S80 2.5TDi 103kw õlituli

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

arxe
Uustulnukas
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Juul 2008, 22:14
Asukoht: L-Virumaa
Kontakt:

S80 2.5TDi 103kw õlituli

PostitusPostitas arxe » 28 Juul 2008, 20:22

Tere. Kas keegi oskab öelda miks mu S80'l läheb armatuuris mootori tuli põlema kui olen sõitnud madalatel pööretel(20-30km/h) mingi 500m-800m? Kui pärast paari kilomeetrist maantesõitu kustub ära. Olen siin mitu päeva otsinud mootoritule kohta aga lihtsalt pole leidnud, kui keegi juhendaks mind lingiga õigesse kohta oleks ka suureks abiks. Ning kas on normaalne, et õlituli jääb pärast auto käima minemist 3-4sekundiks veel põlema?
Viimati muutis arxe, 31 Juul 2008, 14:29, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Volli
Foorumi veteran
Postitusi: 1380
Liitunud: 01 Juun 2007, 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Volli » 28 Juul 2008, 20:43

Kirjeldatud sümtomite põhjal kahtlustaks õlirõhku, või õigemini selle puudulikkust.
Põhjuseid mitmeid:kulunud mootor,ülelastud õlivahetus välp (filter totaalselt umbes),ülerõhku maha laskev klapp jebib,õlipumba viga või miskit veel samasse teemasse.
V70 97 , S60 01, S70 98

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

PostitusPostitas baxxter » 29 Juul 2008, 07:16

kõige lihtsamast alustades, palju õli mootoris on? vardaga vaadates siis ikka... kui mingi miininimumis või alla selle, siis ka ei imestaks kui hakkab juba näitama
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

arxe
Uustulnukas
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Juul 2008, 22:14
Asukoht: L-Virumaa
Kontakt:

PostitusPostitas arxe » 29 Juul 2008, 20:40

Kõik õliga seonduv korralikult ära tehtud, õlisurve külmast peast 4'ja ning sooja mootoriga 2'he peal ning õli ei võta(sõidetud juba 4000km aga sama tase). Aga mootori tule kohta armatuuris ei oska keegi öelda millepärast see vahepeal põleb.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 31 Juul 2008, 09:37

Õlirõhuprobleeme on selle mootori kohta siin mitu korda kurdetud, aga täpset viga ei ole keegi pakkunud. Üldiselt normaalne see pole, et peale käivitust õlituli põleb. Kui muidu õlirõhk normis, siis ilmselt on viga selles, et seisu ajal voolab kõik õli karterisse ja peale käivitamist läheb aega enne, kui süsteem täitub. See peaks ka häälest kuulda olema - ilma õlirõhuta lagiseb rohkem.

Mootoritule põhjust peaks veakoodide lugemisega teada saama, ilmselt mingi elektroonikaviga. Niisama huupi pole seal suurt midagi pakkuda.

arxe
Uustulnukas
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Juul 2008, 22:14
Asukoht: L-Virumaa
Kontakt:

PostitusPostitas arxe » 31 Juul 2008, 14:28

Mootori hääle erinevus on selgesti kuulda.
Võtsin lahti ja õliklapp lasi mõlemat pidi õhku läbi järelikult see va kurjajuur oligi. Eks ole siis paista kas selle viga.
S80 2.5D võtab kütust nii vähe et ei jõua kõike mahagi sõita.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 01 Aug 2008, 15:06

Kas klapi kätte saamiseks tuli terve õlipump maha võtta? Kuidas Sa teda remondid?

arxe
Uustulnukas
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Juul 2008, 22:14
Asukoht: L-Virumaa
Kontakt:

PostitusPostitas arxe » 01 Aug 2008, 20:16

Kanali õliklapp asub õlirõhuanduri taga. Ja ega seda vist remontida ei saa, see on kinnine. Tuleb lihtsalt uus osta.
S80 2.5D võtab kütust nii vähe et ei jõua kõike mahagi sõita.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 05 Aug 2008, 09:07

Mismoodi ta seal õlirõhuanduri taga asub? Pildilt vaatasin (auto all on praegu külm ja märg), et anduri juures on veel vaid miski adapter, mis ilmselt peabki mõlemas suunas õli läbi laskma. Andur ise on keset plokki kanalisse külje pealt sisse keeratud, seal nagu suht raske üldse mingit tagasivoolu takistada, võibolla on isegi filtri ja anduri vahel mingid hargnemised.

Tagasivooluklapp on õlifiltri sees ja ülerõhuklapp õlipumba küljes ja peaks asuma kusagil õlifiltri läheduses.

arxe
Uustulnukas
Postitusi: 5
Liitunud: 09 Juul 2008, 22:14
Asukoht: L-Virumaa
Kontakt:

PostitusPostitas arxe » 05 Aug 2008, 10:05

Ma mõtlesin seda klappi mis tuleb siis välja kui anduri välja keerad, aga mis selle vedruga asja eesmärk siis on. Kui tagasivooluklapp asub filtri sees siis on mul mõlemad filtrid järjest nahkas, nii kehvasti ka mul vedada ei saa. Mina arvasin et klapp asub ikka kuskil ploki sees, kanalid asuvad ju plokis.

Kus kohast sa selle pildi said mille pealt vaadata.
S80 2.5D võtab kütust nii vähe et ei jõua kõike mahagi sõita.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 06 Aug 2008, 09:12

Pildid sain internetist :) Vadis ja Etka (VW/Audi varuosakataloog) põhiliselt.

Vadis näitab vedruga klappi ainult õlipumba küljes, mille mõte on ülerõhu
tekkimist vältida lastes muist õli pumbast otse karterisse tagasi voolata.
Aga see pole kinnine tükk, seal on kolb ja vedru mõlemad eraldi tellitavad.

Anduri juurde (asub mootori eesmise külje keskel) ei ole mingit vedruga
tükki märgitud ning andurit välja võttes niisama iseenesest ei kukkunud
ka midagi rohkem sealt ära. Ekstra täiendavat klappi ma ei taibanud sealt
otsida, pealegi on minu autol andurile ligipääs äärmiselt kitsas.

Seda, et mitu filtrit järjest tuksis on, ma hästi ei usu, pigem on viga kusagil mujal. Ma ühe "mittepidava" filtri lõikasin kunagi lahti ja arvaks, et see oli tegelikult korras.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist