Spritmonitor D5 Volvo Club Estonian Edition, D5 kütusekulu
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
-
- Foorumlane
- Postitusi: 85
- Liitunud: 02 Okt 2010, 17:12
Spritmonitor D5 Volvo Club Estonian Edition, D5 kütusekulu
Diiseljoodikute puhul on ikka oluline ökonoomsus, nii ka endal kui vaesel tudengil. Ma ei leidnud / ei ole leidnud interneeduse laiadest avarustest head teemat, kus käsitletaks D5 kütusekulu... loed siit-sealt ja imestad mainituid 3,9-4,5l/100km. Minu idee oleks koondada kokku kaasfoorumlaste omad kogemused D5 mootorite ökonoomsusest või kütusekulust, kuidas kellelegi. Mida põhjalikum, seda uhkem. Abiks ehk mõnele potentsiaalsele Volvo-huvilisele.
Proovin siis ise ka algust teha:
*Volvo V70 D5 @ 120kw, käike peab ise vahetama aastast 2002.
*Keskmist kulu olen mõõtnud 40-60 liitri kütuse põletamise kaupa, päris tühjaks ei ole paaki lasknud.
*Marsuut on mul üsna üksluine, Tallinn-Tartu-Tallinn, Kagu-Eesti teed ca 100km ning Tallinna ja Tartu linnaliiklus. Nii maanteid küntud ligikaudu 27 000 kilomeetri jagu. Üldistusi tehes 80% maantee, 20% linn, maanteesõidud on lisaraskusega - kuni 4 kaasreisijat ja varustus. Enda sõidustiili hindan pigem ökonoomseks, kuid 340nm-ga teen vahel ka ulakusi. Peamagistrali lubatud kiirust 110km/h kasutamata ei jäta. Tavaline kruiisimine maanteedel on 94-5km/h kandis (GPSi) - pöördeid natukene alla 2000 hoida tundub optimaalseim.
*Lisaks on minu neljarattaline oma moodi Volvo - paljudele meeldib jälgida kütusekulu kompuutrist (foorumis ringi vaadates ei ütleks, et aiateibaid näitab), kuid minu oma, see soovitab täispaagiga tanklat külastada 1600km tagant. Maanteel on hea sõita küll, kui numbrid on 3,x. Ja see x on tasasel teel väiksem kui 3. Optimist, kurat! Praktika näitab, et kipub valetama 1,5-1,7 liitri võrra - kui kompuutris on suuremad numbrid, siis valetab vähem. Pole seal keskmist kulu kunagi näinud üle viie, va peale kohest nullimist.
*Üsna palju kilomeetreid läbisin tilkuva õliradikaga, mis võttis sõidurõõmu, kiusas EGRi, pani tahmama ja ilmselt mõjutas kütusekulu - peale vahetamist on olnud kütusekulu väiksem. EGRi puhastanud ei ole, vahel annab teadet soojemate ilmadega (> +5) ja linnaliikluses. Ei oska öelda, kas aitaks mul rohkem keskkonda säästa (vähema kütuse põletamise arvelt). Vähemalt peale radiaatori vahetamist ei näe tahavaatepeeglist suitsupilve, isegi siis kui kompuuter teatab EGRist.
*Ei ole jäginud kus ja mida tangin (muid vedelikke peale diisli siiski ei pane, aga need reklaamid MilesPlus ja sarnased, nendest ei ole hoolinud, seda pidi see tähendama) - see mis teele parasjagu jääb.
Anname pulga üle kütusekulule:
Hoolimata Savisaare kvaliteetteedest, kulgen suvehooajal 17" velgedel ning standardrehvidega (ei mäletada täpselt, 225/235, 45). Sellise kombinatsiooniga on saavutatud kütusekulu 5,8 - 6,5l/100km. See lagi kuulub ajale, mil radikas oli ilmselt vahetamata.
Talvisel hooajal on Volvol 16" pastlad. Möödunud talvel täpsemat kütusekulu täpselt ei mäleta, ju siis ei olnud peavalu tekitav ja oli alla 7l/100km. Kero ei ole / ei tööta.
15. oktoobrist on lubatud need alla pista ja nii ka tegin. Nendega tuleb natukene rahulikumalt veereda, et pöördeid ohjas hoida, 90-92km/h GPSi. Viimane kord oli harukordne juhtum ning reisisin Tallinna üksinda - Tartu-Tallinn ots tuli kompuutrisse 3,2 ehk ligikaudu 5l/100km - selline oleks siis paljas maantee kütusekulu talverehvidega. Kusjuures 110km/h ei põrutanud. Eks proovin kursis hoida järgnevate sõitudega, mis siis kompuuter seletab.
Veel tähelepanekutest elust enesest. Tallinn-Tartu ots tundub olevat ökonoomsem - ei ole geograafiat uurinud, kas sellel ka tõepõhi oleks. Reisides täislastis autoga vs tühi auto, kütusekulu vahe ei ole märkimisväärne (kompuutri andmeil, reaalset raskem testida, ei sõida eriti tühja autoga).
Ootaksin teemasse arutelu ja kaasfoorumlaste kogemusi.
Vahet pole, kas omad Vollit perekonnanimega S, V või XC, on ta süda 120kw, 136kw, 147kw, 151kw vms, juttu peaks olema D5 mootoritest ja kütusekulust.
Isiklikult pakuvad enim huvi minu neljarattalise "lähisugulased" (vanemad 120kw D5 V70 manuaalid), kuid tähelepanu võiksid püüda kõik D5 omanikud ja huvilised
Proovin siis ise ka algust teha:
*Volvo V70 D5 @ 120kw, käike peab ise vahetama aastast 2002.
*Keskmist kulu olen mõõtnud 40-60 liitri kütuse põletamise kaupa, päris tühjaks ei ole paaki lasknud.
*Marsuut on mul üsna üksluine, Tallinn-Tartu-Tallinn, Kagu-Eesti teed ca 100km ning Tallinna ja Tartu linnaliiklus. Nii maanteid küntud ligikaudu 27 000 kilomeetri jagu. Üldistusi tehes 80% maantee, 20% linn, maanteesõidud on lisaraskusega - kuni 4 kaasreisijat ja varustus. Enda sõidustiili hindan pigem ökonoomseks, kuid 340nm-ga teen vahel ka ulakusi. Peamagistrali lubatud kiirust 110km/h kasutamata ei jäta. Tavaline kruiisimine maanteedel on 94-5km/h kandis (GPSi) - pöördeid natukene alla 2000 hoida tundub optimaalseim.
*Lisaks on minu neljarattaline oma moodi Volvo - paljudele meeldib jälgida kütusekulu kompuutrist (foorumis ringi vaadates ei ütleks, et aiateibaid näitab), kuid minu oma, see soovitab täispaagiga tanklat külastada 1600km tagant. Maanteel on hea sõita küll, kui numbrid on 3,x. Ja see x on tasasel teel väiksem kui 3. Optimist, kurat! Praktika näitab, et kipub valetama 1,5-1,7 liitri võrra - kui kompuutris on suuremad numbrid, siis valetab vähem. Pole seal keskmist kulu kunagi näinud üle viie, va peale kohest nullimist.
*Üsna palju kilomeetreid läbisin tilkuva õliradikaga, mis võttis sõidurõõmu, kiusas EGRi, pani tahmama ja ilmselt mõjutas kütusekulu - peale vahetamist on olnud kütusekulu väiksem. EGRi puhastanud ei ole, vahel annab teadet soojemate ilmadega (> +5) ja linnaliikluses. Ei oska öelda, kas aitaks mul rohkem keskkonda säästa (vähema kütuse põletamise arvelt). Vähemalt peale radiaatori vahetamist ei näe tahavaatepeeglist suitsupilve, isegi siis kui kompuuter teatab EGRist.
*Ei ole jäginud kus ja mida tangin (muid vedelikke peale diisli siiski ei pane, aga need reklaamid MilesPlus ja sarnased, nendest ei ole hoolinud, seda pidi see tähendama) - see mis teele parasjagu jääb.
Anname pulga üle kütusekulule:
Hoolimata Savisaare kvaliteetteedest, kulgen suvehooajal 17" velgedel ning standardrehvidega (ei mäletada täpselt, 225/235, 45). Sellise kombinatsiooniga on saavutatud kütusekulu 5,8 - 6,5l/100km. See lagi kuulub ajale, mil radikas oli ilmselt vahetamata.
Talvisel hooajal on Volvol 16" pastlad. Möödunud talvel täpsemat kütusekulu täpselt ei mäleta, ju siis ei olnud peavalu tekitav ja oli alla 7l/100km. Kero ei ole / ei tööta.
15. oktoobrist on lubatud need alla pista ja nii ka tegin. Nendega tuleb natukene rahulikumalt veereda, et pöördeid ohjas hoida, 90-92km/h GPSi. Viimane kord oli harukordne juhtum ning reisisin Tallinna üksinda - Tartu-Tallinn ots tuli kompuutrisse 3,2 ehk ligikaudu 5l/100km - selline oleks siis paljas maantee kütusekulu talverehvidega. Kusjuures 110km/h ei põrutanud. Eks proovin kursis hoida järgnevate sõitudega, mis siis kompuuter seletab.
Veel tähelepanekutest elust enesest. Tallinn-Tartu ots tundub olevat ökonoomsem - ei ole geograafiat uurinud, kas sellel ka tõepõhi oleks. Reisides täislastis autoga vs tühi auto, kütusekulu vahe ei ole märkimisväärne (kompuutri andmeil, reaalset raskem testida, ei sõida eriti tühja autoga).
Ootaksin teemasse arutelu ja kaasfoorumlaste kogemusi.
Vahet pole, kas omad Vollit perekonnanimega S, V või XC, on ta süda 120kw, 136kw, 147kw, 151kw vms, juttu peaks olema D5 mootoritest ja kütusekulust.
Isiklikult pakuvad enim huvi minu neljarattalise "lähisugulased" (vanemad 120kw D5 V70 manuaalid), kuid tähelepanu võiksid püüda kõik D5 omanikud ja huvilised
- arulage112
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 319
- Liitunud: 24 Mär 2013, 13:57
- Asukoht: Tallinn-Jõgeva
Re: Spritmonitor D5 Volvo Club Estonian Edition, D5 kütuseku
Tervitus,
Endal samuti V70. Aastast 2005 ja mootoriks veel vanatüübi D5. Manuaalkastiga. Auto olnud kasutuses ca 1,5a.
Suvel liiklen 16 tolli rehvidega 205/55R16. (Goodyear EfficientGrip) - Peaks olema ulme hea veerevusega.
Keskmiselt 20L saan veereda 400km (maanteesõidul). Rekord on paak täitsa nulli sõita 1580km näiduga. (ise arvestan paagi mahuks kokku koos torustikuga, kui tankuri kinni lööb ca 80L) (see teeb siis ca 5,1L/100km)
Reeglina on mul marsruut Jõgeva-Tallinn-Jõgeva. Tuleb ette ka muid ebakorrapäraseid sõite Tallinnas kui ka mujal.
Suuremosa ajast sõidan püsikaga ja 90 alas (ca 94-ga), 110 alas (ca 113km/h). (GPS näit)
Reeglina reisin maanteel 2-4 inimest masinas + pagas
Linnasõidu kütusekulu ei oska kommenteerida nii väga, sõidan üldiselt vähe, aga see sõltub suuresti ummikutest, jala raskusest jne.
Reeglina tulevad sõidud ca 20/80 (Linn/Maantee) ja läbisõit varieerub paagi kohta 1300-1500 km vahele. (5,4-6.2)
Paagisiseselt kasutan ka lisavahendeid:
*Karla kütuselisand (20L kütuse kohta 25ml)
*Erimell - Isesegunev kahetaktilise mootori õli (20L kütuse kohta 25-30ml)
Tähelepanekud nende lisanditega on järgmised:
*Mootor käib vaiksemalt ja mahedamalt
*Sumpsist ei viska enam musta kui pärast pikemalt linnas kärutamist korralikult maanteel gaasi vajutada.
Muid hooldusi teen regulaarselt, õli vahetan iga 10 000km tagant.
Talvel liiklen 205/60R16 Naastrehvidega Sava Eskimo Stud. Kütusekulu sõltub suuresti temperatuurist ja marsruudist. Kuna puudub webasto ja muud soojendid, siis mootor lühikeste otstega soojaks ei lähe. (Talvist kütusekulu ei ole väga täpselt arvestanud, aga jämedalt jääb ta sinna 6-6,5L/100km kanti samal marsruudil)
Räägitud sai siis reaalsetest numbritest, mitte kompuutrist. Kompuutri keskmine varieerub 4.3-4,8L/100km vahel, kui mõtlen vahepeal jälle ära nullida
Endal samuti V70. Aastast 2005 ja mootoriks veel vanatüübi D5. Manuaalkastiga. Auto olnud kasutuses ca 1,5a.
Suvel liiklen 16 tolli rehvidega 205/55R16. (Goodyear EfficientGrip) - Peaks olema ulme hea veerevusega.
Keskmiselt 20L saan veereda 400km (maanteesõidul). Rekord on paak täitsa nulli sõita 1580km näiduga. (ise arvestan paagi mahuks kokku koos torustikuga, kui tankuri kinni lööb ca 80L) (see teeb siis ca 5,1L/100km)
Reeglina on mul marsruut Jõgeva-Tallinn-Jõgeva. Tuleb ette ka muid ebakorrapäraseid sõite Tallinnas kui ka mujal.
Suuremosa ajast sõidan püsikaga ja 90 alas (ca 94-ga), 110 alas (ca 113km/h). (GPS näit)
Reeglina reisin maanteel 2-4 inimest masinas + pagas
Linnasõidu kütusekulu ei oska kommenteerida nii väga, sõidan üldiselt vähe, aga see sõltub suuresti ummikutest, jala raskusest jne.
Reeglina tulevad sõidud ca 20/80 (Linn/Maantee) ja läbisõit varieerub paagi kohta 1300-1500 km vahele. (5,4-6.2)
Paagisiseselt kasutan ka lisavahendeid:
*Karla kütuselisand (20L kütuse kohta 25ml)
*Erimell - Isesegunev kahetaktilise mootori õli (20L kütuse kohta 25-30ml)
Tähelepanekud nende lisanditega on järgmised:
*Mootor käib vaiksemalt ja mahedamalt
*Sumpsist ei viska enam musta kui pärast pikemalt linnas kärutamist korralikult maanteel gaasi vajutada.
Muid hooldusi teen regulaarselt, õli vahetan iga 10 000km tagant.
Talvel liiklen 205/60R16 Naastrehvidega Sava Eskimo Stud. Kütusekulu sõltub suuresti temperatuurist ja marsruudist. Kuna puudub webasto ja muud soojendid, siis mootor lühikeste otstega soojaks ei lähe. (Talvist kütusekulu ei ole väga täpselt arvestanud, aga jämedalt jääb ta sinna 6-6,5L/100km kanti samal marsruudil)
Räägitud sai siis reaalsetest numbritest, mitte kompuutrist. Kompuutri keskmine varieerub 4.3-4,8L/100km vahel, kui mõtlen vahepeal jälle ära nullida
Audi 100 2,3 1994 a - Müüdud
Audi A6 1,9 TDi 1997 a - Müüdud
Volvo V70 P2 D5 2005 a - Müüdud
Volvo V70 P3 2.4D 2007 a - Müüdud
Volvo V60 II D4 2019 a
Audi A6 1,9 TDi 1997 a - Müüdud
Volvo V70 P2 D5 2005 a - Müüdud
Volvo V70 P3 2.4D 2007 a - Müüdud
Volvo V60 II D4 2019 a
Re: Spritmonitor D5 Volvo Club Estonian Edition, D5 kütuseku
S60, manuaal, 2002a, 120kW mis veereb 205/55-16" rehvidel nii suvel kui talvel ja on läbinud 259Kkm.
