S80 Mootori õli.

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
DimonLimon
Foorumlane
Postitusi: 21
Liitunud: 04 Dets 2006, 11:43

S80 Mootori õli.

PostitusPostitas DimonLimon » 10 Apr 2008, 11:33

Selline probleem on et õli kaob ära.
Valan jurde umbes 1 liiter kuu jooksul.
Mis võiks olla?

Kasutaja avatar
Volli
Foorumi veteran
Postitusi: 1380
Liitunud: 01 Juun 2007, 21:05
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Volli » 10 Apr 2008, 13:10

Kõigelihtsam ja parem variant oleks ,et lekib ,alla oled vaadanud?

Kasutaja avatar
DimonLimon
Foorumlane
Postitusi: 21
Liitunud: 04 Dets 2006, 11:43

PostitusPostitas DimonLimon » 10 Apr 2008, 14:43

All on kõik puhas.
Ja CO on normis.

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7042
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 10 Apr 2008, 16:28

turbokas?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0

Kasutaja avatar
DimonLimon
Foorumlane
Postitusi: 21
Liitunud: 04 Dets 2006, 11:43

PostitusPostitas DimonLimon » 11 Apr 2008, 08:38

Ei.
2,9 150 kw

Siil_Udus
Foorumlane
Postitusi: 18
Liitunud: 18 Veebr 2008, 16:36
Asukoht: Järvamaa

PostitusPostitas Siil_Udus » 11 Apr 2008, 13:25

Mul sama jama,ainult et 2,0 T mootoril.

arny
Foorumi veteran
Postitusi: 1427
Liitunud: 02 Apr 2006, 09:53
Asukoht: tartu
Kontakt:

PostitusPostitas arny » 11 Apr 2008, 17:01

huvitav termin l/kuu kohta. tavaliselt võetakse ikka km järgi. seistes võib igast anomaaljaid juhtuda.

multik
Foorumlane
Postitusi: 24
Liitunud: 29 Mai 2008, 23:08

PostitusPostitas multik » 03 Sept 2008, 21:58

Mul '94 Audil (2.8L) sama jama. Õli lihtsalt haihtub, isegi siis kui autot ei kasuta! Tõukuri taadid arvasid, et klappide juhtpuksid läbi. Võib olla ka tagumise simmeri tihend läbi. Kuna seistes mootoris survet väga ei ole, siis õli ka välja ei tilgu. Kiiruse peal aga väljasurutav õli lihtsalt aetakse mööda auto põhja laiali ning ei tekigi tunnet nagu kuskil oleks kindel leke. Audile mootoriremondi kohta otsides jõudsin järelduseni, et kõik Eesti nurgagaraazid ja enamus esindusi saadab mootorid Tõukurisse (http://www.hot.ee/toukur1/). Kusjuures garaazides pakutavad hinnad sama mure lahendamiseks erinevad kordades!
Üks asi veel, Tõukuris taadid on VÄGA VÄGA hõivatud esinduste autodega. Ma ootasin vist 3 kuud ja siis ka öeldi, et helistage jälle 3 nädala pärast siis mõtleme. Kui tahad mootorit korda saada pead auto teadmata ajaks neile jätma.

Kasutaja avatar
anto123
Foorumi veteran
Postitusi: 1146
Liitunud: 21 Okt 2008, 13:46
Asukoht: pärnu mk
Kontakt:

PostitusPostitas anto123 » 21 Okt 2008, 15:25

aud kohta niipalju et kui lugeda manual korralikult läbi siis 2,8 v8 võtabki õli (vist 1000km/1l)kui õieti mäletan!!
volvo kohta ei oska öelda aga suur mootor ja palju sõita siis pole vist muret!

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 22 Okt 2008, 08:05

Niipalju kui mina näinud olen, siis Saksa autodel on kõigil manualis kirjas, et 1l/10000 km (1000 oleks ikka väga vähe) on normaalne õlikulu. Mis aga ei tähenda automaatselt, et kõik saksa mootorid võtavadki sellise koguse õli alati ära. Pigem on see mingi tehase enesekaitse garantiijamade vastu. Muidu peaks ju ka diiselvolvod (need, millel VAG mootor) kõik õli kaotama.

Kasutaja avatar
anto123
Foorumi veteran
Postitusi: 1146
Liitunud: 21 Okt 2008, 13:46
Asukoht: pärnu mk
Kontakt:

PostitusPostitas anto123 » 22 Okt 2008, 15:22

võibolla oli ka 10000km/l õli

Kasutaja avatar
DimonLimon
Foorumlane
Postitusi: 21
Liitunud: 04 Dets 2006, 11:43

PostitusPostitas DimonLimon » 22 Okt 2008, 16:11

Vahetasin poolsüntetilise vastu ja nüüd on kõik korras.
Arvan et süntetiline oli väga vedel.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: albert66 ja 12 külalist