V70 2000 (gen 2) L-signal jama

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

paavo7303
Kõva postitaja
Postitusi: 146
Liitunud: 31 Juul 2007, 13:56

V70 2000 (gen 2) L-signal jama

PostitusPostitas paavo7303 » 28 Sept 2019, 22:28

Tere

Maadlen ühe vaikselt tekkinud probleemiga. Nimelt hakkas peale käivitamist aku tuld näitama - selge, harjad läbi. Sai uus pingeregulaator, ent tulemus sama. Prooviks käis vahel veel kolm eri generaatorit (toimivat, teise auto peal kontrollitud), ent kõigil sama jama - peale käivitamist jääb aku tuli põlema ja tuleb anda gaasi (ca 1300-1700 rpm), et generaator laadima hakkaks.

Patsient Volvo V70 GEN 2, 2000, 2.5 TDI (103 kw)

VIDA annab veakoodiks CEM-1C02 L-signal too low

Kui süüde sees, on CEM L-Signal pinge <0,2 V. Ning VIDA näitab generaatori koormuseks 99,5 %.
Kui mootor käivitada, jääb pinge samaks, ent kui pöörded jõuavad 1300 rpm, siis L-signal pinge läheb >0,8 V. Generaatori koormus langeb 42%ni.

Pilt

VIDA õpetuse järgi sai kontrollitud, et kas ergutuse juhe on terve (kas jõuab CEM plokini) - jah, vool käib läbi.

Muretekitav oli aga CEM ploki enda visuaalne olukord, nimelt olid osad kontaktid kuuma saanud. Puhastasin elektroonika puhastusainega ning vahetasin välja need "piklikud mustad" sillad.

Pilt

Pilt

Ning sai ka piilutud juhtmestiku ning kapoti all olevat kaitsmete karpi. Ka seal on oksüdeerumist näha:

Pilt

Välismaa foorumites ka sarnaseid probleeme olnud, ent kõik lahendamata jäänud.

Endal ka mõistus otsas. Tundub, et mingi signaal jääb CEM'il saamata, et generaatorile ergutust anda.

Proovitud:
Erinevaid generaatoreid
Erinevaid pingeregulaatoreid (ka uusi)
Teist akut

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: V70 2000 (gen 2) L-signal jama

PostitusPostitas gljuk » 29 Sept 2019, 08:29

Kas pingeregull on vuffel või bosch?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

paavo7303
Kõva postitaja
Postitusi: 146
Liitunud: 31 Juul 2007, 13:56

Re: V70 2000 (gen 2) L-signal jama

PostitusPostitas paavo7303 » 29 Sept 2019, 09:24

gljuk kirjutas:Kas pingeregull on vuffel või bosch?

Proovitud mõlemat, hetkel Bosch peal. Vufflitel hakkas laadimine siis, kui pöörded saavutasid ~1700 rpm. Boschi seevastu ca 1300 rpm juures.

Kasutaja avatar
gljuk
Foorumi veteran
Postitusi: 4383
Liitunud: 14 Nov 2010, 17:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: V70 2000 (gen 2) L-signal jama

PostitusPostitas gljuk » 29 Sept 2019, 09:34

Vale bosch ehk? Bensuka oma vms?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96

paavo7303
Kõva postitaja
Postitusi: 146
Liitunud: 31 Juul 2007, 13:56

Re: V70 2000 (gen 2) L-signal jama

PostitusPostitas paavo7303 » 30 Sept 2019, 20:15

Võiks nagu sobilik asi peal olla, Bosch 1197311529. Samas 1-gen V70ne (103 kw diisel) peal see sama generaator toimis ilusasti.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist