Amordi kulumine

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
danielson1
Foorumlane
Postitusi: 25
Liitunud: 13 Mai 2014, 12:34

Amordi kulumine

PostitusPostitas danielson1 » 11 Sept 2014, 08:12

Tervist,
Masinal on amordid üsna väsinud ja kuna summuti käib üsna maad lähedalt, kui 3-4 inimest peal, siis:
küsin sellise küsimuse, et kuna masina esivedrudelt on väidetatavalt jupp vedru maha lõigatud, et masinat kindlasti vägevamaks muuta madaluse kaudu :roll:, et kas on mõttekas vahetada amorte eraldi, kui tagumisi vedrusi kuskilt pole saada.
Tahaks masinat jäigemaks, et ei peaks iga mügaruse juures hinge kinni hoidma, kui üle 100 kg pagasit tagaistmel.

Hääd nõu ootama jäädes,
Daniel

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4027
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Amordi kulumine

PostitusPostitas taavi » 11 Sept 2014, 08:15

mis auto see sul on, mille vedrusid pole saada?
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
danielson1
Foorumlane
Postitusi: 25
Liitunud: 13 Mai 2014, 12:34

Re: Amordi kulumine

PostitusPostitas danielson1 » 11 Sept 2014, 08:46

taavi kirjutas:mis auto see sul on, mille vedrusid pole saada?

Volvo 360, taga ilutsevad lehtvedrud :)

Kasutaja avatar
Ropshimself
Kõva postitaja
Postitusi: 263
Liitunud: 22 Apr 2008, 09:35

Re: Amordi kulumine

PostitusPostitas Ropshimself » 11 Okt 2014, 11:07

land roveri amort peaks olema jäik, aga nagu siin öeldakse suht hopless on the road. http://www.volvo300mania.com/uk/forum/viewtopic.php?f=54&t=15344
340 For The Win

Kasutaja avatar
danielson1
Foorumlane
Postitusi: 25
Liitunud: 13 Mai 2014, 12:34

Re: Amordi kulumine

PostitusPostitas danielson1 » 15 Okt 2014, 13:22

No nüüd läks vist tegelikult vähe teemast mööda.. Mõtlesin nimelt seda, et kui vahetan oma väsinud amordid(!) uute vastu, kui palju see autot jäigemaks muudab?
Vedrudest niipalju, et leidsin ühed aasia kastika (isegi marki ei mäleta) lehtvedrud, nuputasime, et ehk on võimalik aretada hiljem tollele originaalile külge? See peaks ju ka ideaalis sõidetav olema.. Seda siis juhul, kui amortide vahetus suurt vahet ei tee.

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: Amordi kulumine

PostitusPostitas no1 » 15 Okt 2014, 13:39

Natukene ikka aitab kaasa. Oleneb, kui läbi praegune amort on. Kõrgus on üldiselt siiski vedru teema.
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Amordi kulumine

PostitusPostitas allan » 15 Okt 2014, 22:42

Kui esivedrud on lõigatud, siis tagumised lehtvedrud ei puutu ju asjasse.
Ette uued ja korras?
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
danielson1
Foorumlane
Postitusi: 25
Liitunud: 13 Mai 2014, 12:34

Re: Amordi kulumine

PostitusPostitas danielson1 » 21 Okt 2014, 07:50

Kurat, keeruline on nende 300-stega :)

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: Amordi kulumine

PostitusPostitas supp » 25 Okt 2014, 21:14

on olemas selline amordi firma nagu rancho, topparts müüb neid eestis, neil on lugematu arv jäikuse jne jäegi valitavaid kinniseid amorte, ning need pole kallid ka
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist