1. leht 2-st

Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

Postitatud: 13 Sept 2016, 14:45
Postitas tokintmash
Sõidu ajal töötab normaalselt, aga viimasel ajal läheb pärast töötava mootoriga seismist drive kerge pauguga sisse. Ilmselt solenoidiplokk?

Kuhu Tartus sellise murega pöörduda? DIAst öeldi 400-450. Kas kuskil soodsamalt ka tehakse?

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

Postitatud: 13 Sept 2016, 15:05
Postitas JaanusV
Mis DIAs selle 400-450ne eest ära tehakse? Puhastatakse solenoidiplokk?

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

Postitatud: 13 Sept 2016, 15:14
Postitas tokintmash
Ju siis. Ega ma täpsemalt ei tea. Kirjeldasin probleemi ja selline hind öeldi. Õli on ka hinna sees.

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

Postitatud: 13 Sept 2016, 15:31
Postitas rasss
Käi Hõbenooles ära, vähemalt ei tule hinnad kuu pealt ja töö on korralik. Ise ka Tartust seal käinud.

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

Postitatud: 13 Sept 2016, 15:58
Postitas JaanusV
Mulle pakuti Hõbenooles ainult vahetust uue ploki vastu ca 1200+ euri eest. Auto küll S80 2007 aga vaevalt vanema XC plokk oluliselt odavam on. Samas kohapeal pole käinud ja 100% kindel pole, et plokis viga. Kui mõnipäev aega, proovin pealinnas Tuuliku tänaval ära käia. Seal pidavat ka asjalik koht olema. Eks näis, mis nad räägivad. Mul on just külmalt D peal pannes jõnks, soojalt ei ole midagi, kui siis 1-2 sekundine viivitus sama operatsiooni tehes. Sellepärast ei rutta ka plokki vahetama kohe kui ta soojalt töötab korralikult. Ehk piisab puhastusest. Tallinna IA ütles esialgu, et kindlalt käigukastis viga pole, tuleb mitmeid kordi arvutiga õpetamas käia lihtsalt. Peale esimest õpetust soovitati mitmeid kordi veel teha. Õnneks sattus töökoja asjapulk samal ajal info letis mööda jalutama ja tõdes, et kast on ikkagi haiget saanud, ainult õpetamisest ei piisa.

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

Postitatud: 13 Sept 2016, 17:57
Postitas aspiriin
Mul õpetati hõbenooles. Peale õlivahetust ja uus soft sai ka peale. Kindlalt ikka mingi 45min sõitsime ringi. Õpetas kõik käigud sujuvaks. Probleemne oli 3 - 4le. Ise ei tundundki aga ütles, et natuke nagu on.

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

Postitatud: 29 Sept 2016, 10:32
Postitas tokintmash
JaanusV kirjutas:Mis DIAs selle 400-450ne eest ära tehakse? Puhastatakse solenoidiplokk?


Küsisin täpsemalt. Selle eest vaadatakse solenoidplokk üle ja remonditakse, mis vaja.

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

Postitatud: 29 Sept 2016, 18:05
Postitas JaanusV
Lähed seda teed?

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

Postitatud: 05 Okt 2016, 17:09
Postitas tokintmash
Ilmselt küll. Hetkel ei kannata kallimat tööd teha.

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

Postitatud: 05 Okt 2016, 17:37
Postitas JaanusV
Anna siis teada, kas oli abi ka. Pole isegi kuhugi veel jooksnud, sest otseselt sõitmist ei sega ja muid asju liiga palju teha.

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

Postitatud: 31 Okt 2016, 15:10
Postitas tokintmash
Käisin ära. Maksma läks 400. Vahetati klappide sisud ja õli.

Samas, rääkis mees alles pärast töö tegemist, et kuna autol aeg-ajalt tühikäigupöörded kergelt kõiguvad (aga tõesti harva), siis ega kast ei hakkagi sujuvalt vahetama. Samuti teeb elektrisüsteem aeg-ajalt midagi - kogu parmatuurivalgustus läheb ühel hetkel korraga heledamaks. Kastimees väitis, et see ka segab kasti tööd. Vaat ei oska nüüd öelda, kas on usutav jutt. Kas seda vilkumist näiteks hoopis vanaks jääma hakkav valgustuse reguleerimise nupu reostaat ei saa teha?

Kui P ja D vahel vahetada, siis esimesed korrad lülitavad käigud ilusti, aga paari korra pärast hakkab ikkagi pauguga vahetama. Samuti, kui töötava mootoriga mõnda aega seista P peal ja siis D peale panna, siis on jätkuvalt ette tulnud 1-2 sek viivitust.

Kindlasti on parem kui enne ja väidetavalt pidi õppimisega paremaks minema. Aga hetkel ei oska rohkem kommenteerida.

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

Postitatud: 31 Okt 2016, 16:09
Postitas JaanusV
Vahetasin ise ka vahepeal õli ära, läbipesuga siis. Kasu suurt polnud, üldiselt läks vb sujuvamaks aga jõnks pole kuhugi kadunud. Võtsin selle riski teadlikult ja ei lootnudki sealt imesi. Pakuti ka seda, et õlitase vale kastis, see oligi põhiline põhjus õli vahetuses, et taseme õigeks saaks. Nüüd on teada, et tasemes pole asi ja ilmselt olekski ainult uut plokki vaja, et jõnks ära kaoks.

Kui kellelgi tulevikus sarnane mure tuleb ja plaan auto endale jätta ja sellega pikalt sõita, siis minu soovitus oleks otse Hõbenoolde minna. Odava raha eest lihtsat lahendust leida - ei tasu ära. Kokkuvõttes maksad pea poole uue ploki rahast aga viga on ikka alles.

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

Postitatud: 31 Okt 2016, 18:49
Postitas diselmotoor
Paukumine õppimisega paremaks...? Igasuguseid huvitavaid seletusi anti sulle lisaks. Miski on mul tunne, et parimal juhul solenoidblokk puhastati ära sul ning pandi tagasi - pärast anti mitu "põhjust" miks käigukast jätkuvalt ei toimeta normaalselt (korda ju ei tehtud) ning ongi olemas.

Jube palju kuulnud selle tegija kohta negatiivset ja tundub, et ega nad ei vist ei kavatsegi enda tööeetikat parandada.

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

Postitatud: 31 Okt 2016, 20:39
Postitas JaanusV
Usu või mitte aga seda soovitati mul Tallinna IA's ka teha. Peale esimest õpetamist öeldi, et läks paremaks aga seda tuleb veel mitu korda teha :D

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

Postitatud: 31 Okt 2016, 20:48
Postitas nustu826
Kusjuures mul ühe vanema 2000a. S80 kohta räägiti DIA-s sama juttu, et solenoidiplokk vajab remonti. Ise ei saanud midagi aru, aga tuttav kes vahepeal autoga sõitis ütles et midagi on nagu valesti. Minu käes sõitis see auto veel 80000 ja ei remontinud ma miskit seal kastis....

Aga oma hobikaga, vana 93a. Scoupega oli sama teema ja seal tegin asja omale põhjalikult selgeks. Käigu lülitust mõjutab nn. Damper Clutch Solenoid Valve, mis määrab selle, et kui sujuvalt käik sisse pannakse. R või D siis. See solenoid hakkab väsima ja siis hakkab käik minema sisse jõnksu ja viivitusega. Lõpuks juhtub see, et mootor kipub igal R ja D valikul peale neutraali välja surema...