Nimelt kasutasin 1,5 a tagasi diiselmootori Xadot, lootes, et äkki teeb õlist leemendava turbo korda. Tegigi. Turbo siiamaani kuiv ja vihiseb viisakalt
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Paar nädalat tagasi aga selgus, et vist on roolilatt otsad andnud. Talvel lisasin esimest korda süsteemi ATF-i ja nüüd (juuni algus) hakkas liitrine pudel juba tühjaks saama. Viimased sõidud olid sõna otseses mõttes nii, et õli tilkus seismise ajal, rooli keerates nirises. (Krt foori alt startides oli juba peeglist näha, et auto märgistab territooriumi) Pärast seda kui pidin õli juba 2 päeva järjest lisama, otsustasin, et testime Xadot. 16 koma millegi raha eest sai väikese tuubiku sinise mõginaga, pigistasin selle ca 100 ml ATF-i sisse ja raputasin ca 10 minutit (mõtlesin juba, et ei lahustugi ära). Siis kallasin selle süsteemi ja kohapeal 10 minutit roolikruttimist (juhend käseb nii). Üllatusena ei märganudki pärast seda loiku teepervel, aga seal oli liivane kah. Sõitsin koju, värava ette 3-4 tilka auto veel poetas. Nüüdseks olen veel mingi 3-4 korda (ca 150 km sõitnud) ja autoalune on täiesti kuiv
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Kes teavad sellist meest nagu Mihkel Naams, siis tema soojade sõnade tõttu Xado teemal ma eksperimenteerimisega alustasingi (2009-2010 sain koolitatud tema poolt).