Tere!
Nagu külmade saabudes seaduspärane nii ka minul oleks küsimus targematele ja nimelt: keerasin maha E/S küünlad, puhastasin lahustiga millest aga puhastada andis kuid torkas silma küünalde erinev "värvus" otsal, osad olid tumedad-nagu tahmased (maha pesta ei õnnestunud), teised heledad. Kas sellisest nähtusest saaks midagi arvata/järeldada- uued küünlad äkki?. Suksu käivitumine on ebameeldiv, ei saaks nagu kütet kätte, küünlad pehmes kohas, ... jne. Suksul 4,4 V küünlad ja kui ei valeta iseendale siis ka korra vahetatud miks, ei mäleta, oli küllaltki ammu aga..., on`s kellelgi "head " pakkumist ?!
Lugupidamisega T.
E/S küünlad
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: E/S küünlad
Sorry! Korrekteerimine, intern. kadus kuidagi.
Lugupidamisega T.
Lugupidamisega T.
Re: E/S küünlad
Tere!
Korrigeerin veelkord- Soovin Meile kõigile rõõmsaid Jõule !!!
Lugupidamisega T.
Korrigeerin veelkord- Soovin Meile kõigile rõõmsaid Jõule !!!
Lugupidamisega T.
Re: E/S küünlad
Tumedad on ilmselt kutud.Testi vana akuga kas lähevad punaseks.
Pane uued ja mure aastateks murtud.
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... -001-bosch
Pane uued ja mure aastateks murtud.
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... -001-bosch
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: E/S küünlad
Tere!
Tänan vastuse eest aga oleks siia juurde veel üks mõte ja nimelt, kas on võimalik, et antud küünaldel on erinevast materjalist nö "spiraalid", erineva takistusega, valesti markeeritud jne..., sest käivitub paremini/ühtlasemalt kui ootan veel peale spiraali (armatuuris) kustumist 5-7... sekki ja siis käivitan/pööran võtme starterisse. Loodan, et saan peagi uued küünlad ja katsun uurida markeeringut, takistust jne. siis uutel ja loomulikult ka vanadel pulkadel. Aga.... on*s kellelgi veel midagi huvitavat meeles !?
Lugupidamisega T.
Tänan vastuse eest aga oleks siia juurde veel üks mõte ja nimelt, kas on võimalik, et antud küünaldel on erinevast materjalist nö "spiraalid", erineva takistusega, valesti markeeritud jne..., sest käivitub paremini/ühtlasemalt kui ootan veel peale spiraali (armatuuris) kustumist 5-7... sekki ja siis käivitan/pööran võtme starterisse. Loodan, et saan peagi uued küünlad ja katsun uurida markeeringut, takistust jne. siis uutel ja loomulikult ka vanadel pulkadel. Aga.... on*s kellelgi veel midagi huvitavat meeles !?
Lugupidamisega T.
Re: E/S küünlad
Pärast armatuuris spiraali kustumist on küünlad veel omajagu järgi, vähemalt ühel teise margi vanemal diislil olid 20 sekundit veel järgi.
Re: E/S küünlad
NO TDi mootoritel on need küünlad ikka mitu minutit peale käivitumist järgi.
Paneb mõnikordi isegi suvel need küünlad tööle peale starti, kuigi enne ei pannud.
Paneb mõnikordi isegi suvel need küünlad tööle peale starti, kuigi enne ei pannud.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: E/S küünlad
Tere!
Head Uut Aastat kõigile Meile!
02-el jaan. vahetasin E/S küünlad ja nagu kiuste, pole korralikku miinust hetkel, millega võrrelda aga... eks hiljem näe korraliku miinusega. Mõõtsin siis vahetatud küünlad ära ja tulemus oligi nii nagu oletasin "värvuse" järgi, kahel küünlal takistus 1...2 ühikut ja kolmel 0,3...0,4 ühikut 5-est küünlast. Kuid, millegipärast küünalde näidud kiikusid, tester vedeles autos ja patarei oli tühi nii et oletusi kiikumiseks kuhjaga, uute küünalde takistus ongi hetkel mõõtmata.
Lugupidamisega T.
Head Uut Aastat kõigile Meile!
02-el jaan. vahetasin E/S küünlad ja nagu kiuste, pole korralikku miinust hetkel, millega võrrelda aga... eks hiljem näe korraliku miinusega. Mõõtsin siis vahetatud küünlad ära ja tulemus oligi nii nagu oletasin "värvuse" järgi, kahel küünlal takistus 1...2 ühikut ja kolmel 0,3...0,4 ühikut 5-est küünlast. Kuid, millegipärast küünalde näidud kiikusid, tester vedeles autos ja patarei oli tühi nii et oletusi kiikumiseks kuhjaga, uute küünalde takistus ongi hetkel mõõtmata.
Lugupidamisega T.
Re: E/S küünlad
Tere!
Eelmise postitusele lisan siiski selgituse, mainitud tester "vedeles" laekas tühja patareiga hulk aega (polnud ju vaja) ja võimalik, et niiskus/külmumine kuidagi mõjus tema tervisele, sellele oskab vast vastata elektroonika spets. Mõõtsin testriga ka ühe uue küünla takistust ja vilgutas mulle samuti 0,3 ühikut (küünalt maha ei keeranud) nagu 3 vana küünalt, käivitus ühtlaselt aga ikkagi nagu pikk "viiteaeg", kas ei pumpa korrektselt/rahuldavalt kütust ette või mida siis. Arvutist vist ei pääse aga on`s kellelgi mõtteid/arvamusi?
Lugupidamisega T.
Eelmise postitusele lisan siiski selgituse, mainitud tester "vedeles" laekas tühja patareiga hulk aega (polnud ju vaja) ja võimalik, et niiskus/külmumine kuidagi mõjus tema tervisele, sellele oskab vast vastata elektroonika spets. Mõõtsin testriga ka ühe uue küünla takistust ja vilgutas mulle samuti 0,3 ühikut (küünalt maha ei keeranud) nagu 3 vana küünalt, käivitus ühtlaselt aga ikkagi nagu pikk "viiteaeg", kas ei pumpa korrektselt/rahuldavalt kütust ette või mida siis. Arvutist vist ei pääse aga on`s kellelgi mõtteid/arvamusi?
Lugupidamisega T.
Re: E/S küünlad
On olnud ,et tester ok aga küûnla ots ei lähe punaseks:küünal hakkab kaelast kuumenema ja kasu on null.!
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: E/S küünlad
Tere!
Nii, õues -10,6 ja käivitus suht rahuldavalt ja ühtlaselt, meenutas aega kui küünlad olid korras. I-se volliga oli juhus küll kus küünlad ebaühtlaselt/puudulikult soojenesid ja sai neid vahetatud ka. Eks näis mis juhtub -20ga, elame-näeme!
Lugupidamisega T.
Nii, õues -10,6 ja käivitus suht rahuldavalt ja ühtlaselt, meenutas aega kui küünlad olid korras. I-se volliga oli juhus küll kus küünlad ebaühtlaselt/puudulikult soojenesid ja sai neid vahetatud ka. Eks näis mis juhtub -20ga, elame-näeme!
Lugupidamisega T.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist