volvo s80 2,5 dti vigadest!
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
volvo s80 2,5 dti vigadest!
tervitus!Jama on ,siis selline,et kui teen suurema kiirenduse hakkab pölema hoiatus tuli hollandi keeles ja sama aegselt ka landa märk,mis tasasel pikkal söidul kustuvad ära.kui see hoiatus tuli pöleb on nagu tömme mootoril nörk.käima läheb hommikul hästi ja kuumalt ka ,aga seistes kaks kolm tundi ei taha esimesest poukust minna.teise katsega lööb nagu täis,aga läheb suure suitsu pilvega.paari sekundi pärast on köik ok???olen alles ostnud selle auto.esimene nädal oli köik ok ja siis äkki tuligi hyllatus.Kas keegi oskab öelda mida peale hakkata?ette tänades!
sama probleem
Mul siis 850 tdi ja enamvähem sama probleem, et paar tundi seistes ei lähe hästi tööle, öö läbi seistes ja tunni jooksul uuesti proovides läheb normaalselt. Olen nüüd kahes diagnostikas käinud: Pärnu mnt Boschi oma ei osanud midagi tarka õelda, Info Auto ütles, et probleem kütusepumbas, millel elektroonikaplokk ei suuda juhtida mingit süsteemi (solenoidi??), mis reguleerib süüdet. See "asi" olla kinni kiilunud. Info autos ei parandata kütusepumpa vaid vahetatakse terve detail ja see maksab... 23000.- peaaegu pool minu auto hinnast
Asja saab võibolla parandada Karla auto, kes tegeleb Boschi diislitega. Neil pidid paremad ja kallimad seadmed olema kui info autos. Nii siis kolmapäeval sinna. Eks kuuleb, mis hinna nad ütlevad.
Soovitan siis sul võibolla aega ja raha mitte raisata ja pöörduda kohe Karla autosse. Asja kohta pead siiski anda ei saa, sest pole ise veel kohal käinud.
Asja saab võibolla parandada Karla auto, kes tegeleb Boschi diislitega. Neil pidid paremad ja kallimad seadmed olema kui info autos. Nii siis kolmapäeval sinna. Eks kuuleb, mis hinna nad ütlevad.
Soovitan siis sul võibolla aega ja raha mitte raisata ja pöörduda kohe Karla autosse. Asja kohta pead siiski anda ei saa, sest pole ise veel kohal käinud.
karlaautosse ei soovita minna, on kallid hinnad, lisaks kuidagi midagit kahtlane mulje jäi nende kompetentsist... Nimelt esmalt fordi diiselmootoriga jännates, kus väidetavalt oli vaja uus pump osta, mis maksis ca 14,000 ja remontida polevat võimalik, kui samas venemaal tehti seee pump poolepäevaga korda ja hinnaks kujunes ca 4000.-
Volvo turbo paanikas, sattusin teisele ringile, tehti mingit turbo diagnostikat, millise käigus selgus, et turbiin on sodiks, samas nädal hiljem teises kohas, tehti turbiin koos peale ja mahavõtuga 5000K eesti korda ja vilistab siiani
Volvo turbo paanikas, sattusin teisele ringile, tehti mingit turbo diagnostikat, millise käigus selgus, et turbiin on sodiks, samas nädal hiljem teises kohas, tehti turbiin koos peale ja mahavõtuga 5000K eesti korda ja vilistab siiani
- kalacompany
- Volvo Club liige
- Postitusi: 589
- Liitunud: 17 Juun 2005, 06:45
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
andrush kirjutas:karlaautosse ei soovita minna, on kallid hinnad, lisaks kuidagi midagit kahtlane mulje jäi nende kompetentsist... Nimelt esmalt fordi diiselmootoriga jännates, kus väidetavalt oli vaja uus pump osta, mis maksis ca 14,000 ja remontida polevat võimalik, kui samas venemaal tehti seee pump poolepäevaga korda ja hinnaks kujunes ca 4000.-
Volvo turbo paanikas, sattusin teisele ringile, tehti mingit turbo diagnostikat, millise käigus selgus, et turbiin on sodiks, samas nädal hiljem teises kohas, tehti turbiin koos peale ja mahavõtuga 5000K eesti korda ja vilistab siiani
sama kogemus ford mondeo 1,8 T pumbaga . Kinnine süsteem ja bla bla bla .
üks külasepp pusis päeva ja toimib siiani . Kui need kütuse pumbad ei oleks taastatavad siis mis kuradi pärast neid tagasi ostetekse ??? Annad vana pumba meile ja saad uue 1000 eeku soodsamalt .
mul ei ole volvot ! mul on head sõbrad kellel on volvo !
2,5tdi
Nii minu masinaga siis asi nii kaugel, et Karla autos võttis asi mõned tunnid aega ja saigi korda. Nimelt probleemiks oli kütusepumba elektroonilise ploki ja mootori aju vaheline juhtmekomplekt, mille pistik oli ajamöödudes niiskusega oksüdeerunud veidi ja ei andnud enam öieti ühendust, seetõttu ei näinud aju enam kütusepumpa ja ei osanud asja õigeks reguleerida. Nüüd peaks jälle kõik funktsioneerima - vähemalt esialgne lootus on selline - eks aeg näitab. Ei olnud viga ei eelsüüteküündalde relees, ega ole vaja pumpa vahetada.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist