D5244T Injector 1-3 signal missing
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
D5244T Injector 1-3 signal missing
Tervist!
Sõbra D5 vahepeal mootor puterdab või jääb koguni seisma ja ainsad koodid mootori ajus on 3 erineva pihusti signaal puudulik.
Arvasin ise esimese ja ainsa koodiga, et pihusti pistik vigane,
aga järgmine kord tuli 3 erinevast pihustist (1,3,4) sama veakood ja vaatasin mootori aju karpi.
Karp on keskelt liitest lahti läinud, tolm ja ilmselt ka niiskus sisse pääsenud.
Seega arvan, et äkki on mootori aju poolel klemmid oksüdeerunud?
Ei oma kahjuks tööriista, et aju välja võtta nii et ilmselt läheb cranki kui just keegi siin foorumis seda tööd ette võtta ei soovi?
Auto peamiselt Viljandi ja Tartu vahel kuid tihti ka Tallinnas.
Sõbra D5 vahepeal mootor puterdab või jääb koguni seisma ja ainsad koodid mootori ajus on 3 erineva pihusti signaal puudulik.
Arvasin ise esimese ja ainsa koodiga, et pihusti pistik vigane,
aga järgmine kord tuli 3 erinevast pihustist (1,3,4) sama veakood ja vaatasin mootori aju karpi.
Karp on keskelt liitest lahti läinud, tolm ja ilmselt ka niiskus sisse pääsenud.
Seega arvan, et äkki on mootori aju poolel klemmid oksüdeerunud?
Ei oma kahjuks tööriista, et aju välja võtta nii et ilmselt läheb cranki kui just keegi siin foorumis seda tööd ette võtta ei soovi?
Auto peamiselt Viljandi ja Tartu vahel kuid tihti ka Tallinnas.
Re: D5244T Injector 1-3 signal missing
Kui leiad sama koodiga mootoriaju, saan seda sulle kiiremini kui poole tunniga kloonida. Tööriist aju kättesaamiseks on täitsa olemas
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: D5244T Injector 1-3 signal missing
Tere Gljuk. Täpsustan oma juttu et liitest on lahti läinud karp, mille sees ECM ja TCM ajud on, ehk siis vana aju töötab muidu ilusti ja näeb pealtpoolt kena välja, aga iga 100km kohta on tulnud hetki, mil mootori hakkab lonkama või sureb välja ja veaks näitab injector signal missing.
Hetkel proovisin aju õrnalt õõtsutada karbis aga ei tea, kas pistik all õõtsus kaasa või mitte.
Kui midagi muutunud pole, siis võtan Gljukiga ühendust, et vaadata, kas puhastada kontakte või vahetada aju välja.
Või on ühenduses kitsaskohti veel?
Hetkel proovisin aju õrnalt õõtsutada karbis aga ei tea, kas pistik all õõtsus kaasa või mitte.
Kui midagi muutunud pole, siis võtan Gljukiga ühendust, et vaadata, kas puhastada kontakte või vahetada aju välja.
Või on ühenduses kitsaskohti veel?
Re: D5244T Injector 1-3 signal missing
Kaks lamedat kruuvikeerajat aitavad eemaldada autost mootori ajud.
Ei vaja rohkem mingit tööristi, eriti hiina sh!7
Kontrollige pihustite klemmid
Ei vaja rohkem mingit tööristi, eriti hiina sh!7
Kontrollige pihustite klemmid
Mafka kirjutas:Tervist!
Ei oma kahjuks tööriista, et aju välja võtta nii et ilmselt läheb cranki kui just keegi siin foorumis seda tööd ette võtta ei soovi?
Auto peamiselt Viljandi ja Tartu vahel kuid tihti ka Tallinnas.
Re: D5244T Injector 1-3 signal missing
See hiina sh!7 töötab üsnagi hästi. Mina ostsin seda küll ühel ainsal põhjusel - kruvikatega mässamine ei ole nii mugav, nagu kangist tõmbamine, olgugi see hiina oma.
Mafka, tüüpveaks on ikkagi pihustite kontaktid.
Mafka, tüüpveaks on ikkagi pihustite kontaktid.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: D5244T Injector 1-3 signal missing
Aitäh vastamast.
Viga on tekkinud hiljuti ja 3 või 4 erineval pihustil, seega mõtlesin, et äkki on ikkagi multipin ühendus kusagil niiskust saanud.
Pihustite klemmid ja plastikud-tihendid näevad pealevaadates ilusad välja, aga need vist lahti ei käi et juhtme ja klemmi ühendused üle käia?
Või kuidas pihusti pistikuid hinnata kui ühendus katkeb harva ja sõidu ajal?
Viga on tekkinud hiljuti ja 3 või 4 erineval pihustil, seega mõtlesin, et äkki on ikkagi multipin ühendus kusagil niiskust saanud.
Pihustite klemmid ja plastikud-tihendid näevad pealevaadates ilusad välja, aga need vist lahti ei käi et juhtme ja klemmi ühendused üle käia?
Või kuidas pihusti pistikuid hinnata kui ühendus katkeb harva ja sõidu ajal?
Re: D5244T Injector 1-3 signal missing
Ma olen üldiselt soovitanud kõik kontaktid välja vahedata. IA laokaup üldiselt.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: D5244T Injector 1-3 signal missing
Kas need kontaktid põlevad lihtsalt ära, et ei anna enam ühendust?
Re: D5244T Injector 1-3 signal missing
Konkreetsel autol sai ikkagi pistikud Crankis ära vahetatud ning probleem kadus.
Klemmid väsivad ära ja ei hoia enam ühendust.
Klemmid väsivad ära ja ei hoia enam ühendust.
Re: D5244T Injector 1-3 signal missing
Paranda teema pealkiri ka ära. Sul tegemist vist D5244T7 mootoriga kui ma just ei eksi (93kw 2006a?).
D5244T on 120kw 2002-2005 mootor. Rihmakattel on kõigil kirjas D5244T
D5244T on 120kw 2002-2005 mootor. Rihmakattel on kõigil kirjas D5244T
Re: D5244T Injector 1-3 signal missing
Mu auto ka vahepeal esimesel käivitusel sureb kohe välja ,et kas sis võivad ka pihusti pistikud jamada? Käivitan uuesti ja sis läheb ilusti käima.Pihustid käisid stendis ja pidid korras olema. D5 120kw.
Re: D5244T Injector 1-3 signal missing
hypnotiza kirjutas:Paranda teema pealkiri ka ära. Sul tegemist vist D5244T7 mootoriga kui ma just ei eksi (93kw 2006a?).
D5244T on 120kw 2002-2005 mootor. Rihmakattel on kõigil kirjas D5244T
Sinu märkus on täitsa asjakohane, võtsingi koodi rihmakattelt.
Pilk VIDA ajalikku ütleb, et tegu on V70 MY2005 D5244T2 96kW ehk siis raua mõttes endiselt 1. põlvkond Euro3 D5?
Väga huvitav, et kuidas sa seda teadsid.
Marks4, pihustite ühendus ECMiga on tagasisidestatud ning jätab veakoodi, tasuks veakoode lugeda.
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: D5244T Injector 1-3 signal missing
marks4 kirjutas:Mu auto ka vahepeal esimesel käivitusel sureb kohe välja ,et kas sis võivad ka pihusti pistikud jamada? Käivitan uuesti ja sis läheb ilusti käima.Pihustid käisid stendis ja pidid korras olema. D5 120kw.
Mis mootor täpsemalt? D5244T/D5244T2 puhul ei ole pistikute probleemi üldiselt, see järgnevate P2 peal kasutatavate tüüpiline probleem pigem.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: D5244T Injector 1-3 signal missing
D5244T mootor mu autol!
Re: D5244T Injector 1-3 signal missing
Rohkem nagu küte vajuks alla või midagi - kaugelt vaadates.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist