,5sek. Roolis saab aru, kõrvalistudes mitte. Sama asi tuli juba ca 50-60k km järel peale kasti rem, aga tookord aitas õlivahetus, mõtlesin, et kas kuskil saast vahel vms, aga seekord ei aidanud õlivahetus midagi ja vastus: ongi paras aeg uuesti remontida. Ausalt öeldes, tiba skeptiline nüüd, oleks see miski 400eur rem, et teed pidevalt.
XC60 R-Design Polestar
Re: xc60 käigukast
Kas Recro ei andnud 100kkm garantiid enda remonditud kastidele?
See 3000 hind pole vist tavalisele surelikule mõeldud?
See 3000 hind pole vist tavalisele surelikule mõeldud?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: xc60 käigukast
Kui tookord kas remondis käis, siis oli 6kuud garantiid.
Ei saa päris hästi aru sellest: "See 3000 hind pole vist tavalisele surelikule mõeldud?" , Ses mõttes ei ole jah, et kellel see 3000 siia ja sinna loopida on, aga teises mõttes on vist küll, et mulle täiesti tundmatu firma, mis tarnib kaste Norra, sh veokad. Küsisin neilt hinna ja saingi sellise.
Kuna aga mõlemad on suht absurdsed tegelikult, siis mõtlengi, kas sellise väikse hinnaerinevuse korral lätlasi kasutada ja testida hoopis Rootsi toodangut.
Või küsida hoopis veel hind ka Kaismaalt,
Ei saa päris hästi aru sellest: "See 3000 hind pole vist tavalisele surelikule mõeldud?" , Ses mõttes ei ole jah, et kellel see 3000 siia ja sinna loopida on, aga teises mõttes on vist küll, et mulle täiesti tundmatu firma, mis tarnib kaste Norra, sh veokad. Küsisin neilt hinna ja saingi sellise.
Kuna aga mõlemad on suht absurdsed tegelikult, siis mõtlengi, kas sellise väikse hinnaerinevuse korral lätlasi kasutada ja testida hoopis Rootsi toodangut.
Või küsida hoopis veel hind ka Kaismaalt,
XC60 R-Design Polestar
Re: xc60 käigukast
Minu masina kast käis Recros, siis oli küll garantii 100k km või 2 aastat. Kumb ennem tuleb. Paber siiani alles. Aga arvestades, palju ma pidin seal pärast veel uksi kulutama, siis ma ostaks Rootsist uue kasti parem kui võimalused on.
Re: xc60 käigukast
kui guugeldada, kes ja kus Eestis kaste remondib, siis justkui töökodasid palju, aga Iga koha kohta leiab negatiivset. Lihtsalt see on piisavalt suur raha, mida ei tahaks hakkama taaskordselt panna, teadmata, kaua kestab jälle.
Räägin veel korra rootslastega ja siis peab ka Eestis muidugi koha leidma, kus kast ära vahetataks.
Räägin veel korra rootslastega ja siis peab ka Eestis muidugi koha leidma, kus kast ära vahetataks.
XC60 R-Design Polestar
Re: xc60 käigukast
Kuskil lennujaama juures tegutseb mingi Heigo nimeline mees, kes ATM kaste ka remondib. Too laseb turbiinid Recros taastada. Kui ma kunagi oma autol seal järel käisin, siis tõin talle paar tükki Recrost tagasi.
Telefon on +3725133049
Telefon on +3725133049
Re: xc60 käigukast
Aga äkki piisab,kui tehaseuus solenoidplokk panna 6-700 soti eest ja sõidab normaalselt edasi?Kui recros kasti sisu uus sai siis es tohiks tollel miskit häda olla ju.Solenoidploki remont ei tulnud vbla hästi välja neil.
G31Xdrive;X5;L200 Teoorias olen tugev. 

Re: xc60 käigukast
No nad ise arvavad, et "torque converter" vajab vahetust/tegemist.
XC60 R-Design Polestar
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist