S80 103kw hammas rihma purunemine.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
S80 103kw hammas rihma purunemine.
Jutt siis selline, et ostsin omale s80-ne ja paar päeva hiljem purunes hammas rihm. Oskab keegi nõu anda palju see kahju võis teha ploki kaanele. Või lihtsam kohe plokk maha võtta ja järgi vaadata.
Re: S80 103kw hammas rihma purunemine.
Bensukas v6i diisel?
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: S80 103kw hammas rihma purunemine.
Lihtsam otsi teine mootor, rihm puruneb siis klapid peas.
Re: S80 103kw hammas rihma purunemine.
Tegemist diisliga.
Re: S80 103kw hammas rihma purunemine.
Kas pumba rihm või vända ja nukvõlli vaheline?
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: S80 103kw hammas rihma purunemine.
Vända ja nukkvõlli rihm
Re: S80 103kw hammas rihma purunemine.
ise just tegelen sama teemaga. autoks küll D5 mootoriga, 120kw diisel. Mootori vahetamisel pointi ei näe, aga ostsin kasutatud mootori pealt kaane. Lasin ära hooldada, klappe läks vahetusse jne. Uued tihendid ja peale. Mul esimene kord ebaõnnestus kuna ei süvenenud piisavalt kaane poltide pingutamise teemasse- kui ise vahetad, siis tee see endale selgeks. Nüüd lähen laupäeval teisele katsele:) Kogu töö kokku on lihtsam, kui arvasin ehk pole midagi keerulist, kui on riistad, soe koht ja aega.
Re: S80 103kw hammas rihma purunemine.
Ploki vahetusega saaksin kindlasti ise hakkama. Poleks esimene kord kui olen vahetanud. Aga üks tuttav rääkis et sellel mootoril ei pruugi klappe kõveraks lüüa. Endal puudub kogemus selle mootoriga sellepärast küsisin siit
Re: S80 103kw hammas rihma purunemine.
Sellel peaks olema audi 5 silindrine mootor?
Kindlasti käisid klapid peas, hea kui nukkvõll terveks jääb. Kunagi läks audil hammasrihm ja vahetusse läksid kõik klapid, nukkvõll jäi trveks. Üks diislispets ravis selle mootori terveks, jupid sebisin ise ja koos töörahaga oli summa mingi 600 eurikut (hüdrod pandi ka uued ja tehti veel nipet näpet asju).
Kindlasti käisid klapid peas, hea kui nukkvõll terveks jääb. Kunagi läks audil hammasrihm ja vahetusse läksid kõik klapid, nukkvõll jäi trveks. Üks diislispets ravis selle mootori terveks, jupid sebisin ise ja koos töörahaga oli summa mingi 600 eurikut (hüdrod pandi ka uued ja tehti veel nipet näpet asju).
Re: S80 103kw hammas rihma purunemine.
Viie silindrine audi mootor peal jah. Nukk väliselt korras aga ilmselt võtan nv ploki maha ja vaatan järgi
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist