S80 2000a , 2,5 tid 103kw käivitumise probleem
Postitatud: 23 Dets 2023, 21:36
Tervitused
Nädal tagasi sai tehtud autol ülevaatus, läbis puhtalt kõik. Sel neljapäeval , hommikul käivitus auto poolest pöördest, siis aga suri kohe välja. Käivitasin uuesti, tahtis pisut käiamist , kuid läks kenasti tööle. 8 tundi hiljem aga enam käima minna ei tahtnud, korra läks,siis suri välja,siis pikk käiamine ja käivitus taas , jõudu oli vähem ja kogu aeg pidi gaasi peal hoidma, et välja ei sureks. Sain kodus garaaži juurde . Ajasin masina sinna. Võtsin maha kõsrgsurvepumba rihma katte ja avastasin, et rihmal hunnik hambaid kadunud . umbes 10 cm ala, kus järjest hambad läinud . Tellisin uue rihma, juhtrulli ja pinguti . Aeromotorsile aitähh, saatsid kaks juhtrulli ja uut pingutit ei saanud ( pean peale pühi otsima ). Mõtlesin, et üritan ikkagi masina tööle saada, et panen esialgu vana pinguti ( paistis igati toimivat veel ) ja jaanuaris siis panen uue peale . Hakkasin siis märke paika ajama. Hoorattal sai kenasti paika. Lasin pinguti järgi ja ka juhtrulli , eemaldasin vana rihma . Leidsin ka märgi kõrgsurvepumbal ja pumba rihmarattal( sellel sisse pressitud selline ristkülik väike ) Keerasin pumba märgi paika ja fikseerisin pumba . Uus juhtrull kluge ja pinguti kah peale, pingutasin vajalike nm- deni kinni, lasin pumba lukust lahti ja proovisin käivitada. Isegi mitte ei lubanud , vahet pole , pikalt käiata . Katsetasin mitmeid kordi seda märkide paika ajamist uuesti.Ka selliselt, väntvõll selle hooratta järgi paigas ja siis pumbal keerasin 5 mm üle selle märgi ( sai ka paari mm ja pisut rohkemaga proovitud ) . No ei luba kah mitte. Kui käima ei saa,siis pole ka arvutiga seal midagi vaadata, et mis kraadid näitavad ja kas on lubatud vahemikus . Mul mõistus täiesti otsas ☹ Mida ma valesti teen, tegemata jätan jne. Kui kellelgi vähegi mõtteid,siis oleks abiks
Nädal tagasi sai tehtud autol ülevaatus, läbis puhtalt kõik. Sel neljapäeval , hommikul käivitus auto poolest pöördest, siis aga suri kohe välja. Käivitasin uuesti, tahtis pisut käiamist , kuid läks kenasti tööle. 8 tundi hiljem aga enam käima minna ei tahtnud, korra läks,siis suri välja,siis pikk käiamine ja käivitus taas , jõudu oli vähem ja kogu aeg pidi gaasi peal hoidma, et välja ei sureks. Sain kodus garaaži juurde . Ajasin masina sinna. Võtsin maha kõsrgsurvepumba rihma katte ja avastasin, et rihmal hunnik hambaid kadunud . umbes 10 cm ala, kus järjest hambad läinud . Tellisin uue rihma, juhtrulli ja pinguti . Aeromotorsile aitähh, saatsid kaks juhtrulli ja uut pingutit ei saanud ( pean peale pühi otsima ). Mõtlesin, et üritan ikkagi masina tööle saada, et panen esialgu vana pinguti ( paistis igati toimivat veel ) ja jaanuaris siis panen uue peale . Hakkasin siis märke paika ajama. Hoorattal sai kenasti paika. Lasin pinguti järgi ja ka juhtrulli , eemaldasin vana rihma . Leidsin ka märgi kõrgsurvepumbal ja pumba rihmarattal( sellel sisse pressitud selline ristkülik väike ) Keerasin pumba märgi paika ja fikseerisin pumba . Uus juhtrull kluge ja pinguti kah peale, pingutasin vajalike nm- deni kinni, lasin pumba lukust lahti ja proovisin käivitada. Isegi mitte ei lubanud , vahet pole , pikalt käiata . Katsetasin mitmeid kordi seda märkide paika ajamist uuesti.Ka selliselt, väntvõll selle hooratta järgi paigas ja siis pumbal keerasin 5 mm üle selle märgi ( sai ka paari mm ja pisut rohkemaga proovitud ) . No ei luba kah mitte. Kui käima ei saa,siis pole ka arvutiga seal midagi vaadata, et mis kraadid näitavad ja kas on lubatud vahemikus . Mul mõistus täiesti otsas ☹ Mida ma valesti teen, tegemata jätan jne. Kui kellelgi vähegi mõtteid,siis oleks abiks