...sooviks osta S80...

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

skorpion999

...sooviks osta S80...

PostitusPostitas skorpion999 » 14 Nov 2005, 15:26

....sooviks osta volvoS80.Millised on tema head ja vead...Kas see on üldse mõistlik mõte,või võtaks hoopis audi a6...? :shock:

Kasutaja avatar
pkuldsaar
Kõva postitaja
Postitusi: 133
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:18
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas pkuldsaar » 14 Nov 2005, 16:48

Eks endal olid ka kunagi sellised küsimused, et kas a6, a8 või volvo s80. Valik jäi s80 peale kuna auto pakub tunduvalt rohkem sõidumugavust; selle raha eest palju parem varustustase jne jne. Kui nüüd võrrelda a8-ga siis a80 on odavam ülal pidada, ei ole massiauto (mida kahjuka nii hea auto nagu a8 tänapäeval on), kaskokindlustus on odavam (umbes 2x) ja mõistlikuse piires mootor (kuni 3 l) on audil pakkuda bensiinimootoritest vaid 2,8 mis kipuvad olema kehvema varustusega kui tava a8-d (st 3,7 ja 4,2).
Ülal pidada s80-t odav kindlasti ei ole. Tegu ikkagi nn esindusautoga ja jupid odavate killast küll ei ole, kuid mitte kallimad kui audi a6-l, odavamad kui a8-l. Vastupidavus on kindlasti kehvem kui kunagistel 900 seeria volvodel kui samas klassis audidega.
Ise olen vahetanud roolivõimu pumba ja geneka laagri.
Soovitused: oma autoostust mäletan seda, et ei kiiganud eriti 2,4 masinate poole. Algul küll kuid hiljem tuli mõistus pähe. Küttekulu vahe 2,9 ja T6-ga on suhteliselt väike kuid liigub maanteel tunduvalt kehvemini mis minu jaoks on üks turvalisuse näitajaid kui kiiresti auto 80-lt 120 peale suudab kiirendada. Niisiis ise ostsin 2,9 (T6 hirmutas oma kahe tuboga millel pidi kvaliteediprobleeme olema). Küttekulu maanteel on 90-ga sõites 7,5l/100km, 110-ga 8,1l/100km ja linnas 13-15l/100, talvel isegi 18l/100km. Kui ostad osta kindlasti Info Auto ajalooga. Muidu saad tõsiselt tünga (vähemalt suur tõenäosus et saad). Olen käinud vaatamas masinaid millal ees 80-150 tuh kuid peale vin koodi kontrollimist tuleb välja et tegelikult 350000-450000 sõitnud masinad. Niiet kindlasti kontrolli vin koodi mille saad esiklaasi alt.
Head: kindalsti ruumikus, mugavus, turvalisus ja dünaamika (2,9 ja T6).
Vead: kui midagi peaks automaatkastil juhtuma on suur tõenäosus väljavahetus mis on kallis lõbu.
Edukat autoostu
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
510 9332

Volvo XC90 D5 R-Design

deejay
Foorumi veteran
Postitusi: 556
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:52

PostitusPostitas deejay » 17 Nov 2005, 09:47

Tean InfoAuto tutvuste kaudu, et S80 T6 pidi väga vastupidav olema, turbode remonte on üldse ette tulnud viimase 4 aasta jooksul 2x, ja sedagi eelmiste mudelitega, mitte S80-ga. Palju pirtsakamad on diislid (meie kütus!!!), pritsupumpasid 5tk korraga vahetada ei ole just rõõmus laks.
Mina soovitan (kui jaksad kindlustust maksta) T6-e, eriti mõnusa ja turvalise sõidu saad aga S80 2.5T AWD-ga. Mine ja küsi InfoAutost, nad otsivad sulle suhtkoht kiiresti sellise kasutatud. Ise sõitsin sellisega aastast 2004, no ja asi oli ikka seda väärt - automaatkast + talv = kiirendus 0-100ni 8 sek-i ei ole paha tulemus ;) + kütusekulu oli keskmiselt väiksem kui minu vabalthingav 2.4ne.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 17 Nov 2005, 11:24

nuuh neil masinatel need kaks turbot suht pisikesed kah peal. Sama suur läbimõõdult kui mõni uuem telefon. AGa teevad see eest oma töö hästi ära, kruvivad kiirelt ülesse. Ütleme nii, et mõistlikult sõites võtab turbo vähem kütet kui vabalt hingav. Samas jälle vajutades krabab palju rohkem. Aga ise enam ilma turbota masinat ei ostaks :) Vabalhingaval puudub jah just see dünaamika minu arust. Teatud maani nagu vabalt hingaval jõudu on ja siis see kaob või jääb, turboga aga on tunda et ikka sul on jõu ressursi mida vajadusel võtta. Näiteks hea näide on umbes 4 sec 70-120 km/h (3 käik). Just seal kus teda kõige enam vaja. Teine võimalus samalaadset asja saada on suur mahtuvus vabalthingav, mis aga võtab turboga võrreldes rohkem kütet. Aga mugavuse koha pealt võib julgelt öelda, et Volvo on ikka Volvo, ta pole massi auto :) Egas slogan "Volvo for life" vastab vast tõele.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 17 Nov 2005, 19:59

"Volvo Turbo for life"
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

bonanza

PostitusPostitas bonanza » 03 Juun 2006, 12:32

Hetkel ise sama küna ees.
Kange tahtmine on S80 soetada. Proovitud on kõike mootoreid peale 2,4.
Mis on 2,4 reaalne kyttekulu? T6 vs. 2,9 eelistaks kindlasti turboga varianti. Kas panen puusse kui pakun, et 2,4 vs. T6 kyttekulu vahe on ca 2l? 2l puhul ei ole kindlasti mõtet loobuda turbo ressurssidest ja dünaamikast :roll:

2,5TD ehmatas esmapilgul ikka väga ära. Aga peale väikest maanteed ja reaalset liikluses proovitut hakkas vägagi meeldima.

Oskate öelda esisilla pukside, kontide jne. hindu. Ilmselt kõige reaalsem kuluartikkel meie teede juures. Kas siin on T6-l midagi teistmoodi?
T6 sisu on muljetavaldav.

Kuna tegu on esimese volvoga, siis natuke on kartus ka ikka sees. Netis surfates leidsin info, et viimane S80 varastati 2003 aasta jaanuaris? :shock:

Aidake siis. Mis oleks põhjendus 2,9 mootori valikule?

hugoS80
Foorumlane
Postitusi: 64
Liitunud: 16 Mai 2006, 09:29
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas hugoS80 » 05 Juun 2006, 11:27

Hetkel kasutan juba oma teist S80't, milleks 2.T 147 kW. Esimene oli 2001a ning manual, kuid nüüd siis juba automaat ning 2003. Esimeseks masinaks üldse oli A6 2.4 2000a ning siis S80. Mõlemiga sõita üli mugav ning ruumikusest puudust tundma ei pea (eriti S80, mis ikka suuuuuurem :) ). Ning siis sai vahel proovitud E39 ( 520i 2.2 125kw) Sõita väga mugav, tihe ja kurvilised ning künklikud teed lausa kutsuvad, kuid S80 vastu ei saa ikka ei keegi, ei miski. Automaadiga sõites, ei kujutaks ennast enam manualiga ettegi, aga kõik on harjumuse asi. Kütuse kulu minul raamatu järgi oli vist u 13.8 linnas, kuid üllatus üllatus kompuuter näitab linna keskmist u 10,3. Eks sõidan suht rahulikult ja kasutan "pikemate" tänavate puhul cruise controli, tasub ära ;) Seega, mina soovitaksin soojalt Volvot, pole paremat, ruumikamat ja turvalisemat masinat kui tema, kui linnas sõites kurvides, ikka tuvavöö enam järgi ei anna siis turvalisus tõsisemas olukorras on garanteeritud!!!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist