XC60 neliveo anomaalia
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
XC60 neliveo anomaalia
Saigi juba paar kuud muretult sõidetud, lootsin, et äkki Volvo ongi hea auto....
Sama viga oli ka ca 1,5a (vist?) tagasi. Annad lumes gaasi ja kraabib esirattad sisse ja seal oledki.
Armatuuris ühtegi veatulukest ei näita, küll aga veojõukontroll vilgub ägedalt, mis olekski nagu esimene indikaator, et midagi jama.
Regulaarselt vahetatud tagasilla õlisid. Just läks ka värske õli sisse ja vana õli on siiani ok olnud, mitte purune või klimpis jne.
Nüüd pandi arvuti järele, ühtegi veakoodi ei ole, suhtlus haldexiga toimub, näitab, et rõhk on ka üleval. Kui tõsta tõstukile ja sõita tühjalt, siis ka tagarattad veavad kaasa ja neid kinni pidurdada võimatu, kui aga nüüd minna välja lumele ja gaasi anda, siis tagarattad ei liiguta ka end mitte. Ehk siis tühja ratast ajab haldex ringi, aga koormusel 0.
Täna õhtul lubati veel võtta lahti miski elektroonikaplokk taga pumbapeal, olla viimasel ajal suht levinud viga, et vesi sisse pääseb.
Eelmine kord oli autol veel garantii peal ja siis ka Import ei leidnud viga, ning vahetati kogu kompott taga ära. Nüüd sama häda tagasi. Kuidagi narr on kogu kompott uus osta, kui äkki saaks ka kuidagi jupikaupa
Kas see haldex ongi reaalselt miski ikaldus? Kuu tagasi vahetasin ka T5 Transporteril kogu krempli ära
Sama viga oli ka ca 1,5a (vist?) tagasi. Annad lumes gaasi ja kraabib esirattad sisse ja seal oledki.
Armatuuris ühtegi veatulukest ei näita, küll aga veojõukontroll vilgub ägedalt, mis olekski nagu esimene indikaator, et midagi jama.
Regulaarselt vahetatud tagasilla õlisid. Just läks ka värske õli sisse ja vana õli on siiani ok olnud, mitte purune või klimpis jne.
Nüüd pandi arvuti järele, ühtegi veakoodi ei ole, suhtlus haldexiga toimub, näitab, et rõhk on ka üleval. Kui tõsta tõstukile ja sõita tühjalt, siis ka tagarattad veavad kaasa ja neid kinni pidurdada võimatu, kui aga nüüd minna välja lumele ja gaasi anda, siis tagarattad ei liiguta ka end mitte. Ehk siis tühja ratast ajab haldex ringi, aga koormusel 0.
Täna õhtul lubati veel võtta lahti miski elektroonikaplokk taga pumbapeal, olla viimasel ajal suht levinud viga, et vesi sisse pääseb.
Eelmine kord oli autol veel garantii peal ja siis ka Import ei leidnud viga, ning vahetati kogu kompott taga ära. Nüüd sama häda tagasi. Kuidagi narr on kogu kompott uus osta, kui äkki saaks ka kuidagi jupikaupa
Kas see haldex ongi reaalselt miski ikaldus? Kuu tagasi vahetasin ka T5 Transporteril kogu krempli ära
XC60 R-Design Polestar
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: XC60 neliveo anomaalia
bnd kirjutas:Kas see haldex ongi reaalselt miski ikaldus?
Ega ta jah üks elektroonika kuhi ole. Kuid paraku on nii odav toota autotööstuse jaoks. Samas on ta omajagu kompaktne, ega muidu nelikut sõiduautole ei saakski ehk. Ma mõtlen et kui palju peaks salongist ruumi ohverdama ( või keret tõstma), et saaks panna peale näiteks vanakooli mitsubishi pajero neliku süsteemi.
XC70 2.5T 2004 154kw
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4757
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: XC60 neliveo anomaalia
Tõsta see kere Pajero raamile ja ongi kõik, mootor ka õigetpidi peal
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: XC60 neliveo anomaalia
Kui Importis tehtud juba siis räägi ka nendega. Mis sellest et garantii läbi.
Re: XC60 neliveo anomaalia
Lõhnab nagu vahemuhvi nuut oleks maas.
Re: XC60 neliveo anomaalia
90el olid nuudid maas siis ei näidand ka midagi, samuti õlipumba harjad, siis vist ka ei näidanud.
Re: XC60 neliveo anomaalia
hypnotiza kirjutas:Lõhnab nagu vahemuhvi nuut oleks maas.
Kas neil ei peaks juba tiba "kõvem" lahendus olema?
Kevadel tehti koos kastiga ka vahekast "koos viletsate nuutidega", nii mulle Recro seletas. Pole peale seda eriti pähe ka andnud, suht vähe sõitnud ja kui nn tavakodaniku sõidustiiliga muhv otsad annab, siis on tegu ju ülimalt viletsa asjaga???
Kuidas seda kontrollida? Torutangid kardaani külge ?
Edit: Kes oleks pädev sellist asja kontrollima? Ja üldse seda viga tuvastama?
XC60 R-Design Polestar
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4757
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: XC60 neliveo anomaalia
Seda kuuled kõrvaga näiteks järsult tagurdades. Pole seal mingeid andureid.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: XC60 neliveo anomaalia
bnd kirjutas:hypnotiza kirjutas:Lõhnab nagu vahemuhvi nuut oleks maas.
Kas neil ei peaks juba tiba "kõvem" lahendus olema?
Kevadel tehti koos kastiga ka vahekast "koos viletsate nuutidega", nii mulle Recro seletas. Pole peale seda eriti pähe ka andnud, suht vähe sõitnud ja kui nn tavakodaniku sõidustiiliga muhv otsad annab, siis on tegu ju ülimalt viletsa asjaga???
Kuidas seda kontrollida? Torutangid kardaani külge ?
Edit: Kes oleks pädev sellist asja kontrollima? Ja üldse seda viga tuvastama?
Võta kõne: 5012391 või 56980070. Saab üle vaadata ja ka ehk viga üles leida.
Re: XC60 neliveo anomaalia
Eile võeti haldex lahti, avanes järgnev vaatepilt:
Ja 1500 !!!! km sõitnud õli oli selline
Pump puhastati ära, aga ei tooda vajalikku survet. Pandi uus pump ja see ka ei tooda vajalikku survet?!?! Kas nüüd on mingid kanalit si**a täis?
Homme jätkub veaotsing...
Ja 1500 !!!! km sõitnud õli oli selline
Pump puhastati ära, aga ei tooda vajalikku survet. Pandi uus pump ja see ka ei tooda vajalikku survet?!?! Kas nüüd on mingid kanalit si**a täis?
Homme jätkub veaotsing...
XC60 R-Design Polestar
Re: XC60 neliveo anomaalia
Ja filter nägi välja milline?Aga äkki on uue pumba ots samasugune juba,kui 1500 km ja selline ilus õli.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: XC60 neliveo anomaalia
bnd kirjutas:Eile võeti haldex lahti, avanes järgnev vaatepilt:
Pump puhastati ära, aga ei tooda vajalikku survet. Pandi uus pump ja see ka ei tooda vajalikku survet?!?! Kas nüüd on mingid kanalit si**a täis?
Homme jätkub veaotsing...
Sellest õli probleemist on foorumites juba gigabaite kirjutatud. Sul on 5.põlvkonna Haldex, nendel ei ole rõhuregulaatorit nagu 4.ndal. Rõhku reguleeritakse pumba enda abil, see töötab pidevalt ja üsna raskes rezhiimis. Filtrit ei ole seal ka, nii need õliklimbid tekkivad. Tuleb kord paari aasta tagant avada, võrku puhastada ja õli vahetada.
Kui ka uue pumba ja õliga ei tule tagarattad taha, siis on tõenäoliselt muhvi friktsioonid pekkis.
Re: XC60 neliveo anomaalia
Hilinenud vastus.
Saatsin pildid Norra töökotta, kus õli "vahetati", vastuseks sain töökoja omanikult suht tõlkimatu eee.. lause. Esmasp olen nende juures, täna ei jõudnud.
Lasin ca 4 nädalat tagasi hoolduse käigus ka haldexi ja tagasilla õli vahetada, olen teinud seda nüüd 2,5a jooksul 3x. Pigem aga seda pilti vaadates läks neil haldex meelest. Peale seda hooldust käisin autoga korra ca 100km ringil ja siis koju 1300km ja otse Importi.
Uus pump ka ei tootnud vajalikku survet, aga lahenduseks oli haldexi aju (elektroonikaplokk vms) vahetus. Ja nüüd toimib, sai öösel jäistel ja lumistel teedel proovitud. Kuna aga mul oli ajaga suht kitsas, siis rohkem ei hakanud uurima, tegeleme asjaga edasi uuel aastal, kas siis tõesti aju, või ei meeldinud uuele pumbale miski muu, vms. Täna toimib.
Saatsin pildid Norra töökotta, kus õli "vahetati", vastuseks sain töökoja omanikult suht tõlkimatu eee.. lause. Esmasp olen nende juures, täna ei jõudnud.
Lasin ca 4 nädalat tagasi hoolduse käigus ka haldexi ja tagasilla õli vahetada, olen teinud seda nüüd 2,5a jooksul 3x. Pigem aga seda pilti vaadates läks neil haldex meelest. Peale seda hooldust käisin autoga korra ca 100km ringil ja siis koju 1300km ja otse Importi.
Uus pump ka ei tootnud vajalikku survet, aga lahenduseks oli haldexi aju (elektroonikaplokk vms) vahetus. Ja nüüd toimib, sai öösel jäistel ja lumistel teedel proovitud. Kuna aga mul oli ajaga suht kitsas, siis rohkem ei hakanud uurima, tegeleme asjaga edasi uuel aastal, kas siis tõesti aju, või ei meeldinud uuele pumbale miski muu, vms. Täna toimib.
XC60 R-Design Polestar
Re: XC60 neliveo anomaalia
Unustasin koheselt updatemata:
See õli jäi muidugi Norras vahetamata. Vabandus siin ja seal. Küll nendega kokkuleppele saab.
Mis on aga iseasi küsimus, et kuda krt ikkagi see õli nii määrdub seal, see siis ca aasta vana õli. Suletud süsteem ja nii läheb ära....
See õli jäi muidugi Norras vahetamata. Vabandus siin ja seal. Küll nendega kokkuleppele saab.
Mis on aga iseasi küsimus, et kuda krt ikkagi see õli nii määrdub seal, see siis ca aasta vana õli. Suletud süsteem ja nii läheb ära....
XC60 R-Design Polestar
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 11 külalist