HrRusski kirjutas:Vist juba tüütan ära aga tekkis üks küsimus .
Kui süüte sisse keeran läheb paagipump tööle.Undab mõnd aega .Keerasin paagikorgi maha ja kuulsin mulisemist paagis. On see normaalne ?
Kuidas pumbale ligi saab ?
Ma nüüd selle Volvo diisli teemaga 100% kodus pole aga see sulin peaks olema üleliigne kütus, mis paaki tagasi tuleb olukorras kui etteandepump annab peale aga kõrgsurvepump ei tööta. Ühele oma traktorile panin el. etteandepumba peale, sest mehhaaniline lõks kogu aeg õhtale (sisemised klapid kogu aeg lagunesid ära). Selle elektrilise pumbaga (pulseeriv pump, mitte mootoriga) on ka nii, et kui keerad süüte sisse sii kuuled kuidas pump lööb ja kui paagi korgi maha keerad siis kuuled kuidas samas taktis soristab tagasivoolust paaki.
TiitR kirjutas:Paagi või etteandepump surisebki vaid mõnda aega, kuna tegeleb kütuse ette löömisega trassi, mis on vajalik auto käivitamiseks, kui auto juba käivitub, siis hakkab kütust imema kõrgsurve pump.
Nii palju kui mina igasugu diisleid näinud olen on kõigil etteandepump, kas siis elektriline paagis, enne kõrgsurvepumpa või mehhaaniline enne kõrgsurvepumpa või kõrgsurvepumba külge ehitatud, mis töötab kogu aeg! Kõrgsirvepumba imemisvõimes kahtlenrgsurvepump tahab ikkagi omale mingit survet ette saada. Diisli toitesüsteemides igasugune imemine tekitab nõrga koha, mis puudutab tõenäosust õhku süsteemi kiskuda. Nähtud küll neid kokku imetud plastvoolikuid, mida kõrgsurvepumba külge ehitatud etteandepump kokku imeb, kuna paagi ja etteandepumba vahel on mingi ummistus (k.a. filtri ummistus).