Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

tokintmash
Kõva postitaja
Postitusi: 188
Liitunud: 12 Juun 2008, 08:49
Kontakt:

Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

PostitusPostitas tokintmash » 13 Sept 2016, 14:45

Sõidu ajal töötab normaalselt, aga viimasel ajal läheb pärast töötava mootoriga seismist drive kerge pauguga sisse. Ilmselt solenoidiplokk?

Kuhu Tartus sellise murega pöörduda? DIAst öeldi 400-450. Kas kuskil soodsamalt ka tehakse?
Škoda Octavia Mk II 1.9 TDI 77kW - aitas küll neist Volvodest
-----------------
V40 2,0 121kW 2001 automaat
XC70 2,4 147kW 2000 automaat
XC70 2,4 147kW 2002 automaat
http://www.midauskuda.ee

JaanusV
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Apr 2016, 00:01

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

PostitusPostitas JaanusV » 13 Sept 2016, 15:05

Mis DIAs selle 400-450ne eest ära tehakse? Puhastatakse solenoidiplokk?

tokintmash
Kõva postitaja
Postitusi: 188
Liitunud: 12 Juun 2008, 08:49
Kontakt:

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

PostitusPostitas tokintmash » 13 Sept 2016, 15:14

Ju siis. Ega ma täpsemalt ei tea. Kirjeldasin probleemi ja selline hind öeldi. Õli on ka hinna sees.
Škoda Octavia Mk II 1.9 TDI 77kW - aitas küll neist Volvodest
-----------------
V40 2,0 121kW 2001 automaat
XC70 2,4 147kW 2000 automaat
XC70 2,4 147kW 2002 automaat
http://www.midauskuda.ee

Kasutaja avatar
rasss
Foorumlane
Postitusi: 94
Liitunud: 23 Nov 2014, 21:50
Asukoht: Pärnu/Tartu

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

PostitusPostitas rasss » 13 Sept 2016, 15:31

Käi Hõbenooles ära, vähemalt ei tule hinnad kuu pealt ja töö on korralik. Ise ka Tartust seal käinud.
V70 2,4 D5 2005

JaanusV
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Apr 2016, 00:01

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

PostitusPostitas JaanusV » 13 Sept 2016, 15:58

Mulle pakuti Hõbenooles ainult vahetust uue ploki vastu ca 1200+ euri eest. Auto küll S80 2007 aga vaevalt vanema XC plokk oluliselt odavam on. Samas kohapeal pole käinud ja 100% kindel pole, et plokis viga. Kui mõnipäev aega, proovin pealinnas Tuuliku tänaval ära käia. Seal pidavat ka asjalik koht olema. Eks näis, mis nad räägivad. Mul on just külmalt D peal pannes jõnks, soojalt ei ole midagi, kui siis 1-2 sekundine viivitus sama operatsiooni tehes. Sellepärast ei rutta ka plokki vahetama kohe kui ta soojalt töötab korralikult. Ehk piisab puhastusest. Tallinna IA ütles esialgu, et kindlalt käigukastis viga pole, tuleb mitmeid kordi arvutiga õpetamas käia lihtsalt. Peale esimest õpetust soovitati mitmeid kordi veel teha. Õnneks sattus töökoja asjapulk samal ajal info letis mööda jalutama ja tõdes, et kast on ikkagi haiget saanud, ainult õpetamisest ei piisa.

Kasutaja avatar
aspiriin
Kõva postitaja
Postitusi: 258
Liitunud: 01 Apr 2015, 21:27
Asukoht: Tallinn

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

PostitusPostitas aspiriin » 13 Sept 2016, 17:57

Mul õpetati hõbenooles. Peale õlivahetust ja uus soft sai ka peale. Kindlalt ikka mingi 45min sõitsime ringi. Õpetas kõik käigud sujuvaks. Probleemne oli 3 - 4le. Ise ei tundundki aga ütles, et natuke nagu on.

tokintmash
Kõva postitaja
Postitusi: 188
Liitunud: 12 Juun 2008, 08:49
Kontakt:

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

PostitusPostitas tokintmash » 29 Sept 2016, 10:32

JaanusV kirjutas:Mis DIAs selle 400-450ne eest ära tehakse? Puhastatakse solenoidiplokk?


Küsisin täpsemalt. Selle eest vaadatakse solenoidplokk üle ja remonditakse, mis vaja.
Škoda Octavia Mk II 1.9 TDI 77kW - aitas küll neist Volvodest
-----------------
V40 2,0 121kW 2001 automaat
XC70 2,4 147kW 2000 automaat
XC70 2,4 147kW 2002 automaat
http://www.midauskuda.ee

JaanusV
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Apr 2016, 00:01

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

PostitusPostitas JaanusV » 29 Sept 2016, 18:05

Lähed seda teed?

tokintmash
Kõva postitaja
Postitusi: 188
Liitunud: 12 Juun 2008, 08:49
Kontakt:

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

PostitusPostitas tokintmash » 05 Okt 2016, 17:09

Ilmselt küll. Hetkel ei kannata kallimat tööd teha.
Škoda Octavia Mk II 1.9 TDI 77kW - aitas küll neist Volvodest
-----------------
V40 2,0 121kW 2001 automaat
XC70 2,4 147kW 2000 automaat
XC70 2,4 147kW 2002 automaat
http://www.midauskuda.ee

JaanusV
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Apr 2016, 00:01

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

PostitusPostitas JaanusV » 05 Okt 2016, 17:37

Anna siis teada, kas oli abi ka. Pole isegi kuhugi veel jooksnud, sest otseselt sõitmist ei sega ja muid asju liiga palju teha.

tokintmash
Kõva postitaja
Postitusi: 188
Liitunud: 12 Juun 2008, 08:49
Kontakt:

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

PostitusPostitas tokintmash » 31 Okt 2016, 15:10

Käisin ära. Maksma läks 400. Vahetati klappide sisud ja õli.

Samas, rääkis mees alles pärast töö tegemist, et kuna autol aeg-ajalt tühikäigupöörded kergelt kõiguvad (aga tõesti harva), siis ega kast ei hakkagi sujuvalt vahetama. Samuti teeb elektrisüsteem aeg-ajalt midagi - kogu parmatuurivalgustus läheb ühel hetkel korraga heledamaks. Kastimees väitis, et see ka segab kasti tööd. Vaat ei oska nüüd öelda, kas on usutav jutt. Kas seda vilkumist näiteks hoopis vanaks jääma hakkav valgustuse reguleerimise nupu reostaat ei saa teha?

Kui P ja D vahel vahetada, siis esimesed korrad lülitavad käigud ilusti, aga paari korra pärast hakkab ikkagi pauguga vahetama. Samuti, kui töötava mootoriga mõnda aega seista P peal ja siis D peale panna, siis on jätkuvalt ette tulnud 1-2 sek viivitust.

Kindlasti on parem kui enne ja väidetavalt pidi õppimisega paremaks minema. Aga hetkel ei oska rohkem kommenteerida.
Škoda Octavia Mk II 1.9 TDI 77kW - aitas küll neist Volvodest
-----------------
V40 2,0 121kW 2001 automaat
XC70 2,4 147kW 2000 automaat
XC70 2,4 147kW 2002 automaat
http://www.midauskuda.ee

JaanusV
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Apr 2016, 00:01

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

PostitusPostitas JaanusV » 31 Okt 2016, 16:09

Vahetasin ise ka vahepeal õli ära, läbipesuga siis. Kasu suurt polnud, üldiselt läks vb sujuvamaks aga jõnks pole kuhugi kadunud. Võtsin selle riski teadlikult ja ei lootnudki sealt imesi. Pakuti ka seda, et õlitase vale kastis, see oligi põhiline põhjus õli vahetuses, et taseme õigeks saaks. Nüüd on teada, et tasemes pole asi ja ilmselt olekski ainult uut plokki vaja, et jõnks ära kaoks.

Kui kellelgi tulevikus sarnane mure tuleb ja plaan auto endale jätta ja sellega pikalt sõita, siis minu soovitus oleks otse Hõbenoolde minna. Odava raha eest lihtsat lahendust leida - ei tasu ära. Kokkuvõttes maksad pea poole uue ploki rahast aga viga on ikka alles.

diselmotoor
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 06 Apr 2016, 13:13

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

PostitusPostitas diselmotoor » 31 Okt 2016, 18:49

Paukumine õppimisega paremaks...? Igasuguseid huvitavaid seletusi anti sulle lisaks. Miski on mul tunne, et parimal juhul solenoidblokk puhastati ära sul ning pandi tagasi - pärast anti mitu "põhjust" miks käigukast jätkuvalt ei toimeta normaalselt (korda ju ei tehtud) ning ongi olemas.

Jube palju kuulnud selle tegija kohta negatiivset ja tundub, et ega nad ei vist ei kavatsegi enda tööeetikat parandada.

JaanusV
Foorumlane
Postitusi: 79
Liitunud: 26 Apr 2016, 00:01

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

PostitusPostitas JaanusV » 31 Okt 2016, 20:39

Usu või mitte aga seda soovitati mul Tallinna IA's ka teha. Peale esimest õpetamist öeldi, et läks paremaks aga seda tuleb veel mitu korda teha :D

nustu826
Kõva postitaja
Postitusi: 203
Liitunud: 10 Juun 2013, 20:41
Asukoht: Paide - Türi

Re: Kuhu tasub Tartus kasti tegemisse viia?

PostitusPostitas nustu826 » 31 Okt 2016, 20:48

Kusjuures mul ühe vanema 2000a. S80 kohta räägiti DIA-s sama juttu, et solenoidiplokk vajab remonti. Ise ei saanud midagi aru, aga tuttav kes vahepeal autoga sõitis ütles et midagi on nagu valesti. Minu käes sõitis see auto veel 80000 ja ei remontinud ma miskit seal kastis....

Aga oma hobikaga, vana 93a. Scoupega oli sama teema ja seal tegin asja omale põhjalikult selgeks. Käigu lülitust mõjutab nn. Damper Clutch Solenoid Valve, mis määrab selle, et kui sujuvalt käik sisse pannakse. R või D siis. See solenoid hakkab väsima ja siis hakkab käik minema sisse jõnksu ja viivitusega. Lõpuks juhtub see, et mootor kipub igal R ja D valikul peale neutraali välja surema...


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist