C70 99a ME7

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 08 Apr 2014, 19:17

taavi kirjutas:said sa süütepoolide "söömise" anomaaliale jälile?

ma ikka veel pole oma pooli üles leidnud :D


Ei ole enam rohkem läbi läinud neid. Panin igaks juhuks küünlad ka uued, kuigi eelmised olid ainult paar tuhat sõitnud. Samas ei ole tugevalt vajutades sõitnud ka.
Kui enda omad üles leiad siis võid mulle neid paar tükki müüa tagavaraks. :)

Tags:

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 20 Apr 2014, 19:32

Nüüd sai veidi turbo actuaator klapi vedru vahetatud 0,68bar avanemissurve peale. Kolm korda sain vedru vahetada, enne kui sai õige asja.(pildil olev vedru on veel vale) Tulemus siis ka kohe :D


Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
DanielS
Kreisi postitaja
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Aug 2012, 00:00
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas DanielS » 29 Mai 2014, 22:03

Viimase pildi järgi võib öelda ,et pidamist vist teega oli piisavalt ? :D
965 T6
744 (Müüdud)
854R (Varuosadeks)
945 Röd (Müüdud)
964 Purple (Müüdud)
944 (Müüdud)

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 31 Mai 2014, 00:03

Jah pidamist ilmselt veidi oli, kuid ise arvan, et see toode oli kehva kvaliteediga. Sedasi ei tohiks ikkagi juhtuda.

Nii, nüüd veidi asjast ka. Sain jälile "raksumise ja pookimise" probleemile paremale poole sõites. Koguaeg arvasin, et veovõllid on vigased (lõpuks oli ka). Sai suure vaevaga leitud c70 veovõllide komplektid Rootsist päris kirve hinna eest. Panin alla, kuid tulemus ikka sama. Nüüd eile võtsin kasti maha ja tõbmasin kohe laiali ka. Väliselt paistis kõik tip top olevat, kuid ikkagi- kuskil peab ju viga olema. Eriti veel, et ma olen absoluutselt kõike juba proovinud vahetada jne. Võtsid diffri seest välja (väliselt kõik ilus), mõtlesin, et tõmban laiali ka juba (ei tea kas garantii ka kehtib nüüd??) ja vaatan mis seisukord sees on. Väike mõte käis läbi, et isegi ilmaasjata sai võetud kuna kõik on kena, kuid siis jõudsin alumise hammasrattani millel olid päris selged valesti hambumise jäljed. Sisse olid kulunud üpriski sügavad vale hambumise jäljed ja see sama asi tekitaski selle prbleemi. Nüüd saadan varsti kurja kirja Gripperi tehasesse ja vaatan, mis vastavad, kuid siit saab teha selge järelduse, et isegi kallima summa eest ei saa kvaliteeti :(

Enam ma ei julgeks osta Gripper differentsiaali kahjuks. Põhjustas liiga palju hädasid, mis läksid maksma tohutult aega ja lõpuks ka raha erinevate juppide näol.

Millalgi saab ka pildid sellest.



Kuna kõik oli autoküljes nagunii võetud pulkadeks ja aega oli, siis sai täna käidud üle kogu mootori juhtmestik. Kus oli veidikenegi kahtlasem koht sinna läks uus juhe ja terve juhtmestik sai ümber uued kaitserüüsid ja sinna peale veel musta isoleerteibi. :)

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 02 Juun 2014, 00:54

Täna ehitasin summuti ümber. Võtsin katalüsaatori ära ning on otsast lõpuni ilus sirge 3" roostevaba toru, mida vaigistab üks summutipütt, mis on ka ümber ehitatud.


Käisin sõitsin oma 10 km linnas, sai maanteele korra mindud ja vajutatud. Algul läks päris hästi edasi, kuid paar kiirendust hiljem lendas diffri sateliit hammasratas käigukasti korpusest välja :(

Kui kellegil on M56 käigukasti müüa siis võib pakkuda :idea: KIIRE!

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 02 Juun 2014, 22:25

Pilt sellest, kui olin tavalise originaal diffri alla pannud ja mõned kiirendused teinud.

Pilt

Kuid enne diffri purunemist, sai ehitatud natuke sumbutit ümber.

Pilt

Pilt

Pilt

Ja nüüd pilt Gripperi difrist, mis põhjustas loendamatuid hädasid ja läks maksma ropult aega ja lõouks ka raha.

Pilt

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas aibast » 03 Juun 2014, 09:47

hmm, kas sumps liialt plärisema ei jää nii?

Endal konnal (480 turbokal) sai tehtud kah jämmum ja vabam väljalase. Hingas väga hästi ning oli vaikne.
https://www.youtube.com/watch?v=wQeJLPrTcXE
https://www.youtube.com/watch?v=ageVDZfjkb4

Ehitus siis: suur leegitoru (downpipe) -> FIA serdiga võidusõidu katalüsaator -> kaks otse läbi resonaatorit -> otse läbi lõpupütt -> toru kere alt välja suunaga veidi allapoole.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 04 Juun 2014, 00:50

aibast kirjutas:hmm, kas sumps liialt plärisema ei jää nii?

Endal konnal (480 turbokal) sai tehtud kah jämmum ja vabam väljalase. Hingas väga hästi ning oli vaikne.
https://www.youtube.com/watch?v=wQeJLPrTcXE
https://www.youtube.com/watch?v=ageVDZfjkb4

Ehitus siis: suur leegitoru (downpipe) -> FIA serdiga võidusõidu katalüsaator -> kaks otse läbi resonaatorit -> otse läbi lõpupütt -> toru kere alt välja suunaga veidi allapoole.



Ei jää plärisema. Väga mõnus mahe hääl on.
Aga ehitasin selliselt: 3" roostevaba toru on kogu kupatus, ilma katita ning ainult üks summuti- originaal mille ehitasin ümber. Kuskil on sellest pilt ka.

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 04 Juun 2014, 00:54

Täna sai volvol uus kast külge. Aega läks kogu töö peale 3 tundi :)

Sõidumõnu sai 15 minutit- siis lendas see kasti täpselt samamoodi laiali. Ma ei teagi kumb see nüüd odavam juhtus tulema: kas kasti laiali lendamine või see, et 100 meetri kaugusel kurvi peal oli politsei põõsas peidus :D Mulle tundu, et seekord isegi vedasi, et nii juhtus :lol:

Järgmine kord saaks kasti vahetusega hakkama loodetavasti 2 tundi 45 minutit :D

Kasutaja avatar
DanielS
Kreisi postitaja
Postitusi: 300
Liitunud: 05 Aug 2012, 00:00
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas DanielS » 04 Juun 2014, 09:24

joss1357 kirjutas:Täna sai volvol uus kast külge. Aega läks kogu töö peale 3 tundi :)

Sõidumõnu sai 15 minutit- siis lendas see kasti täpselt samamoodi laiali. Ma ei teagi kumb see nüüd odavam juhtus tulema: kas kasti laiali lendamine või see, et 100 meetri kaugusel kurvi peal oli politsei põõsas peidus :D Mulle tundu, et seekord isegi vedasi, et nii juhtus :lol:

Järgmine kord saaks kasti vahetusega hakkama loodetavasti 2 tundi 45 minutit :D

Sul ikka ei joppa nende kastidega . Mismoode see nüüd laiali on ,ka differ ?
965 T6
744 (Müüdud)
854R (Varuosadeks)
945 Röd (Müüdud)
964 Purple (Müüdud)
944 (Müüdud)

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 04 Juun 2014, 18:33

DanielS kirjutas:
joss1357 kirjutas:Täna sai volvol uus kast külge. Aega läks kogu töö peale 3 tundi :)

Sõidumõnu sai 15 minutit- siis lendas see kasti täpselt samamoodi laiali. Ma ei teagi kumb see nüüd odavam juhtus tulema: kas kasti laiali lendamine või see, et 100 meetri kaugusel kurvi peal oli politsei põõsas peidus :D Mulle tundu, et seekord isegi vedasi, et nii juhtus :lol:

Järgmine kord saaks kasti vahetusega hakkama loodetavasti 2 tundi 45 minutit :D

Sul ikka ei joppa nende kastidega . Mismoode see nüüd laiali on ,ka differ ?


Täpselt nii. Sama lugu nagu varem. Diffri hammasrattad ei pea vastu originaalil- tundub kõige nõrgem lüli olevat kastis. Loodan, et saan uue korraliku diffri Gripperi tehasest.

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas wackou » 05 Juun 2014, 19:13

Väga jama lugu.
Ma täpselt ei mäleta, kas seda sinuga varem olen rääkinud, aga miks just Gripper ja mitte Quaife?
Mitmed 600++ hp S40 Rootsis ja Soomes sõidavad nendega muretult.
S40 T4 HX35

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 07 Juun 2014, 17:00

wackou kirjutas:Väga jama lugu.
Ma täpselt ei mäleta, kas seda sinuga varem olen rääkinud, aga miks just Gripper ja mitte Quaife?
Mitmed 600++ hp S40 Rootsis ja Soomes sõidavad nendega muretult.



Praegu avastasin, et Gripperil on lifetime garantii :) Ma ei tea, kuidas Quaife´ga lood oleks aga Gripperi tehas lubas mulle uue sisu saata hammasrataste näol.
Minu autol kindlasti ei ole isegi mitte ligilähedale sellist jõudu nagu sa mainisid Soomes ja Rootsis sõitvatest autodest, kuid differ ikka ei pea vastu. Aga võibolla kasutab mõni sealsetest Gripperi oma ka. Tahaks tema kommentaari kuulda ja veel parem, kui leiduks keegi, kes on mõlematega sõitnud- siis saaks parima vastuse.

Kasutaja avatar
joss1357
Kõva postitaja
Postitusi: 198
Liitunud: 13 Veebr 2012, 21:31
Asukoht: Kuressaare

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas joss1357 » 07 Juun 2014, 17:08

Miilile olen ka ennast kirja pannud, kuid kuna kasutan hetkel originaal diffrit siis on mul hea kavatsus sõita Saaremaale tagasi ka omadel jõududel ning kindlasti ei tule sealt saavutust, mis auto tegelikult suudaks. Niisama kolmveerand gaasiga ka tore sõita :)

Pilt siis viimasest korrast:
Pilt

wackou
Foorumi veteran
Postitusi: 2079
Liitunud: 07 Juun 2006, 21:54
Kontakt:

Re: C70 99a ME7

PostitusPostitas wackou » 08 Juun 2014, 22:12

Annan edasi kommentaari ingl.k. tegelaselt, kellel S40 ja turboks Garret GTX4202R :)

I´ve got M56L or L2 with Quaife. Never had any problems with those, they seem to be only durable thing in this combo. :rolleyes:
Maybe that guy have some sort of misalignment or something. M56 has been driven with 1000 horses without problems. Flywheel is the first thing to worry especially if there is grip available.
S40 T4 HX35


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist