Tere!
Rumal küsimus tekkis, kuna ilm jälle nii külm....
XC90, 2003a, D5, Itaaliast pärit...
Kas originaalahju peale panek on mõistlikkuse piires teostatav?
Ma eeldan, et autol on mingi valmidus siiski olemas, kuigi tehasest ahju pole.
Mis detaile selleks peale ahju enda veel vaja läheks?
Kaabeldus?
Voolikud?
Pump?
Progemine?
Ette Tänades?
XC90 originaalahju peale panek
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: XC90 originaalahju peale panek
Just tegelesin sama teemaga V70 peal.
Lihtsam doonorauto leida, et sealt kogu krempel maha nokkida, tükkhaaval taga ajades läheb kulukaks.
Pistik ahjule kenasti olemas stange nurgas tehase poolt. Vaja läheb ahju koos ajuga, kütusevoolikut, pumpa paagi juurees koos juhtmejupiga ja jahutusvedeliku voolikud salongiradika ja EGR'i vahel. Paagivõtturisse tuleb ka auk puurida ja nt. piduritoru imitoruks sisse lükata - koht olemas selleks. Soft vaja ka lasta lisada.
Aga vanade ahjudga näib enamasti olevat probleeme. Tihtipeale pihustimembraanid läbi - ühtlustab pumba pulseerivat kütusevoolu. Süüteküünlad üsna kallid. Elektrimootor seal sees üsna kallis asi kui ära väsib. Samas kui need korras, või tahtmist neid ise parandada, siis üsna muretud.
Kui ei ole viitsimist OE lahendusega, siis targem mõni uuem iseseisev soojendi peale panna. Vana asja nokkimine koos ostu, varuosade ja softiga läks ligi 300€
Lihtsam doonorauto leida, et sealt kogu krempel maha nokkida, tükkhaaval taga ajades läheb kulukaks.
Pistik ahjule kenasti olemas stange nurgas tehase poolt. Vaja läheb ahju koos ajuga, kütusevoolikut, pumpa paagi juurees koos juhtmejupiga ja jahutusvedeliku voolikud salongiradika ja EGR'i vahel. Paagivõtturisse tuleb ka auk puurida ja nt. piduritoru imitoruks sisse lükata - koht olemas selleks. Soft vaja ka lasta lisada.
Aga vanade ahjudga näib enamasti olevat probleeme. Tihtipeale pihustimembraanid läbi - ühtlustab pumba pulseerivat kütusevoolu. Süüteküünlad üsna kallid. Elektrimootor seal sees üsna kallis asi kui ära väsib. Samas kui need korras, või tahtmist neid ise parandada, siis üsna muretud.
Kui ei ole viitsimist OE lahendusega, siis targem mõni uuem iseseisev soojendi peale panna. Vana asja nokkimine koos ostu, varuosade ja softiga läks ligi 300€
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: XC90 originaalahju peale panek
Tänud!
Üritan säilitada OE lahendust või ei pane üldse. Mulle need universaalsed lisaseadmed ei istu, vähemalt selle auto puhul.
Ma saan aru, et ahi läheb EGR-i ja salongiradika vahelisele lõigule vahele?
300.- suurusjärk on täesti mõistlik, kardan, et läheb kallimaks tegelikult.
Eks siis tuleb mõni lammutamisele minev doonor leida.
Üritan säilitada OE lahendust või ei pane üldse. Mulle need universaalsed lisaseadmed ei istu, vähemalt selle auto puhul.
Ma saan aru, et ahi läheb EGR-i ja salongiradika vahelisele lõigule vahele?
300.- suurusjärk on täesti mõistlik, kardan, et läheb kallimaks tegelikult.
Eks siis tuleb mõni lammutamisele minev doonor leida.
Re: XC90 originaalahju peale panek
Eks oleneb mis võimalused tegemiseks on. Uus pihusti on 120€ kanti, kuigi ära väsib seal vaid membraan mille saab ise nokkides paari euri eest korda. Kui aga elektromootor läbi, siis üsna keeruline, uus komplekt koos pihustiga 470€. http://eelsoojendid.eu/2/tootekategooria/ardic/ Arusaamatult kallis vidin ja mootorit eraldi ei saa ka, saab vaid ilma pihustita nõks üle 300€. Pädev elektrik saab vast remondiga jälle hakkama, müüakse remontkomplekte. Kütusepumbad algavad ka 130€ eest. Viimast proovin ma hetkel asendada alternatiividega, sest õige pump ei tööta. Esimene alternatiiv pumpab liiga palju ning ahi tossab jubedalt.
Ahi läheb jah EGRI ja salongiradika vahele, muidu on seal otseühendus.
Kui vähegi võimalik, tasub doonorit ka diagnsotikaga piinata, et näha potentsiaalseid vigu.
Ahi läheb jah EGRI ja salongiradika vahele, muidu on seal otseühendus.
Kui vähegi võimalik, tasub doonorit ka diagnsotikaga piinata, et näha potentsiaalseid vigu.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist