Terv,
Nädalake oma "uue" tellisega kulgenud ja tekkis küss, et kes on kui palju on siin foorumis oma 2.5T 154kw isendit järeleaidanud?
Endal mõtte tõsta rõhku ca 1-1.1bar juurde ja sellega koos kütusekaart ümber näppida. Kuna LPT mootoriga tegu, siis väljamaal räägitakse,et 1-1.1bari on nö "SAFE" setting.
Kellel on häid ideid, kogemusi, mõne asjaliku tegija kontakte, siis ootan huviga!
XC70 2.5T järeleaitamine
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
XC70 2.5T järeleaitamine
Citroen Berlingo 1.9l 51 kW 02' - RIP
Volvo 850 2.0l 105kW 94' - Alive again
Volvo 245 2.3l 88' - "Volli" RIP
Renault Kangoo 4x4 - sold
Volvo 850 2.0l 105kW 94' - Alive again
Volvo 245 2.3l 88' - "Volli" RIP
Renault Kangoo 4x4 - sold
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: XC70 2.5T järeleaitamine
Mis iganes seade sa keerad, siis väljamaa foorumite järgi on safe limit ~180kw, mille peaks ka ilusasti kätte saama. Automaadi kast piirab esimese ja teise käigu võimsuse läbilaset. Manualil pidi piirang puuduma.
Ise olen mõlgutanud mõtteid samamoodi chippimisest kuid ei ole veel tegudeni jõudnud.
Mõned head lingid mida lugeda : swedespeed , ecu
Ise olen mõlgutanud mõtteid samamoodi chippimisest kuid ei ole veel tegudeni jõudnud.
Mõned head lingid mida lugeda : swedespeed , ecu
XC70 2.5T 2004 154kw
Re: XC70 2.5T järeleaitamine
Foorumis liigub infot "Contrast Works" oma kohalikud inimesed teevad häid tulemusi ajude mappimisel.
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: XC70 2.5T järeleaitamine
Kuidas Contrast Works töötab : Swedespeed
Üldjuhul peab olema B5254T2 mootoriga ettevaatlik. Nagu Veremonist öeldi - tegemist on ikkagi vabalthingava mootoriga ja seda pigem ei puuduks.
Netist tuhnides on palju infot selle kohta, et kes ikka on turbo ka ära vahetanud ja rõvedalt rõhku peale keeranud on lõpetanud mõradega silindrite seintel. Automaat käigukast (aw55-51) peab ilusasti rohkem vastu ka pikaajalisemal sõidul ja seda ainult seetõttu, et esimese ja teise käigu vääne on piiratud. Kolmandaga lähevad kiirused juba nii suureks, et minul kui kohaltvõtu kiirendajal kaob point nagu point ära chippida seda mootorit... . Muidugi saaks lasta ka käigukasti piiraja (torque limiter) ära võtta, kuid kes siis garanteerib, et seal midagi juppideks ei lenda.
Üldjuhul peab olema B5254T2 mootoriga ettevaatlik. Nagu Veremonist öeldi - tegemist on ikkagi vabalthingava mootoriga ja seda pigem ei puuduks.
Netist tuhnides on palju infot selle kohta, et kes ikka on turbo ka ära vahetanud ja rõvedalt rõhku peale keeranud on lõpetanud mõradega silindrite seintel. Automaat käigukast (aw55-51) peab ilusasti rohkem vastu ka pikaajalisemal sõidul ja seda ainult seetõttu, et esimese ja teise käigu vääne on piiratud. Kolmandaga lähevad kiirused juba nii suureks, et minul kui kohaltvõtu kiirendajal kaob point nagu point ära chippida seda mootorit... . Muidugi saaks lasta ka käigukasti piiraja (torque limiter) ära võtta, kuid kes siis garanteerib, et seal midagi juppideks ei lenda.
XC70 2.5T 2004 154kw
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist