Probleem selline, et volvo v70, 2007a, 2,4 diisel on hakanud meeletult õli võtma. Autoga sõidetud aasta. Alguses võttis õli küll, kuid vb liiter paari tuhande peale. Kuid nüüd viimasel kuul ajal on hakanud eriti õli võtma. Hetkel võtab liitri ca 300 kilomeetri peale. Õli välja ei tilgu, tagant tuleb veidi musta kui kiirendada. Kohapeal gaasi andes ei tule tagant ültse midagi. Karteri tuulutuse mingi klapi sai ära vahetatud.
Kui mootori pealt õli kork ära võtta, siis on kuulda tugevat pot-pot häält ning tuleb hallikat tossu veidi. Kummikinnas õlikorgi peale pannes annab kerget rõhku väljapoole.
Kas on mõtteid millest selline õli võtmine või mida peaks kontrollima, et asjale jälile saada.
Tänan!
V70 võtab rängalt õli
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: V70 võtab rängalt õli
Sellise kulu puhul peaks vist juba kas õliloik all olema või tossama kõvasti. DPF võib muidugi tossamist peita kuid see on kiire surm DPF-ile endale.
Popsumine õlikogi all ja veidi hallikat on minumeelest neil kõigil olnud (kogemused 5 volvoga).
Soovitan turbost pihta hakata. kas on lõtke, kas kuum koda on õline. Siis cooler üle vaadata, kas surub sinna õli...
Popsumine õlikogi all ja veidi hallikat on minumeelest neil kõigil olnud (kogemused 5 volvoga).
Soovitan turbost pihta hakata. kas on lõtke, kas kuum koda on õline. Siis cooler üle vaadata, kas surub sinna õli...
-
- Foorumlane
- Postitusi: 12
- Liitunud: 05 Okt 2016, 13:54
Re: V70 võtab rängalt õli
Nüüd sai dpf maha võetud, kuid suhteliselt puhas. Ei ole nagu märke et turbo kaudu hirmsasti sinna tahma jms suruks.
- stonestick
- Kõva postitaja
- Postitusi: 131
- Liitunud: 04 Okt 2014, 15:43
Re: V70 võtab rängalt õli
Mu Audi S3 põletab ka liitri paari tuhande peale ja minu peamine kahtlusalune on turbo (kiirendades ajab kerget musta, aga rõhulekkeid pole ja leakdown test ka normaalne, st karteris survet ei tohiks olla). Kui paned valge paberilehe sumpa juurde, siis mis pilt pärast käivitust avaneb? Minul läheb õlipritsmeid täis. Arvaks, et pikilõtk liiga suur, aga pole selle kontrollimiseni veel jõudnud.
Re: V70 võtab rängalt õli
Mis mootoriga muidu tegu on? EURO 4? kw?
DPF puhtust ilmselt ei saa silmaga hinnata. Kuida te hindasite? Tuleks mõõta rõhke arvutiga nii kohapeal kui ka sõites. Mul oli endal sarnane probleem (õigemini siiani alles- lihtsalt leebemalt). Pealtnäha oli kõik kena. Siin nt on minu DPF pilt sellel ajal kui ta oli tegelikult umbes. Umbes siis tuhast vms- mitte tahmast -> viewtopic.php?p=358131#p358131
Teil vist DPF/mootori veateateid hetkel pole saan aru? Siis vast on muu mure ja DPF veel nn korras. Mul nt hakkas auto lõpuks ka limp modesse viskama. Kommenteerin pigem seda DPF puhtuse osa ja niisama infoks oma kogemus suure õlikuluga. Mine tea, äkki on abiks.
Probleemiks samamoodi õli põletamine. Mis või kus täpsemalt see õli lekib (kas põlemiskambrisse erinevaid teid pidi või väljalaskesse) ei teadnud, aga pärast kiiret DPF pesu läks õlivõtu probeleem igastahes kordades paremaks. Loomulikult ei lahendanud see ära õlileket ennast, aga Ilmselt õlist umbes DPF kuidagi omakorda suurendab seda õlikulu progresseeruvalt. Ajutiselt kasvõi võib saada elu paremaks kui peaks sam amure olema.
--------------
Minu kogemus oli selline, et aju teeb põletust nagu kord ja kohus mingite rõhkude juures. Aga arusaamata, et teeb seda liialt tihti (rõhk pidevalt liig suur kuna tuhka täis). Sisuliselt oli asi lõpuks nii hull, et väga tihti oli küttekulu väga suur ja arvutiga ringi sõites sai selgeks, et üritas väga tihti põletada (temperatuurie järgi vaadates).
Minu DPF igastahes oli tuhka täis. Tuhk ei põle enam, tahm põleb tuhaks. Tuhk siis ilmselt tõstis vasturõhud nii kõrgeks , et koguaeg tahtis põletada. Auto ei saanud aru, et tuhka täis on ja käitus nagu oleks koguaeg tahma täis. Peale kodust pesu ja loputamist oli kohe kõik palju parem. Mitte küll korras, aga väga palju parem. Just rõhkude poolelt ja selle koha pealt, et üritanud enam koguaeg põletada.
DPF puhtust ilmselt ei saa silmaga hinnata. Kuida te hindasite? Tuleks mõõta rõhke arvutiga nii kohapeal kui ka sõites. Mul oli endal sarnane probleem (õigemini siiani alles- lihtsalt leebemalt). Pealtnäha oli kõik kena. Siin nt on minu DPF pilt sellel ajal kui ta oli tegelikult umbes. Umbes siis tuhast vms- mitte tahmast -> viewtopic.php?p=358131#p358131
Teil vist DPF/mootori veateateid hetkel pole saan aru? Siis vast on muu mure ja DPF veel nn korras. Mul nt hakkas auto lõpuks ka limp modesse viskama. Kommenteerin pigem seda DPF puhtuse osa ja niisama infoks oma kogemus suure õlikuluga. Mine tea, äkki on abiks.
Probleemiks samamoodi õli põletamine. Mis või kus täpsemalt see õli lekib (kas põlemiskambrisse erinevaid teid pidi või väljalaskesse) ei teadnud, aga pärast kiiret DPF pesu läks õlivõtu probeleem igastahes kordades paremaks. Loomulikult ei lahendanud see ära õlileket ennast, aga Ilmselt õlist umbes DPF kuidagi omakorda suurendab seda õlikulu progresseeruvalt. Ajutiselt kasvõi võib saada elu paremaks kui peaks sam amure olema.
--------------
Minu kogemus oli selline, et aju teeb põletust nagu kord ja kohus mingite rõhkude juures. Aga arusaamata, et teeb seda liialt tihti (rõhk pidevalt liig suur kuna tuhka täis). Sisuliselt oli asi lõpuks nii hull, et väga tihti oli küttekulu väga suur ja arvutiga ringi sõites sai selgeks, et üritas väga tihti põletada (temperatuurie järgi vaadates).
Minu DPF igastahes oli tuhka täis. Tuhk ei põle enam, tahm põleb tuhaks. Tuhk siis ilmselt tõstis vasturõhud nii kõrgeks , et koguaeg tahtis põletada. Auto ei saanud aru, et tuhka täis on ja käitus nagu oleks koguaeg tahma täis. Peale kodust pesu ja loputamist oli kohe kõik palju parem. Mitte küll korras, aga väga palju parem. Just rõhkude poolelt ja selle koha pealt, et üritanud enam koguaeg põletada.
S60, diisel, manuaal, D5244T7, 93 kW, model year 2007, Liigub tallinnas
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist