V70XC mis aastast tuli "uus" diisel mootor?

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

V70XC mis aastast tuli "uus" diisel mootor?

PostitusPostitas andrush » 04 Apr 2006, 12:59

Tegelikult kogu küsimus ongi päises, jutt käib D5 mootorist.

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 13 Mai 2006, 17:22

nu ja kuna keegi pole vastanud ja ise netist otsides ka mitte konkreetset vastust saanud, siis oletan et alates 2003, mil tekkis "common rail" tehnoloogia, mis tõttu mootor tiksub väga vaikselt ja on väga ökonoomne?

Igatahes mul semu kes kummardab ainult mersusi, tal 2,7 diisel 2004a E klass, poisil läksid silmad väga suureks, kui mootor ninaall käima pandi, palju vaiksem kui mersu oma.

Kasutaja avatar
uku17
Volvo Club liige
Postitusi: 1063
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:13
Asukoht: Läänemaa

PostitusPostitas uku17 » 13 Mai 2006, 19:06

Aga Volvo ongi ju tunduvalt etem kui mingi mersu
460 1.7 Aut.92
V70 2.4 Aut.01
850 2.4 Man.92
240 2.0 Man.86
XC90 4.4 Aut.05
S80 2,9 Aut.99
V70 2,4 Aut.10

XC70 3,2 Aut.07
XC60 D5 Aut.09
Cayenne 4,8 Aut.13
50 35 322

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 13 Mai 2006, 23:22

on tõesti, vaiksem, vähem rappuv ja kui üle kahe tunni autos istus, et jää kannikad kandiliseks.

vaix
Volvo Club liige
Postitusi: 363
Liitunud: 09 Jaan 2006, 22:06

PostitusPostitas vaix » 14 Mai 2006, 00:00

oo ja seda istumise värki tundsin isegi täna õhtal kui olin viimase kahe päevaga 1000 kilomeetrit läbi sõitnud ja kui olin kondid sirgeks ajanud siis polnudki selline tunne et viskaks võtmed metsa ja otsiks kuuaja pärast ülesse...... seega ei kurda mitte ültse kohe volvo for life 8)
xc90 2,5T 04
Ford F-150 FX4 5,4 V8
dodge ram van 5,2 V8

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 14 Mai 2006, 00:27

on selgunud, et lisaks (tõenäoliselt alates 2003) tekkinud "uuest" D5 mootorist, mis ökonoomsem, vaiksem ja üldse igati viks ese kogu autos, on tähtis ka alates 2003 oluliselt paranenud uue tarnija "Haldex" viskosidur, 2003 aastale eelnenud nelivedu masinatel, olevat sellega regulaarselt probleeme olnud. Tagantjärgi targana, tean lisada, et enne "Haldexi" kasutusel viskosidurid läksid lolliks, kui sul oli väheke erinev rehvi kulumise aste, Haldexil aga sellest kama kaks.

Aga ikkagi, oleks tore nüüd üleüldse D5 common rail -asjandusest soola haavale saada. Tean nüüdseks juba niipalju, et tegemist tehnoloogiaga, kus pumbad on pihusti otstes, samuti on tegemist esimese volvo oma-enda diisel mootoriga, ka Ford Focuse mootorid on varustatud sama mootoriga.

Üleüldiselt on XC70 D5 hea, sõidad kõrgel, sõidad pehmelt, sõidad vaikselt, kulgemine on vägagi ökonoomne.

Kasutaja avatar
andrush
Foorumi veteran
Postitusi: 793
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:06
Asukoht: tln
Kontakt:

PostitusPostitas andrush » 02 Juul 2006, 11:29

saakse selle palun tõsta VX70 alla, avastasin et olen vales kohas kirjutamas!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist