Volvo xc60 dpf mure

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Enar88
Uustulnukas
Postitusi: 1
Liitunud: 12 Dets 2022, 21:37

Volvo xc60 dpf mure

PostitusPostitas Enar88 » 12 Dets 2022, 22:01

Tere . Mure dpfga . Hiljuti tuli kiri et tahamafiltri ummistus. Jõud kadunud . Eile sai seadmega puhastus tehtud ja töötas üks päev laitmatult, täna tuli uuesti ummistuse kiri ette . On siin keegi pädevam kes saaks juhtme sappa visata ja vaadata milles täpsemalt viga on, soovitavalt võiks olla L-virumaal aga ehk veab auto ka kaugemale :D

albert66
Kõva postitaja
Postitusi: 220
Liitunud: 19 Jaan 2012, 19:40
Asukoht: Laulasmaa

Re: Volvo xc60 dpf mure

PostitusPostitas albert66 » 13 Dets 2022, 14:35

Filter on lõpllikult umbes , see sund põletus ongi 1 päev . Vaheta välja või viska minema ja sõida ilma .

toinoo
Foorumi veteran
Postitusi: 682
Liitunud: 01 Sept 2011, 21:58

Re: Volvo xc60 dpf mure

PostitusPostitas toinoo » 14 Dets 2022, 12:13

Tere!
Ka mul olnud tegemist dpf-iga, mul küll teine mudel, ja..., mis kust/saadud kütust tarbid, kas Mootoris/karteris ettenähtud, valmistaja tehase poolt, markeeringuga õli, minu suksu dpf põletab ka ennast puhtaks aga tahab "hellitamist" 2500-3000 pöördega ja u 20-25 kilti, Maantee sõit seda täiesti võimaldab, lühikesed otsad soodustavad tahmumist, olen kasutanud ka kütuse lisandeid, dpf-i põletamise ajal on ka kütuse kulu kõrgem ja võimsuse kadu viitaks nagu veel mingile veale, soovitan "alla" pugeda ja kontrollida kas kõik dpf-i juhtmed/voolikud on küljes/terved.
Lugupidamisega T.

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4313
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Volvo xc60 dpf mure

PostitusPostitas Iceman » 14 Dets 2022, 12:28

Minema täna enam visata ei saa. Või noh saab, aga siis pead kuskilt mustalt ülevaatuseid organiseerima hakkama. Nüüd on ülevaatusel ju diagnosti kohustus ka ja kui veakoodid on sees, siis korduv.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4387
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo xc60 dpf mure

PostitusPostitas gljuk » 14 Dets 2022, 12:52

Kas see ei olnud mingi Euro5-Euro6 teema ainult?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

Kasutaja avatar
suvechill
Foorumlane
Postitusi: 72
Liitunud: 09 Mai 2017, 21:42

Re: Volvo xc60 dpf mure

PostitusPostitas suvechill » 15 Dets 2022, 10:25

Mis aasta masin ja mootor üldse on ning palju sõitnud on?

Juhe sappa ja uurima kas rõhud on kõrged ja kas andur üldse reageerib kohapeal/sõites ja tundub loogiline. Äkki anduri viga lihstalt?

Muidu pakuks ka, et tuhka täis. Sel juhul tuleb see füüsiliselt välja pesta kuna see ei põle. Vähemalt enda EURO4 D5-l nii ilmselt on ja pesu on aidanud rõhud paremaks saada. Nimetan paremaks kuna ei tea mis need normaalsed rõhud on korras auto puhul. Aga eks see selline edasi lükkamsie asi ole ilmselt. Kui uuesti saab kähku täis tuleb muidugi tahma/õli probleem lahendada miks üldse kiirelt täis läheb.
S60, diisel, manuaal, D5244T7, 93 kW, model year 2007, Liigub tallinnas

janekP
Foorumlane
Postitusi: 78
Liitunud: 02 Sept 2018, 13:11
Asukoht: Harjumaa

Re: Volvo xc60 dpf mure

PostitusPostitas janekP » 20 Dets 2022, 20:01

Ja nii nad välja suresid. Naabril ka 2 vollid xc60 hakkas näkku panema tahmakaga- ei tea mis sai , teine pill samade sümptoomidega, lasi pesu teha ja ise ka pesi survekaga, kuid trikke teeb ikka, soovitasin asjad vahelt minema visata, nagu oma teisel autol mis töötab siiani perfektolt. Tahmakatega ongi nii, senimaani kui töötab siis töötab ja kui jamad hakkavad siis kas uus tuhafilter või asi vahelt välja.

toinoo
Foorumi veteran
Postitusi: 682
Liitunud: 01 Sept 2011, 21:58

Re: Volvo xc60 dpf mure

PostitusPostitas toinoo » 21 Dets 2022, 18:43

Tere!
Ei saa aru millise tehnoloogia abil või siis kuidas dpf-i nö tahmapesu allub pesule/survepesule jne... , kusagil on riugas peidus ja kaldun arvama ,et viga ikkagi tehniline (minu suksul oli näiteks üks voolikutest läbi lõigatud ?!/panin uued ,sain V (Holland) Tartust.
Käesoleval ajal tahmab ka peale esmast käivitamist (külm mootor) kuid postitajate poolt toodud tahmapilved on võõrad/olematud .
Pakun ikkagi välja tehnilise rikke : mingid releed, kütus(?), M-õli, lühikesed distantsid, M ei soojene korralikult üles...ja võimalik ka tehnoloogiline/tehase viga jne... . Äratab tähelepanu antud mudelil "korduvus" ja samas on antud mudel küllaltki sümpaatne aga...
Lugupidamisega T.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist