volvo s80 2,5 dti vigadest!

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

reteep001

volvo s80 2,5 dti vigadest!

PostitusPostitas reteep001 » 05 Apr 2006, 11:35

tervitus!Jama on ,siis selline,et kui teen suurema kiirenduse hakkab pölema hoiatus tuli hollandi keeles ja sama aegselt ka landa märk,mis tasasel pikkal söidul kustuvad ära.kui see hoiatus tuli pöleb on nagu tömme mootoril nörk.käima läheb hommikul hästi ja kuumalt ka ,aga seistes kaks kolm tundi ei taha esimesest poukust minna.teise katsega lööb nagu täis,aga läheb suure suitsu pilvega.paari sekundi pärast on köik ok???olen alles ostnud selle auto.esimene nädal oli köik ok ja siis äkki tuligi hyllatus.Kas keegi oskab öelda mida peale hakkata?ette tänades!

deejay
Foorumi veteran
Postitusi: 556
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:52

PostitusPostitas deejay » 05 Apr 2006, 12:03

Tere!
Mine InfoAutosse stendi. Üldjuhul ei tähenda sellised asjad midagi head, ning arvesta väljaminekutega, mis küündivad viiekohaliste numbriteni. Pöidlad pihku!

reteep001

PostitusPostitas reteep001 » 05 Apr 2006, 19:20

suurel kiirendusel tuleb hoiatus tekst motor management BIJ onderhoud,sama aegselt syttib ka landa hoiatus märk.hoiatus tekst kaob natukese aja pärast ära,landa märk on kauem,nii 20km.kas landa anduri pärast vöib ka käivitus sojalt jupsida?

pp
Foorumlane
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Mär 2006, 09:14
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas pp » 06 Apr 2006, 09:30

No Soomes peaks ju volvospetse jalaga segada olema. Ja Eestis on diislispetse ka nii mõnigi.
Ei taha uskuda, et tegu mingi suurema probleemiga, ilmselt mingi andurite vms. jama.

tanelus
Kõva postitaja
Postitusi: 121
Liitunud: 08 Mär 2006, 18:47
Asukoht: Tallinn

sama probleem

PostitusPostitas tanelus » 10 Apr 2006, 13:02

Mul siis 850 tdi ja enamvähem sama probleem, et paar tundi seistes ei lähe hästi tööle, öö läbi seistes ja tunni jooksul uuesti proovides läheb normaalselt. Olen nüüd kahes diagnostikas käinud: Pärnu mnt Boschi oma ei osanud midagi tarka õelda, Info Auto ütles, et probleem kütusepumbas, millel elektroonikaplokk ei suuda juhtida mingit süsteemi (solenoidi??), mis reguleerib süüdet. See "asi" olla kinni kiilunud. Info autos ei parandata kütusepumpa vaid vahetatakse terve detail ja see maksab... 23000.- peaaegu pool minu auto hinnast :)
Asja saab võibolla parandada Karla auto, kes tegeleb Boschi diislitega. Neil pidid paremad ja kallimad seadmed olema kui info autos. Nii siis kolmapäeval sinna. Eks kuuleb, mis hinna nad ütlevad.
Soovitan siis sul võibolla aega ja raha mitte raisata ja pöörduda kohe Karla autosse. Asja kohta pead siiski anda ei saa, sest pole ise veel kohal käinud.

pp
Foorumlane
Postitusi: 15
Liitunud: 22 Mär 2006, 09:14
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas pp » 10 Apr 2006, 15:35

Lisaks nimetatud Karla Diislikeskusele on Tallinnas arvestatavad diislispetsid Tallinnas Joe´s Garage ja Balmoral.

See on tavaline asi, et diiselmootoriga pole mõtet minna esindusse abi otsima.

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 10 Apr 2006, 15:44

karlaautosse ei soovita minna, on kallid hinnad, lisaks kuidagi midagit kahtlane mulje jäi nende kompetentsist... Nimelt esmalt fordi diiselmootoriga jännates, kus väidetavalt oli vaja uus pump osta, mis maksis ca 14,000 ja remontida polevat võimalik, kui samas venemaal tehti seee pump poolepäevaga korda ja hinnaks kujunes ca 4000.-

Volvo turbo paanikas, sattusin teisele ringile, tehti mingit turbo diagnostikat, millise käigus selgus, et turbiin on sodiks, samas nädal hiljem teises kohas, tehti turbiin koos peale ja mahavõtuga 5000K eesti korda ja vilistab siiani :)

Kasutaja avatar
pkuldsaar
Kõva postitaja
Postitusi: 133
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:18
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas pkuldsaar » 10 Apr 2006, 21:25

ise soovitaksin ka pigem Joe`s Garage. Positiivsed kogemused.
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
510 9332

Volvo XC90 D5 R-Design

Kasutaja avatar
kalacompany
Volvo Club liige
Postitusi: 589
Liitunud: 17 Juun 2005, 06:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas kalacompany » 10 Apr 2006, 21:34

andrush kirjutas:karlaautosse ei soovita minna, on kallid hinnad, lisaks kuidagi midagit kahtlane mulje jäi nende kompetentsist... Nimelt esmalt fordi diiselmootoriga jännates, kus väidetavalt oli vaja uus pump osta, mis maksis ca 14,000 ja remontida polevat võimalik, kui samas venemaal tehti seee pump poolepäevaga korda ja hinnaks kujunes ca 4000.-

Volvo turbo paanikas, sattusin teisele ringile, tehti mingit turbo diagnostikat, millise käigus selgus, et turbiin on sodiks, samas nädal hiljem teises kohas, tehti turbiin koos peale ja mahavõtuga 5000K eesti korda ja vilistab siiani :)


sama kogemus ford mondeo 1,8 T pumbaga . Kinnine süsteem ja bla bla bla .

üks külasepp pusis päeva ja toimib siiani . Kui need kütuse pumbad ei oleks taastatavad siis mis kuradi pärast neid tagasi ostetekse ??? Annad vana pumba meile ja saad uue 1000 eeku soodsamalt .
mul ei ole volvot ! mul on head sõbrad kellel on volvo !

tanelus
Kõva postitaja
Postitusi: 121
Liitunud: 08 Mär 2006, 18:47
Asukoht: Tallinn

2,5tdi

PostitusPostitas tanelus » 20 Apr 2006, 12:51

Nii minu masinaga siis asi nii kaugel, et Karla autos võttis asi mõned tunnid aega ja saigi korda. Nimelt probleemiks oli kütusepumba elektroonilise ploki ja mootori aju vaheline juhtmekomplekt, mille pistik oli ajamöödudes niiskusega oksüdeerunud veidi ja ei andnud enam öieti ühendust, seetõttu ei näinud aju enam kütusepumpa ja ei osanud asja õigeks reguleerida. Nüüd peaks jälle kõik funktsioneerima - vähemalt esialgne lootus on selline - eks aeg näitab. Ei olnud viga ei eelsüüteküündalde relees, ega ole vaja pumpa vahetada.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist