Volvo V70 2.4D5 2007 automaatkäigukasti probleem või muu?
Postitatud: 07 Apr 2019, 22:10
Nagu pealkirjas mainitud, 2.4D D5 120kw automaat, kolmas generatsioon.
Ostsin auto ja paar päeva hiljem oli tunda kapoti alt disla lõhna, võtsin mootorikatte maha ja teise silindri pihusti lekkis. Auto ka linnakiiruste juures jõnksutab madalatel pööretel, otseselt nagu vibratsioon ei ole, vaid just jõnksutamine. Ostsin 3(rohkem müüjal ei olnud) kasutatud pihustit igaksjuhuks ja viisin auto töökotta, kus võeti vanad pihustid maha, et diesellandi stendi viia. Viienda silindri pihusti plokis kinni ja see jäigi sama praegu(pihusti poldid õrnalt jäeti lahti, et pihusti ise nö välja hüppaks sõidu ajal). Stendis selgus, et kõik 4 olid suhteliselt kehvas seisus, ainult esimese silindri pihusti on veel kasutatav. Nii siis jäigi 1 silindri pihusti sama ja need 3, mis ostsin, läksid kasutusse. Lootsin, et jõnksutamine kadunud, kuid ikka alles.. Nüüd ongi küsimus, et kas kellegil on veel selline probleem olnud? Maantee kiirusel on jõnksutamine kuidagi veel hullem, kas asi on käigukastis? Ei tea auto ajaloost midagi, millal mis ja kus vahetatud on, sest hooldusraamat on ilmselt ostetud - jutt oli, et 298k km on õige ja kerimata aga sellise kilometraaziga ei saa olla pihustid juba läbi..
Ise veel mõtlesin, et äkki mootoripadi võib jõnksutamist põhjustada? Või tuleb lotot mängida ja käikari dünaamiline õlivahetus teha ja oodata kas jookseb laiali või saab asi korda?
Ette tänades..
Ostsin auto ja paar päeva hiljem oli tunda kapoti alt disla lõhna, võtsin mootorikatte maha ja teise silindri pihusti lekkis. Auto ka linnakiiruste juures jõnksutab madalatel pööretel, otseselt nagu vibratsioon ei ole, vaid just jõnksutamine. Ostsin 3(rohkem müüjal ei olnud) kasutatud pihustit igaksjuhuks ja viisin auto töökotta, kus võeti vanad pihustid maha, et diesellandi stendi viia. Viienda silindri pihusti plokis kinni ja see jäigi sama praegu(pihusti poldid õrnalt jäeti lahti, et pihusti ise nö välja hüppaks sõidu ajal). Stendis selgus, et kõik 4 olid suhteliselt kehvas seisus, ainult esimese silindri pihusti on veel kasutatav. Nii siis jäigi 1 silindri pihusti sama ja need 3, mis ostsin, läksid kasutusse. Lootsin, et jõnksutamine kadunud, kuid ikka alles.. Nüüd ongi küsimus, et kas kellegil on veel selline probleem olnud? Maantee kiirusel on jõnksutamine kuidagi veel hullem, kas asi on käigukastis? Ei tea auto ajaloost midagi, millal mis ja kus vahetatud on, sest hooldusraamat on ilmselt ostetud - jutt oli, et 298k km on õige ja kerimata aga sellise kilometraaziga ei saa olla pihustid juba läbi..
Ise veel mõtlesin, et äkki mootoripadi võib jõnksutamist põhjustada? Või tuleb lotot mängida ja käikari dünaamiline õlivahetus teha ja oodata kas jookseb laiali või saab asi korda?
Ette tänades..