S60 D5 120kw turbo või andurite probleem
Postitatud: 30 Jaan 2019, 00:04
Tervist!
Mu S60 on hädas. Tundub nagu toodaks ülerõhku.
Vahetasin oma ulguva turbo uuevana vastu, vaakum membraani võtsin oma vana turbo pealt. Geomeetria sai liikuma pandud ning vähemalt paigaldamise hetkel liikus hoob hästi, sõrmega liigutades vabalt.
Küll aga järgmine päev peale uue turbo paigaldust kuulasin tühikäigul tuuritades, et asi pole päris õige - turbo lööb (r)õhku tagasi filtri korpusesse.
Näitena youtube video(ei ole minu oma)
https://youtu.be/SX1V-ttiEXE
Kõik lõdvikud on terved, kinni, lekkeid ei ole, mahlad püsivad sees, kiirendus väga hea, limpi ei viska. VIDAga skännisin ka veakoode ning ei leidnud ühtegi..
Lugesin ka MAF anduri väärtust ning muid parameetreid töösooja mootoriga tühikäigul:
ECM- mass air flow sensor 47,9 kg/h
ECM- VNT regulator 10%(tuuritades viskas kuni 95,5%)
Ja vaatasin ka intake air temperature näitu. Välisõhk oli 0 kuid auto väitis, et tarbitav õhk on 18,x°c?!
Egr on max 20% avatusega peale Pestavi remapi, ilmselt selles kala olla ei saa.
Kas võib eeldada, et geomeetria ei liigu siiski piisavalt hästi? Kas tasub MAP ja MAF andureid puhastada? Mida võiks veel jälgida? Muidu käib ja käivitub vaikselt, hästi, muretult.
Tuhat tänu juba ette!
Mu S60 on hädas. Tundub nagu toodaks ülerõhku.
Vahetasin oma ulguva turbo uuevana vastu, vaakum membraani võtsin oma vana turbo pealt. Geomeetria sai liikuma pandud ning vähemalt paigaldamise hetkel liikus hoob hästi, sõrmega liigutades vabalt.
Küll aga järgmine päev peale uue turbo paigaldust kuulasin tühikäigul tuuritades, et asi pole päris õige - turbo lööb (r)õhku tagasi filtri korpusesse.
Näitena youtube video(ei ole minu oma)
https://youtu.be/SX1V-ttiEXE
Kõik lõdvikud on terved, kinni, lekkeid ei ole, mahlad püsivad sees, kiirendus väga hea, limpi ei viska. VIDAga skännisin ka veakoode ning ei leidnud ühtegi..
Lugesin ka MAF anduri väärtust ning muid parameetreid töösooja mootoriga tühikäigul:
ECM- mass air flow sensor 47,9 kg/h
ECM- VNT regulator 10%(tuuritades viskas kuni 95,5%)
Ja vaatasin ka intake air temperature näitu. Välisõhk oli 0 kuid auto väitis, et tarbitav õhk on 18,x°c?!
Egr on max 20% avatusega peale Pestavi remapi, ilmselt selles kala olla ei saa.
Kas võib eeldada, et geomeetria ei liigu siiski piisavalt hästi? Kas tasub MAP ja MAF andureid puhastada? Mida võiks veel jälgida? Muidu käib ja käivitub vaikselt, hästi, muretult.
Tuhat tänu juba ette!