S60 2.4D5 Aku probleem
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
S60 2.4D5 Aku probleem
Aku: 100aH 900A SOC: 13,10V Measured: 741EN
Battery health 82%
State of charge 100%
Täis aku näitas 12.77V, 3h sõitsin linnas ja lasin tal ka oma 1h jagu niisama seista kohapeal töötavad mootoriga, selle aja sees 2x käivitasin ja juba näitab 12.54V on see normaalne?
Töötava mootoriga( sees lähituled, raadio väljas, soojendus auto peal sigarisüütaja tühi) näitas 13.9 mis ei tohiks vist nii madal olla?
Probleem ehk generaatoris või kuskil leke?
Battery health 82%
State of charge 100%
Täis aku näitas 12.77V, 3h sõitsin linnas ja lasin tal ka oma 1h jagu niisama seista kohapeal töötavad mootoriga, selle aja sees 2x käivitasin ja juba näitab 12.54V on see normaalne?
Töötava mootoriga( sees lähituled, raadio väljas, soojendus auto peal sigarisüütaja tühi) näitas 13.9 mis ei tohiks vist nii madal olla?
Probleem ehk generaatoris või kuskil leke?
-
- Foorumlane
- Postitusi: 88
- Liitunud: 01 Juun 2018, 16:27
- Asukoht: Põlva linn.
Re: S60 2.4D5 Aku probleem
Kui vana aku on? Mul on xc 70d5 2005a.ja aku on (volvo originaal 90ah,800A) 2015.03 peal ja täna siis webastoga soojendades mootorit enam käima ei saanud,kuigi eile oli laadija taga BOSCH C7,näitas et aku täis,kesklukk ja kõik muu veel töötab, otsingi uut akut.
Re: S60 2.4D5 Aku probleem
aku vanust ise öelda ei oska. Paigaldatud vana omaniku poolt.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 88
- Liitunud: 01 Juun 2018, 16:27
- Asukoht: Põlva linn.
Re: S60 2.4D5 Aku probleem
Pole spetsialist,kuid vanasti kui Kirovetsi peal töötasin,siis sai akude koormustaluvust möödetud,tänapäeval vist teised mõõtmised ja lased üle mõõta spetsialistil.Kui käima saad ja töötab,siis pole ju probleemi,kuid kui lühikesi otsi sõidad,siis sa ei saagi akut täis ja külmaga ongi jama (pliiakuga)siis mina ikka laadisin oma Bosch C7 akut 4a.ja aku kestis 6a.mis on väga hea tulemus.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4759
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: S60 2.4D5 Aku probleem
siim12 kirjutas:
Töötava mootoriga( sees lähituled, raadio väljas, soojendus auto peal sigarisüütaja tühi) näitas 13.9 mis ei tohiks vist nii madal olla?
Probleem ehk generaatoris või kuskil leke?
Töötava mootoriga, tarbijad taga, täitsa normaalne ju ( 13,9).
745 GL ´91; LR90 ´87.
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1435
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
Re: S60 2.4D5 Aku probleem
vanus üksi ei määra, oleneb kasutusest,
aga osadel tootjatel on põhja all plasti Tootmise Aasta tempel,
aga osadel tootjatel on põhja all plasti Tootmise Aasta tempel,
Re: S60 2.4D5 Aku probleem
Parem,millal sa 13,1v mõõtsid.Kero töötabki ju külmaga kuni mootor saavutab teatud tempi.Mul 4 aastat varta aku ja igapäevaselt sõidan umbes 40 km, vahel ka rohkem,aga igaljuhul oli aku üle nädala tagasi kottis.Viimati nägi laadijat eelmisel talvel vist,täpselt es mäletagi.
12.55 v peaks olema täiesti korras ja laetud aku(kuigi mitte kohe peale seisma jätmist) ja 13.9 on täitsa ok laadimispinge.
12.55 v peaks olema täiesti korras ja laetud aku(kuigi mitte kohe peale seisma jätmist) ja 13.9 on täitsa ok laadimispinge.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: S60 2.4D5 Aku probleem
Oma kogemusest...
Kui on mingigi kahtlus aku osas siis pole muud kui laadija külge ja nii mitu päeva järjest. Külmaga oleks parem laadida sõidust tulles, siis on aku veidi soojem ja võtab voolu paremini vastu. Veel parem kui saad maha võtta ja vähemalt ööpäeva soojas laadida. Vana aku puhul võib nutikas seda laadida ka mitu päeva. Maha võetud vana aku peal võiks rakendada ka desulfaatimist.
Kuskilt lugesin, et koormuseta aku pinget tuleks mõõta peale 12 tunnist seismist. Teine test on mõõta käivitushetke pinge külma mootoriga, mis korralikult täis laetud akul ei tohiks käia alla 10,6. Veel jälgi ega tulede heledus ei kõigu peale käivitamist.
Aku vanust võiks uurida küll, aga see on keeruline, sest info on peidetud koodi sisse ja igal tootja on oma süsteem. Lihtsam oleks eelmisele omanikule helistada.
Kui on mingigi kahtlus aku osas siis pole muud kui laadija külge ja nii mitu päeva järjest. Külmaga oleks parem laadida sõidust tulles, siis on aku veidi soojem ja võtab voolu paremini vastu. Veel parem kui saad maha võtta ja vähemalt ööpäeva soojas laadida. Vana aku puhul võib nutikas seda laadida ka mitu päeva. Maha võetud vana aku peal võiks rakendada ka desulfaatimist.
Kuskilt lugesin, et koormuseta aku pinget tuleks mõõta peale 12 tunnist seismist. Teine test on mõõta käivitushetke pinge külma mootoriga, mis korralikult täis laetud akul ei tohiks käia alla 10,6. Veel jälgi ega tulede heledus ei kõigu peale käivitamist.
Aku vanust võiks uurida küll, aga see on keeruline, sest info on peidetud koodi sisse ja igal tootja on oma süsteem. Lihtsam oleks eelmisele omanikule helistada.
Klaabu ja Nipiga on lugu kehv...
Re: S60 2.4D5 Aku probleem
Kui peale keroga soojendamist käima ei saa,on aku kutu.Oli sama asi kodus teise autoga.Sai asemele uus/Aku Energizer Premium 100Ah 830A/mured koos sellega lahkusid.
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
-
- Foorumlane
- Postitusi: 88
- Liitunud: 01 Juun 2018, 16:27
- Asukoht: Põlva linn.
Re: S60 2.4D5 Aku probleem
sodimees kirjutas:=D> Kui peale keroga soojendamist käima ei saa,on aku kutu.Oli sama asi kodus teise autoga.Sai asemele uus/Aku Energizer Premium 100Ah 830A/mured koos sellega lahkusid.
Mul oli sama jama,kasutasin lisaahju ARDIC912D külmade ilmadega,auto sain soojaks,kuid käima enam ei jõudnud vedada,aku oli 2015a 04 peale pandud volvo 90Ah 800A. Paar päeva tagasi just panin uue peale BOSCH S5 100Ah,830A. ei mingit muret enam. Kui ahju ei kasutanud,siis vana aku vedas käima küll veel. Näis kaua see aku peab.
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 18 Jaan 2008, 10:59
- Asukoht: Pärnu
Re: S60 2.4D5 Aku probleem
Nii mõõgaga rapsates, sama kaua kui kero/lisaahi töötab(kuuti soojaks kütab) peaks aku pärast laadimist saama.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 88
- Liitunud: 01 Juun 2018, 16:27
- Asukoht: Põlva linn.
Re: S60 2.4D5 Aku probleem
princeAndrew kirjutas:Nii mõõgaga rapsates, sama kaua kui kero/lisaahi töötab(kuuti soojaks kütab) peaks aku pärast laadimist saama.
On saanud laadimist sama kaua kui ahi töötas,nii 45-50 min. ja isegi laadijaga Bosch C7 laaditud,kuid sama häda,pärast ahju töötamist enam võhma pole käivitamiseks,kui kohe käivitada,siis veel veab käima. Ühesõnaga 6 aastat pidas vastu,aitab küll.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist