Jah pidamist ilmselt veidi oli, kuid ise arvan, et see toode oli kehva kvaliteediga. Sedasi ei tohiks ikkagi juhtuda.
Nii, nüüd veidi asjast ka. Sain jälile "raksumise ja pookimise" probleemile paremale poole sõites. Koguaeg arvasin, et veovõllid on vigased (lõpuks oli ka). Sai suure vaevaga leitud c70 veovõllide komplektid Rootsist päris kirve hinna eest. Panin alla, kuid tulemus ikka sama. Nüüd eile võtsin kasti maha ja tõbmasin kohe laiali ka. Väliselt paistis kõik tip top olevat, kuid ikkagi- kuskil peab ju viga olema. Eriti veel, et ma olen absoluutselt kõike juba proovinud vahetada jne. Võtsid diffri seest välja (väliselt kõik ilus), mõtlesin, et tõmban laiali ka juba (ei tea kas garantii ka kehtib nüüd??) ja vaatan mis seisukord sees on. Väike mõte käis läbi, et isegi ilmaasjata sai võetud kuna kõik on kena, kuid siis jõudsin alumise hammasrattani millel olid päris selged valesti hambumise jäljed. Sisse olid kulunud üpriski sügavad vale hambumise jäljed ja see sama asi tekitaski selle prbleemi. Nüüd saadan varsti kurja kirja Gripperi tehasesse ja vaatan, mis vastavad, kuid siit saab teha selge järelduse, et isegi kallima summa eest ei saa kvaliteeti
Enam ma ei julgeks osta Gripper differentsiaali kahjuks. Põhjustas liiga palju hädasid, mis läksid maksma tohutult aega ja lõpuks ka raha erinevate juppide näol.
Millalgi saab ka pildid sellest.
Kuna kõik oli autoküljes nagunii võetud pulkadeks ja aega oli, siis sai täna käidud üle kogu mootori juhtmestik. Kus oli veidikenegi kahtlasem koht sinna läks uus juhe ja terve juhtmestik sai ümber uued kaitserüüsid ja sinna peale veel musta isoleerteibi.