XC90 D5 136kW õlikulu
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
XC90 D5 136kW õlikulu
Tere,
Probleem järgmine: Peale õlivahetust ca 2500km süttis õlituli ja liiter õli kadunud, valasin juurde, sõitsin ca 1500km ja jälle liiter. Nüüd intervall järjest lüheneb, juba kulub liiter 600 km kohta. Peale pikemat seismist käivitades (hommikuti) on umbes 30 sekundit sinist tossu taga, edasi ei suitse.
Autol on nüüdseks tahmafilter eemaldatud ja ajust välja programmeeritud (ummistus ilmselt õlipõletamise tagajärjel).
Kust alustada põhjuse otsimist? Kas tasub loota, et pääseb klapisääretihenditega või miskit hullemat?
On keegi sarnase murega kokku puutunud?
Probleem järgmine: Peale õlivahetust ca 2500km süttis õlituli ja liiter õli kadunud, valasin juurde, sõitsin ca 1500km ja jälle liiter. Nüüd intervall järjest lüheneb, juba kulub liiter 600 km kohta. Peale pikemat seismist käivitades (hommikuti) on umbes 30 sekundit sinist tossu taga, edasi ei suitse.
Autol on nüüdseks tahmafilter eemaldatud ja ajust välja programmeeritud (ummistus ilmselt õlipõletamise tagajärjel).
Kust alustada põhjuse otsimist? Kas tasub loota, et pääseb klapisääretihenditega või miskit hullemat?
On keegi sarnase murega kokku puutunud?
XC90 06' D5 136kw atm
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 528
- Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
- Asukoht: Haapsalu
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Ennem oli siis nagu kõik korras ja jama hakkas peale õlivahetust ?
Kas oled kindel,et mingit õlileket kuskil pole ?
Kas oled kindel,et mingit õlileket kuskil pole ?
H,s80-2007-d5-136kw
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Enne ei tea, mis seis oli, sest ostsin auto ja vahetasin üsna kohe õli, mootor on kuiv ja laiku ka all pole olnud.
XC90 06' D5 136kw atm
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 528
- Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
- Asukoht: Haapsalu
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Krt ma enda 2007 s80 d5 136kw ei pea küll hooldusvälba ajal õli juurde valama.
Igaljuhul ei ole see normaalne,et niipalju õli läheb,pigem kolvirõngad kui klapisääre tihendid.
Igaljuhul ei ole see normaalne,et niipalju õli läheb,pigem kolvirõngad kui klapisääre tihendid.
H,s80-2007-d5-136kw
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Mõtlesin pigem sääretihenditele kuna nn. õlipõletamise suitsu tuleb tagant ainult peale pikemat seismist umbes poole minuti jagu. Ehk siis minu loogika järgi vajub suurem kogus õli mööda klapisäärt silindrisse ja mootor suitseb kuni õli ära põleb. Peale seda suitsu tagant ei tule.
XC90 06' D5 136kw atm
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 528
- Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
- Asukoht: Haapsalu
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
See ka muidugi variant.
Ise olen kunagi ammu oma sierral sääretihendid vahetanud ilma plokikaant maha võtmata,aga kasu polnud.
Aga kuidas nüüd täpselt kindlaks teha,seda ei oska õelda.
Ise olen kunagi ammu oma sierral sääretihendid vahetanud ilma plokikaant maha võtmata,aga kasu polnud.
Aga kuidas nüüd täpselt kindlaks teha,seda ei oska õelda.
H,s80-2007-d5-136kw
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 882
- Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
- Kontakt:
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Võiksid silindrite surved ära mõõta.
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Pakkusin ka, aga kuulsin, et kui õli tuleb kolvi vahelt üles siis võib see paremat kompressiooni näidata kui tegelikult, seega ära petta. Proovida vast ikka tasub.
XC90 06' D5 136kw atm
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
mis õli üldse sees on? kas ikka 0w-30?
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Õli on 0w30 jah, esialgu oli liqui moly, edasi see, mida lähimas tanklas müüdi, aga alati 0w30 A5/B5 märgisega.
Täna lasin igaks juhuks sõbral taga sõita ja andsin natuke talda, et kontrollida, kas sõidu ajal sinist ei viska. Aga ei viska kuidagi.
Täna lasin igaks juhuks sõbral taga sõita ja andsin natuke talda, et kontrollida, kas sõidu ajal sinist ei viska. Aga ei viska kuidagi.
XC90 06' D5 136kw atm
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Tere! Kur,t, kangesti ronib pähe mõte karteri tuulutuse defektist-umbsusest, õli kaoks nagu ikkagi rõõmsalt tagant välja.
Lugupidamisega T.
Lugupidamisega T.
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Bensiinimootor suudab 1L õli 1000km jooksul ära põletada nii, et ei ole mingit silmaga nähtavat suitsu taga ei külmalt ega soojalt. Miks diisel erinev peaks olema.
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Tere! Ja lisaks, Su isend peaks olema vist pöörisklapiga ja kas arvuti mingeid muid lisavigu ei näidanud--- kas pööriskl. süst. korras? Tõsi, mul kippus õli juurde hoopiski siginema !?
Lugupidamisega T.
Lugupidamisega T.
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Pöörisklapid paistavad korras olevat, vähemalt arvutiga juhtides liigub nähtav osa ilusti.
Veakoodidest veel:
ECM - 6661 kuni 6665 - Glow plug control - Faulty signal - tekivad kõik suvalises järjekorras ca. nädala jooksul küünlad muidu terved.
ECM - 664A - Glow plug control - faulty signal - tekkinud hiljuti, kas relee viga
ECM - 2670 - Output stage injector 1 - faulty signal - ostust saati
ECM - 28E0 - Lambda sensor - Faulty signal
ECM - 28D0 - Lambda sensor - Faulty signal - Lambda vead seotud õli põletamisega?
Lisaks veel niipalju, et auto on hakanud kiirendamisel musta tossu ajama, varem pole seda täheldanud.
Kas sinine suits käivitusel võib olla mittetöötavast eelsüütesüsteemist, kuigi ilmad on soojad?
Kas tuleks alustada EGR-i, turbo torustiku ja turbo enda üle vaatamisest? Ehk on kellelgi paremaid ideid. Mure suur, õli endiselt kulub, äkki kamba peale leiab midagi lahenduseks?
Veakoodidest veel:
ECM - 6661 kuni 6665 - Glow plug control - Faulty signal - tekivad kõik suvalises järjekorras ca. nädala jooksul küünlad muidu terved.
ECM - 664A - Glow plug control - faulty signal - tekkinud hiljuti, kas relee viga
ECM - 2670 - Output stage injector 1 - faulty signal - ostust saati
ECM - 28E0 - Lambda sensor - Faulty signal
ECM - 28D0 - Lambda sensor - Faulty signal - Lambda vead seotud õli põletamisega?
Lisaks veel niipalju, et auto on hakanud kiirendamisel musta tossu ajama, varem pole seda täheldanud.
Kas sinine suits käivitusel võib olla mittetöötavast eelsüütesüsteemist, kuigi ilmad on soojad?
Kas tuleks alustada EGR-i, turbo torustiku ja turbo enda üle vaatamisest? Ehk on kellelgi paremaid ideid. Mure suur, õli endiselt kulub, äkki kamba peale leiab midagi lahenduseks?
XC90 06' D5 136kw atm
Re: XC90 D5 136kW õlikulu
Sinine suits käivitusel on pigem selle õlikuluga seotud - õli valgub silindrisse ja käivitades põleb ära.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist