Hammasrihma leevendi-pingutus rullik...

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

toinoo
Foorumi veteran
Postitusi: 682
Liitunud: 01 Sept 2011, 21:58

Hammasrihma leevendi-pingutus rullik...

PostitusPostitas toinoo » 21 Mai 2019, 00:41

Tere! Hiljuti sai lasta vahetada vanuse-läbisõidu tõttu hammasrihm + muu sinna juurde kuuluv. Kuid mind huvitab kuidas töötab pealkirjas nimetatud rullik, sellel on reguleerimis-timmimise võimalus ja siit ka palve: Valgustage pimedat! Tänud!
Lugupidamisega T.

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1433
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

Re: Hammasrihma leevendi-pingutus rullik...

PostitusPostitas kaupz » 21 Mai 2019, 07:27

Südamik on ekstsentrik nagu tavaline jõuõlaga pinguti, aga õlg on lühike, ja vedru on sees
https://www.autozone.com/repairguides/N ... 528018d00c
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas

toinoo
Foorumi veteran
Postitusi: 682
Liitunud: 01 Sept 2011, 21:58

Re: Hammasrihma leevendi-pingutus rullik...

PostitusPostitas toinoo » 22 Mai 2019, 17:52

Tere! Tänud vastuse eest kuid piinaksin edasi ehk: kas "alapingutus" toimib nii ja "ülepingutus" toimib naa või millised on tulemused siis "nii-naa" ja juhtumil-tel või siis kuidas määratletakse korrektne=sobiv pingsus-lõtvus. Samas oleks spekuleerivalt huvitav teada, et millised on-oleks tulemused eksimise-te puhul (veepump, rihm ise, "laagrid"+muu).
Lugupidamisega T.

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1433
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

Re: Hammasrihma leevendi-pingutus rullik...

PostitusPostitas kaupz » 22 Mai 2019, 17:57

Siis pead kuhugi teadusasutusse pöörduma.
Mingi temperatuur ja paigalduse pingutuse erinevus oli välja toodud juhendis mis kaasas.
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas

toinoo
Foorumi veteran
Postitusi: 682
Liitunud: 01 Sept 2011, 21:58

Re: Hammasrihma leevendi-pingutus rullik...

PostitusPostitas toinoo » 22 Mai 2019, 20:09

Tere! Tänud hr. kaupz, Aga ma olen õudselt uudishimulik ja juhendit mul ka pole, palun ära solvu, kuid pakun välja: liigne pingsus kurnab ="" veepumba -rihma-tõukurite-laagrite-jne tervist, lõtvus omakorda soodustaks rihma "ülekargamist" ja siit tulenevat, või kuidas?, teie arvamused härrad-gentelmanid.
Lugupidamisega T.

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7597
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Hammasrihma leevendi-pingutus rullik...

PostitusPostitas Liiwaannus » 22 Mai 2019, 22:23

Mingi mõju kindlasti, lihtsalt absoluutselt pingul rihma poke võimalik peale saada, temperatuuri mõjul rihm pikeneb, et ei tekiks liigset lõtvust, siis on vaja kompenseerida. Vast ka rihma loomulik venimine aja jooksul. Pakuks, et peamine vajadus on ikkagi rihm pingul ja peal hoida.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1067
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Hammasrihma leevendi-pingutus rullik...

PostitusPostitas kloox » 23 Mai 2019, 07:07

Temperatuuri järgi tuleb volvol(diislil) pingutit seadistada,vasakule -20 kraadiga,keskel 20 kraadiga ja paremale 50 kraadiga.Vähemalt autodata väidab nii.Ja minul pole ette tulnud,et rihma pingsus veepumbale oleks mõjunud,tavaliselt ikka ennem rullikute laagrid otsas ja laulavad.Ja mõne tootja veepump jookseb juba suht uuest peast,nii et mine võta kinni,milles viga.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: snorkel ja 15 külalist