C70 99a ME7
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: C70 99a ME7
Paarkümmend kirjavahetust eelnevalt olnud (väga positiivne suhtumine ja kliendisõbralik).
Lõpuks tuli Gripperi tehase poolt vastus:
Hi
Gripper will build the diff back up again and send it back. Think there
was a tolerance issue on a batch of gears, problem has been resolved now
though. You should see the unit back this week.
Many thanks
Mike
Lõpuks tuli Gripperi tehase poolt vastus:
Hi
Gripper will build the diff back up again and send it back. Think there
was a tolerance issue on a batch of gears, problem has been resolved now
though. You should see the unit back this week.
Many thanks
Mike
Tags:
Re: C70 99a ME7
vahepeal natuke uuendaks teemat. Sai nüüd kõvasti tööd tehtud ja veidi raha teenitud ning uusi juppe tellitud. Peale läheb seekord Garretti GT35R turbo, mille võll liugleb laagrite peal, ning tekitatud koormust hakkavad vastu võtma Wiseco kolvid. Turbot oleks tahtnud GTX seeria oma aga need turbod on hirmus kallid. IPD coil pack on juba käes ofkoors tuleb torukolle ning ka sisselaske kolle ise teha. Mootorit hakkab juhtima MS3 mille paneb tõenäoliselt kasutaja "kaak" peale.
Seoses ümberehitusega jäävad mul üle mõningad asjad, mis müüksin maha, et osta autole uusi asju: S60R väljalaskekollektor Hind 120 eur, alumiinium 2.5" sisselasketorustik 120eur, deka 60lb pihustid 5tk (kui huvi siis saata pm. Panen ka müügikuulutuse varsti)
Vahepeal sai mootor maha võetud.
Seoses ümberehitusega jäävad mul üle mõningad asjad, mis müüksin maha, et osta autole uusi asju: S60R väljalaskekollektor Hind 120 eur, alumiinium 2.5" sisselasketorustik 120eur, deka 60lb pihustid 5tk (kui huvi siis saata pm. Panen ka müügikuulutuse varsti)
Vahepeal sai mootor maha võetud.
Re: C70 99a ME7
Vaata, et sa turbo õlipiirajat ei unusta. Enda 480 kunagi jäi see panemata ja sai üks laagritel turbo laiali lastud.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: C70 99a ME7
aibast kirjutas:Vaata, et sa turbo õlipiirajat ei unusta. Enda 480 kunagi jäi see panemata ja sai üks laagritel turbo laiali lastud.
olen kursis, et peab olema piiraja, kuid täpsemaid andmeid ma ei ole leidnud ava suuruse kohta- ilmselt ei ole piisavalt otsinud. Võimalik, et on komplektis olemas see.
Re: C70 99a ME7
Lõpuks suutsin pildi ka ära teha pooleks läinud turbo võllist.
Re: C70 99a ME7
Kolvid peaksid ka varsti kohale jõudma
Turbo on siis GT35R
Turbo on siis GT35R
Re: C70 99a ME7
Viis tarkpead jõudsid ka kohale. Tahaks need koolipinki panna, et nad õpetada üles-alla liikuma, kuid peab vist veel ootama
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: C70 99a ME7
Mis olid kolvide hind ja kust tellisid?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: C70 99a ME7
Tanel kirjutas:Mis olid kolvide hind ja kust tellisid?
VKM motors küsis nende eest 1010 euri, kuid esracing letihind 850 eur ja kätte sain need lõpuks 805 euriga.
Re: C70 99a ME7
Hei! Projekt ei ole välja surnud- lihtsalt Eesti palkade tõttu pikeneb ehitus aeg
Tegelikult vahepeal on tehtud üsna palju ja pmst ootab mootor lihtsalt kokku panemist.
Hetkel on veel puudu: pihustid, ARP head poldid (kohe kohe tellin ära), sisse- ja väljalaske kollektor (teen, kui mootor peal).
Vahepeal on ostetud: OBX racing fuel pump (raisk kaalub umbes 3kg ), surge tank 2L, filtrid, AN ühendused ja armeeritud kütusevoolik, turbosmart 60mm wastegate, Wiseco kolvid, plokikaanes kõik uued asjad, väntvõll, saaled, kütuserõhu regulaator jne ..palju asju ei tule meelde kohe. Paar pilti ka viimaste päevade tegemistest.
Usun, et originaal kolvid kannatavad päris palju jõudu. Kõik mõõdud/paksused jne on samad. Uutel kolvidel on kindlasti parem õlitus ning rõnga vahed on erinevad vs tava kolviga. Kolvisõrm on välisläbimõõdult vist sama, kuid sisemõõt on väiksem.
Kastile sai jälle siis Gripperi differ sisse visatud.
Plokikaan sai lihvitud, porditud. Loomulikult uued klapid ja klapisääretihendid. (Mul on üle 20 tutikat volvo originaal klapi vedru, mille annaksin sisseostu hinnaga ära... vist oli midagi 140 eur.
Tegelikult vahepeal on tehtud üsna palju ja pmst ootab mootor lihtsalt kokku panemist.
Hetkel on veel puudu: pihustid, ARP head poldid (kohe kohe tellin ära), sisse- ja väljalaske kollektor (teen, kui mootor peal).
Vahepeal on ostetud: OBX racing fuel pump (raisk kaalub umbes 3kg ), surge tank 2L, filtrid, AN ühendused ja armeeritud kütusevoolik, turbosmart 60mm wastegate, Wiseco kolvid, plokikaanes kõik uued asjad, väntvõll, saaled, kütuserõhu regulaator jne ..palju asju ei tule meelde kohe. Paar pilti ka viimaste päevade tegemistest.
Usun, et originaal kolvid kannatavad päris palju jõudu. Kõik mõõdud/paksused jne on samad. Uutel kolvidel on kindlasti parem õlitus ning rõnga vahed on erinevad vs tava kolviga. Kolvisõrm on välisläbimõõdult vist sama, kuid sisemõõt on väiksem.
Kastile sai jälle siis Gripperi differ sisse visatud.
Plokikaan sai lihvitud, porditud. Loomulikult uued klapid ja klapisääretihendid. (Mul on üle 20 tutikat volvo originaal klapi vedru, mille annaksin sisseostu hinnaga ära... vist oli midagi 140 eur.
Re: C70 99a ME7
wackou kirjutas:Kas kõik see kütusevärk läheb pagassi?
Jap. Kuna kõik asjad on suht ilusad ning läigivad ja isegi kütusevoolik näeb päris viisakas välja koos AN ühendustega, siis peaks isegi sobima sinna
Re: C70 99a ME7
Kütuserõhu regulaator? Kas see on kütuse tagastus süsteemiga?
Need uued võimsad pumbad jne. Kuidas sa plaanid auto normaalselt tööle saada? ME7'l vähemalt 15 puhtalt pumbaga seotud mapi + segu mapid rikastamiseks või lahjendamiseks.
Igaljuhul lahe ja edu!
Btw. R'i vänta ei taha?
Need uued võimsad pumbad jne. Kuidas sa plaanid auto normaalselt tööle saada? ME7'l vähemalt 15 puhtalt pumbaga seotud mapi + segu mapid rikastamiseks või lahjendamiseks.
Igaljuhul lahe ja edu!
Btw. R'i vänta ei taha?
R
Re: C70 99a ME7
pestav kirjutas:Kütuserõhu regulaator? Kas see on kütuse tagastus süsteemiga?
Need uued võimsad pumbad jne. Kuidas sa plaanid auto normaalselt tööle saada? ME7'l vähemalt 15 puhtalt pumbaga seotud mapi + segu mapid rikastamiseks või lahjendamiseks.
Igaljuhul lahe ja edu!
Btw. R'i vänta ei taha?
Sa oleksid võinud vänta mõned kuud tagasi pakkuda, siis otsisin küll taga (hinna võid siiski igaksjuhuks postkasti visata). Su jutt ME7 kohta on õige, kuid mul läheb MS3x peale
Normaalselt tööle saamise pärast ma ei muretsegi- selle ülesande jätan heameelega härrale (kasutajanimi "kaak"), kes paigaldab ja seadistab auto.
Algselt oli plaanis viia auto talle hiljemalt jaanuaris, kuid praegu on tööd vähem ja palgad seetõttu väiksemad ning see viibib veidi.
Re: C70 99a ME7
Selged pildid. Oleks saanud olemasoleva ajuga ka tööle just saying. Kaak muidugi teab mis ta teeb.
Vänta oleksin varem pakkunud, aga kahjuks mu mootor ei läinud õhtale ennem
Vänta oleksin varem pakkunud, aga kahjuks mu mootor ei läinud õhtale ennem
R
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist