V70 probleemidele lahendused
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
-
- Foorumlane
- Postitusi: 25
- Liitunud: 22 Mär 2016, 23:56
V70 probleemidele lahendused
V70, 2.4D 120kW, 2004/12, ATM.
Esimene probleem:
*Kas sellele esitulele on saada uut klaasi mõistliku hinnaga? Esindusest saab terve tule ca 1000eur/tk. Leidsin halogeenile koos triipudega, aga xenoni jaoks pole leidnud...
*Või siis kas on mõistlik tuli laiali võtta ja lasta seestpoolt ära poleerida või lakkida?
*Mis ajajärku selline tuli kuulub - kas kuni 2004 või alates 2005? Lähituli on xenon koos liikuva reflektoriga.
*Kas tuleklaas tuleb ära klõpsudega või on mingi möksiga raami vahel kinni, et vaja kuumutada?
MUUDATUS - täpsustan, et klaas on seestpoolt selline.
Teine probla:
Kompuuter näitab maantee keskmiseks ca 4.5L/100km (93km/h). Reaalsus terve paagi peale maanteesõitu on aga 6.8L/100. Sama asi linnasõiduga - linnas näitab 7.5/100km, reaalsus on ca 11l/100km. Eelsoojendi on küljes ja töötab, aga ega see 0.6L tunnis pole eriline näitaja. Kütusekulu mõõdetud jällegi terve paagi peale ja ainult linnasõit, lühikesi otsi väga vähe kui üldse, enamus kõik pikad sõidud. Õuetemperatuur on jäänud mõõteperioodil -5 ja +5 vahele.
*Millest selline suur vahe ja kuidas asja korda saada?
Kolmas probla:
Engine service required: kui klots põhja vajutada nopib esimesed kolm käiku ilusti ja kui neljas sisse siis lükkab mootori avariireziimi. Kiirendades viskab tagant mõnusalt musta. Niipalju kui ma sõitnud olen, siis juhtub see just neljanda käiguga.
VIDA näitab turbo solenoidi viga. Testinud oleme, et turbo geomeetria liigub ilusti, vaakum kah olemas.
*Mida võiks järgmisena näppida?
Neljas probla:
Automaatkast - pidurdades (näiteks valgusfoori taha) viskab üsna korraliku jõnksuga kolmandalt käigult teisele. Aeg-ajalt teiselt kolmandale vahetab uimaselt, eriti kui vaid õrnalt gaasi vajutada. Eelmainitud sümptomid ei avaldu koguaeg, vaid siis kui tuju tuleb ja juba soojade õlidega.
Teiste käikudega probleemi ei ole, põhjagaasiga vahetab kõik käigud üles mõistliku kiirusega.
VIDA järgi vigu ei ole.
*On kellegil sarnast asja olnud - mis remondikalkulatsioon on olnud ja kus kohas mõistlik remontida?
*Kaua see kast veel vastu võib pidada?
Sai küll üsna korralik kirjatükk, seega tänan juba ette ära, et viitsisid läbi lugeda
Esimene probleem:
*Kas sellele esitulele on saada uut klaasi mõistliku hinnaga? Esindusest saab terve tule ca 1000eur/tk. Leidsin halogeenile koos triipudega, aga xenoni jaoks pole leidnud...
*Või siis kas on mõistlik tuli laiali võtta ja lasta seestpoolt ära poleerida või lakkida?
*Mis ajajärku selline tuli kuulub - kas kuni 2004 või alates 2005? Lähituli on xenon koos liikuva reflektoriga.
*Kas tuleklaas tuleb ära klõpsudega või on mingi möksiga raami vahel kinni, et vaja kuumutada?
MUUDATUS - täpsustan, et klaas on seestpoolt selline.
Teine probla:
Kompuuter näitab maantee keskmiseks ca 4.5L/100km (93km/h). Reaalsus terve paagi peale maanteesõitu on aga 6.8L/100. Sama asi linnasõiduga - linnas näitab 7.5/100km, reaalsus on ca 11l/100km. Eelsoojendi on küljes ja töötab, aga ega see 0.6L tunnis pole eriline näitaja. Kütusekulu mõõdetud jällegi terve paagi peale ja ainult linnasõit, lühikesi otsi väga vähe kui üldse, enamus kõik pikad sõidud. Õuetemperatuur on jäänud mõõteperioodil -5 ja +5 vahele.
*Millest selline suur vahe ja kuidas asja korda saada?
Kolmas probla:
Engine service required: kui klots põhja vajutada nopib esimesed kolm käiku ilusti ja kui neljas sisse siis lükkab mootori avariireziimi. Kiirendades viskab tagant mõnusalt musta. Niipalju kui ma sõitnud olen, siis juhtub see just neljanda käiguga.
VIDA näitab turbo solenoidi viga. Testinud oleme, et turbo geomeetria liigub ilusti, vaakum kah olemas.
*Mida võiks järgmisena näppida?
Neljas probla:
Automaatkast - pidurdades (näiteks valgusfoori taha) viskab üsna korraliku jõnksuga kolmandalt käigult teisele. Aeg-ajalt teiselt kolmandale vahetab uimaselt, eriti kui vaid õrnalt gaasi vajutada. Eelmainitud sümptomid ei avaldu koguaeg, vaid siis kui tuju tuleb ja juba soojade õlidega.
Teiste käikudega probleemi ei ole, põhjagaasiga vahetab kõik käigud üles mõistliku kiirusega.
VIDA järgi vigu ei ole.
*On kellegil sarnast asja olnud - mis remondikalkulatsioon on olnud ja kus kohas mõistlik remontida?
*Kaua see kast veel vastu võib pidada?
Sai küll üsna korralik kirjatükk, seega tänan juba ette ära, et viitsisid läbi lugeda
Viimati muutis rastrophuck, 11 Jaan 2017, 00:33, muudetud 1 kord kokku.
Tags:
- stonestick
- Kõva postitaja
- Postitusi: 131
- Liitunud: 04 Okt 2014, 15:43
Re: V70 probleemidele lahendused
rastrophuck kirjutas:Kolmas probla:
Kiirendades viskab tagant mõnusalt musta.
Mingi lõdvik, mööda mida õhk mootorisse toimetatakse, on ilmselt järgi andnud (pragunenud).
-
- Foorumlane
- Postitusi: 25
- Liitunud: 22 Mär 2016, 23:56
Re: V70 probleemidele lahendused
Seda saab meil diagnoosida ka brake-cleaneriga, eks? Tühikäigul..
Re: V70 probleemidele lahendused
Esimene probleem:
tulesi saab taastada. seda tuleb lihvida 3-4 eri liivapaberiga ja siis lakkida auto värvi lakkiga. vaata õpetust youtub
https://www.youtube.com/watch?v=XXCMfB3rSlM
tulesi saab taastada. seda tuleb lihvida 3-4 eri liivapaberiga ja siis lakkida auto värvi lakkiga. vaata õpetust youtub
https://www.youtube.com/watch?v=XXCMfB3rSlM
Viimati muutis dwd, 11 Jaan 2017, 16:55, muudetud 1 kord kokku.
Volvo veakoodide lugemine ja diagnostika Võrus vahest Valgas. omadele TASUTA
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: V70 probleemidele lahendused
Kas mootorikate musta või halli värvi?
Vahejahutit tasuks kontrollida ja muid sisselaske lõdvikuid.
Vahejahutit tasuks kontrollida ja muid sisselaske lõdvikuid.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 25
- Liitunud: 22 Mär 2016, 23:56
Re: V70 probleemidele lahendused
täpsustan, et tuleklaas on seestpoolt selline.
Mootorikate on must. Lasin pool pudelit brake cleanerit mööda lõdvikuid ja torusi. Ei miskit.
Mootorikate on must. Lasin pool pudelit brake cleanerit mööda lõdvikuid ja torusi. Ei miskit.
Re: V70 probleemidele lahendused
rastrophuck kirjutas:Kolmas probla:
Kui veel pole, siis ma prooviks ettevaatlikult solenoidi puhastada. See ventileerimis võre seal üleval musta kattekarbi all võib olla lihtsalt sodi täis tõmmanud ajapikku ja kuigi geomeetria liigub, ei reageeri ajule ootuspäraselt. Samuti solenoidi seest nagu siin videos:
https://www.youtube.com/watch?v=dkPuEmwP4oQ
Kui see ei aita siis vaataks edasi vahejahuti ja lõdvikute poole.
Re: V70 probleemidele lahendused
rastrophuck kirjutas:Seda saab meil diagnoosida ka brake-cleaneriga, eks? Tühikäigul..
Turbo mootoril pole brakega midagi seal proovida. Turbo mootoril ikkagi ju rõhk sisselaskes mitte vaakum ja seega ei imeta seda brake sisselaskesse.
Pead lõdvikud üle vaatama/väänama.
-
- Foorumlane
- Postitusi: 25
- Liitunud: 22 Mär 2016, 23:56
Re: V70 probleemidele lahendused
Tühikäigul ju ikka rõhk negatiivne. Vähemalt Saabi mootor B204 näitab tugevat negatiivset rõhku tühikäigul. Vaevalt, et see Volvo D5 sellest põhimõttest erinev on.
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 131
- Liitunud: 06 Apr 2016, 13:13
Re: V70 probleemidele lahendused
Mis seisus sul see vahejahuti on? Alt õline/paistes pole? Mul tahmas ka mehemoodi (eriti kui käru taga) ja just maanteekiirustel - vahejahuti oli alt paistes, õline ning augulisem kui mõni sõel..
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1434
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
Re: V70 probleemidele lahendused
mul 2005 xenon samuti SEEST kulunud/põlenud/must.
tundub et klaas on liimitud:
http://mys60project.blogspot.com.ee/201 ... -eyes.html
samas ise kahtlustasin et KaugTulede kummikatted on lõhki lõigatud ja juhtmed läbi topitud,
vbl enne ei olnud bi-xenon.
ning sealt on niiskus ja tolm sisse läinud !!??
nüüd leidsin info et Mersu tuledele on " seest puhastamise komplekt " !!!
http://mbworld.org/forums/e-class-w212/ ... ost6531827
tundub et klaas on liimitud:
http://mys60project.blogspot.com.ee/201 ... -eyes.html
First step was to disassemble the headlight glass so that the projector could be placed. The glass is held in place with some sort of industrial adhesive, nothing a little heat from a professional heat gun can't handle. Of course you need a pair of strong but steady arms to complete the separation.
Here's how it looked after removing the glass:
samas ise kahtlustasin et KaugTulede kummikatted on lõhki lõigatud ja juhtmed läbi topitud,
vbl enne ei olnud bi-xenon.
ning sealt on niiskus ja tolm sisse läinud !!??
nüüd leidsin info et Mersu tuledele on " seest puhastamise komplekt " !!!
http://mbworld.org/forums/e-class-w212/ ... ost6531827
Re: V70 probleemidele lahendused
rastrophuck kirjutas:Neljas probla:
Automaatkast - pidurdades (näiteks valgusfoori taha) viskab üsna korraliku jõnksuga kolmandalt käigult teisele. Aeg-ajalt teiselt kolmandale vahetab uimaselt, eriti kui vaid õrnalt gaasi vajutada. Eelmainitud sümptomid ei avaldu koguaeg, vaid siis kui tuju tuleb ja juba soojade õlidega.
Teiste käikudega probleemi ei ole, põhjagaasiga vahetab kõik käigud üles mõistliku kiirusega.
VIDA järgi vigu ei ole.
*On kellegil sarnast asja olnud - mis remondikalkulatsioon on olnud ja kus kohas mõistlik remontida?
*Kaua see kast veel vastu võib pidada?
Alla vahetamist kontrollib hüdroplokil üks lineaarsolenoididest. Ilmselt mustust täis ning klapp ei liigu enam hästi ja vajalikke kanaleid ei avata õigel ajal. Võib aidata ainult puhastamine ja mida kiiremini teha, seda rohkem kasu on. Samas võiks siis juba teha kogu hüdroploki lahti ning ära puhastada seest, sest kui 1 asi hakkab jamama, tulevad teised peatselt järgi. Kui kastil muid vigu pole, siis ploki puhastusega võid veel mitmeid aastaid edasi sõita. Töö ei ole ka ise tehes raske, kuid vajab keskmisest rohkem kannatust
-
- Foorumlane
- Postitusi: 25
- Liitunud: 22 Mär 2016, 23:56
Re: V70 probleemidele lahendused
Panen omale meeldetuletuseks selle siia (muidu kaob ära vms): https://www.retrofitlab.com/blog/volvo- ... -retrofit/
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist