1. leht 1-st

D5244T geneka siduri vahetustööriist Tartus

Postitatud: 01 Juul 2017, 16:06
Postitas Mafka
Tere!

Kas kellelgi Tartus oleks mingi sümboolse eest laenata mõneks tunniks geneka vabajooksusiduri vahetuseks õiget võtit?
Sisemine 12 nuudiga M10 on mul endal olemas, millelt ei pelga 1cm maha lõigata, et genekat maha võtmata vahele mahuks, aga välimine 33 nuudiga võti puudub.
Või kui keegi teab, kust mõistliku hinna eest seda lähiümbrusest osta saab, siis info teretulnud, seni näinud ainult komplektide sees.

Pilt

Re: D5244T geneka siduri vahetustööriist Tartus

Postitatud: 02 Juul 2017, 17:04
Postitas Mafka
Kui kedagi edaspidi huvitab, siis leidsin siiski müügilt 4€ eest:
http://www.voti24.ee/et/a/generaatori-v ... ne-tr-3317

Re: D5244T geneka siduri vahetustööriist Tartus

Postitatud: 13 Juun 2019, 20:46
Postitas Johnson
Vana teema küll, aga igaks juhuks küsin üle - kummale poole see suur padrun lahti tulema peaks? Kui ma ei eksi, siis võll vist peaks vastupäeva liikuma?

Re: D5244T geneka siduri vahetustööriist Tartus

Postitatud: 14 Juun 2019, 01:05
Postitas marks4
Geneka sidur ise tuleb päripäeva lahti sellel!

Re: D5244T geneka siduri vahetustööriist Tartus

Postitatud: 25 Veebr 2024, 13:01
Postitas kaupz
2004 v70 keskmine ots Torx12 m10 siis?
Pilt

Suurt H22 T33 tuleb siis lahti päripäeva keerates?
Ehk tagurpidi keere ikkagi?

Tegin video ka, selline praksuv prõksuv kragin kostub ja rullik ujub ka otsas natuke.
Genekavõti generaatorivõti genekasidur.
https://youtu.be/vweXYSebMX0?si=diKQN8oAb0zq9IQ9
https://youtu.be/vweXYSebMX0?si=diKQN8oAb0zq9IQ9

Re: D5244T geneka siduri vahetustööriist Tartus

Postitatud: 28 Veebr 2024, 07:34
Postitas kloox
P2 on tagurpidi jh,p3 juba õigetpidi.

Re: D5244T geneka siduri vahetustööriist Tartus

Postitatud: 07 Apr 2024, 22:42
Postitas kaupz
hääl läks kõvemaks ja rihm hakkas vibrama tühikäigul, u 1000rpm kadus hääl ära.
panin uue INA 18eur ja vaikus https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 072-10-ina
vana ei libisenud enam üldse käes mutrivõtmega keerates, veebruaris hääle tekkimisel proovisin siis veel libises aga raske hinnata kui tugevalt keerata oli vaja. kood oli sama F-230401 (ei tea kas 0739 kiri näitas 2007 nädal 39 tootmisaega vanal) (tolmukork oli 03 templiga, nagu auto isegi)

33T otsik oli olemas ja M10 tellisin siit https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 0-ks-tools
lõikasin 60mm pikkuseks et kere vahele mahuks.
padrun aga otsa ei mahtunud, 1tk 10mm silmusvõti oli vähe, läks kõveraks,
panin 2tk kõrvuti ja torud pikenduseks ning lahti ma ta lõpuks sain.

tegelikult saab kontrollida vana libisemist ka rihma maha võtmata.
kruvikaga ettevaatlikult korpuse ribide vahelt tiivikust keerates vastu päeva, ma ei tea kas mähis on + juhtmega pidevalt ühendatud või "tablett" ei anna otse ühendust ja säraka vältimiseks võtsin isoleeritud kruvika.
isegi sõrmega mahub rulliku kõrvalt geneka tiivikust lükkama.