1. leht 2-st

s 80 2,5td

Postitatud: 21 Okt 2008, 14:11
Postitas anto123
tere volvo omanikud
sai soetatud endale (perekonda) s80 2,5td ja olex nati nõu vaja mõningate asjade seadistamisex?
1.täna hommikul hakkas (korrax ja kustus ära) lambda tuli põlema kuna disladel lambdat ei ole siis????kas võib olla seos sellega et eile sai hammasrihma ja õlisi vahetada??
2.olex vaja keskkonsool (puhurid kliima) maha võtta kuidas (ei taha kruvikaga toorelt peale lennata) paar pirni ei põle,tulex vahetada ??
3. kõrvalistuja uxe polstri eemaldamine??
akent alla kerides hakkab justkui viltu jooxma, kuid uxel on ju turvapadi??
kas on mõistlik torkida??
4. sai vahetatud ka hammasrihm ja õlid kuid olex vaja aju nullida. olen otsinguga leidnud mõningaid varjante ja proovinud kuid ei ole töötanud.
äki kellelgi veel mõni varjant??disladel?
5. turvapadi! tuli armatuuris põleb ja sai ka IAs käidud onud pusisid 6tundi ja ei midagi?? kõrvalistujal armatuuris patja pole olid sinna mingeid takisteid proovinud aga targemax ei saanud midagi (mina jäin vaesemax pigem)
igasugune asjalik info olex abix

Postitatud: 21 Okt 2008, 18:38
Postitas Executive
Ukse võid vabalt laiali kakkuda, see neil tüüpviga et aken viltu hakkab jooksma ja lõpuks kukub alla ukse sisse. Ei ole seal mingeid turvapatju. Lahti käib keskelt ühe kruviga (käepideme sees) Ja nurkadest tüüblitega! :)

s-80 2,5td

Postitatud: 21 Okt 2008, 19:13
Postitas ennikas
anto 123. Mine pärnusse savi tänavale IMPORTAUTOSSE. Väga asjalikud mehed ja hea suhtumine. Või helista ette nr-l 56636966 ja küsi Martinit. Sõbra 80-ne airbagi probleemi lahendasid nemad,erinevalt IA-st.javascript:emoticon(':D')

Postitatud: 21 Okt 2008, 19:41
Postitas anto123
to:miku-mpower. autol on 5 turvapatja roolil ja 4x ustes???+turva kaardinad
tüüpviga?? mis seal tüüpilist on kas oskate täpsustada??
to:ennikas. importautos vahetasin alles hammasrihma.
teenindus on igatahes parem kui IAs.

Postitatud: 21 Okt 2008, 21:09
Postitas ennikas
Miks sa siis impordi meeste käest ei uurinud.Aju nullimine on nende teema kui lasid rihma ja õli vahetada ja muud pisivead. Oma 80-ele olen saanud sealt abi,nii küsimustele on vastatud mis,kudas ja miks ja on ka remontinud pisivigu kiiresti ja kvaliteetselt. Ise olen ka alles suht toores s-80-ne mees.

Postitatud: 21 Okt 2008, 21:18
Postitas anto123
lasin vahetada rihma, õliga sain ise hakkama! ja nullida tulex peale õlivahetust ju? rihma sn läx hooldusraamatusse kirja ja ex tuleb jälgida ise.
pealegi oskan mutrivõtit ise kah käes hoida ega saa lasta kõik ette taha kalli raha eest teha?

Postitatud: 21 Okt 2008, 21:27
Postitas anto123
kas keegi on lammutanud keskonsooli kliima ja puhurite nuppude juurest??
kuna pimedas on suht nadi sõita, kui pole puhuri ja kraadide nuppe näha!

Postitatud: 21 Okt 2008, 21:35
Postitas ennikas
Ise lausa töötan automehhaanikuna,aga foorumis on enne juttu olnud kliimakonsooli näppimisest ja pärast ei tööta nii nagu peab.Täpselt ei mäleta oli vist ka pirnide vahetus.Tahan lihtsalt öelda, et see umbes täpselt äkki õnnestub ise tegemine võib valusalt kätte maksta just rahaliselt.Tööl näen seda teemat küll.Aga jõudu sulle kui oled otsustanud asjaga tegeleda.

Postitatud: 21 Okt 2008, 21:51
Postitas Volli
Lambikestest. S60 läksid sinna need,natuke näputööd - vana välja ,uus asemele keerutada ja otsad parajaks lõigata ja tehtud hind, 6.- per tükk,8-a -kümnel päris kindlasti samad sobivad ,lahti käis mingi kate sealt maha ja selle all 2 torxi vaja välja kruvida ,juhtmed jätsin igaks-juhuks külge tööde ajaks kliimaplokile.

Postitatud: 21 Okt 2008, 21:53
Postitas anto123
selge
kas lambda kohta oskab ka keegi miskit kosta??

Postitatud: 21 Okt 2008, 22:14
Postitas Executive
Uste sees pole mingeid turvapatju!!!!!! Istme küljepeal peaks olema!!! Tüüpviga on see et seal on plastmass "junnid" mis liiguvad siini sees et klaas üles-alla käiks, need tavaliselt murduvad või tuleb sealt see hoob välja...ja nii ta hakkabki jamama.

See keskkonsooli mahavõtmise teema on veel alles aga pilte pole enam, et kuidas mahavõtmine käis... http://volvofotod.pri.ee/volvoclubfooru ... ght=#51400

Postitatud: 22 Okt 2008, 07:57
Postitas tnx
103 kW diiselmootoril peab rihmavahetuse järel (arvutiga) pritsenurga õigeks panema, kui seda ei tehtud siis sellest ilmselt lambdatuli põlebki. Tulel pole lambda anduriga mingit pistmist, tegu on tavalise "check engine" märgutulega, mille põlemisega kaasnevad veakoodid mootori ajus.

Postitatud: 22 Okt 2008, 15:19
Postitas anto123
asi selline, et nüüd pole paar päeva jalle põlenud (lambda) ei tea mis oli äki mingi niiskus kuskil ja kuivas ära ja nüüd kõik ok.

Postitatud: 23 Okt 2008, 19:04
Postitas anto123
selline küsimus. täna proovides servist nullida lõi ette nr 26??
mis see tähendab ja kust olex mul endal võimalus vaadata mis veateated tähendavad?

Postitatud: 23 Okt 2008, 19:26
Postitas klõnk
enda s80 sama värk lööb vahetevahel lambda tule põlema eriti kui hommikuti madalatel põõretel sõidad ja peale rihmavahetust ilmnes see jama :)