olen juba 2x paigaldanud ja ikka nuka hammasrataste poolsest otsast tuleb õli läbi. xc70, 2,4, D5, 120kw, 2003a. palun andke keegi läbiproovitud meetod, kuidas oleks õige paigaldada. kas ja kui palju hermeetikut ja kuhu täpselt jne.
ette tänades!
klapikambrikaane tihendit ei saa pidama
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: klapikambrikaane tihendit ei saa pidama
Pole kunagi seda kaant maha vötnud, seega küsin kas kaanes on tihendi soon? Kui jah siis mina olen varasemalt sinna soonde pannud tihendisilikooni mis spetsiaalselt mootoritele. 90´aastate Mazdadel öeldi juba esindusest et ka nemad panid samamoodi ja ilma ei pidavatki pidama saama. Miks, see jäigi mulle arusaamatuks kuna tehasest sinna seda ei pandud. Vöimalik et OEM osa ei vajagi aga nn. aftermarket osad nöuavad seda silikooni ja kuna eestlase rahakott enamjaolt ei vöimaldanud siis pandi 2000 kanti ka esindustes mitte tehase originaal osi vaid aftermarketit.
EDIT:kuna sul on probleemiks vist just need üle nuka puki minevad kohad siis need pannaksegi enamikel autodel silikooniga need kaared. Millalgi alles vahetasin mingil autol ja seal oli service manualis kohe kirjas et käib silikoon. Polnud see mootor mis sinul aga näide et vöib kohe tehase poolt olla ette nähtud sinna silikoon.
EDIT:kuna sul on probleemiks vist just need üle nuka puki minevad kohad siis need pannaksegi enamikel autodel silikooniga need kaared. Millalgi alles vahetasin mingil autol ja seal oli service manualis kohe kirjas et käib silikoon. Polnud see mootor mis sinul aga näide et vöib kohe tehase poolt olla ette nähtud sinna silikoon.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: klapikambrikaane tihendit ei saa pidama
Rohkem pole vaja, tesielpool sama lugu. Aasta otsa pidanud nii, et jube hakkab! Märksõnadeks kvaliteetne uus tihend (Reinz, Elring) ja õige pingutusmoment, vist oli 10nm.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist