Segan teemat veidi. Oman esmakordselt automaatkastiga masinat (XC90, 2012 lõpp, 6k, Polestar 155kw). Ristmikult liikuma hakates kah viivitab veidi, kuid kui pääseb siis kiirendab kui pöörane, nii et tablool mõneks ajaks arvestuslik küttekulu 50/100-le ja rohkem ka, sõltub, kui sügavale tallalaud suruda
. Muidu käiguvahetus iseenesest sujuv. Mis aga veidi häirib, on see et käiguvahetus toimub minu meelest liiga kõrgetel pööretel. Kui pedaali väga mõistlikult käsitseda vahetab ülespoole tavaliselt seal 1700 rpm juures, allapoole ca 1500 lähedal. Aga ülespoole pigem ikka 2000 läheduses. On see normaalne käitumine? Ka linnasõidul 50 juures teeb mootor (võin ka pisut eksida nüüd) 1550-1600 pööret. Säärase jõudlusega isend võiks ju oluliselt rahulikumalt käituda. Siin ja mõneski teises foorumis mainitakse adaptsiooni (või ka lausa softi vahetust). Kuidas seda tehakse ja kus? Või kas üldse teha....