Sõite on umbes 40:60 (maantee:linn) (Tallinn Tartu otsad ja tööle Nõmme-Tabasalu)
Suvine arvutuslik küttekulu jääb sinna 5,3-5,6 vahele (rekord on 4,5 ).
Talvel pole väga arvutanud aga kui mälu ei peta siis 6,5-7,5.
Maantee kiirus 94 GPSi järgi,linnas 54. Püsikat kasutan nii linnas kui maanteel.
Viimasel ajal olen ka hakanud kasutama kahetaktilise õli (1:200 suhtega umbes ehk 3-350ml paagi kohta) ja nagu eelpool kõneleja olen täheldanud, et mootor töötab pehmemalt
Õlivahetus 10Kkm tagant, õliga koos ka õhufilter, kütusefilter kord aastas.
Autol muidugi pihustid vajavad tõenäoliselt remonti, mis kindlasti natukene mõjutab tulemust
Sõite on umbes 40:60 (maantee:linn) (Tallinn Tartu otsad ja tööle Nõmme-Tabasalu)
Suvine arvutuslik küttekulu jääb sinna 5,3-5,6 vahele (rekord on 4,5 ).
Talvel pole väga arvutanud aga kui mälu ei peta siis 6,5-7,5.
Maantee kiirus 94 GPSi järgi,linnas 54. Püsikat kasutan nii linnas kui maanteel.
Viimasel ajal olen ka hakanud kasutama kahetaktilise õli (1:200 suhtega umbes ehk 3-350ml paagi kohta) ja nagu eelpool kõneleja olen täheldanud, et mootor töötab pehmemalt
Õlivahetus 10Kkm tagant, õliga koos ka õhufilter, kütusefilter kord aastas.
Autol muidugi pihustid vajavad tõenäoliselt remonti, mis kindlasti natukene mõjutab tulemust
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
Re: Spritmonitor D5 Volvo Club Estonian Edition, D5 kütuseku
Teretere!
Kere on mul küll sama ja mootorilgi on 5 pütti ja sarnane töömaht. Kilovatte on 136 ja need ajavad nelja ratast ringi kohati. Käike vahetama ei pea.
Tegin muidugi sellise vea ja juba teist korda, et võtsin diisli. Tegelikult on need tudengiaastad just mööda saanud, kus kruiisisin põhiliselt TLN-TRT vahet ja ühes kuus kaks paaki kulus.
Tegelikult on sama kere ja veoskeemiga 2.5T kütusekulu suht sama.
Igatahes brožüür kus on ilusad pildid autost ja interjöörist ning nimekiri varustusest, ütleb, et linnas kulub 10.9 liitrit 100km läbimiseks, maanteel 6.8 liitrit ja kombineerides (ilmselt 50/50) läheb 8.3.
Ja nüüd reaalsusest. Arvestades sõidumõnu mis tekib nii raske nelikveolise masinaga sõites, ongi täitsa reaalne nii suur kulu.
Minu on küll linna veidi rohkem kui maanteed kuid hetkel on viimase kahe paagi keskmine kompuutri järgi 9.4 ja paagi järgi ümmarguselt 10.
Eelmise kuudiga, mis oli sama mootoriga (kuid polestar softiga 151kw) ja sama veoskeemiga, kulutas mul sutsu vähem. Ilmselt oli asi ka tehnilises korras. Aga naine suutis keskmiseks sõita 7.5 ja minul oli umbes 8 liitrit sajale.
Kui oleks ostja sobiva hinnaga, siis müüks selle kuudi maha ja võtaks 2.5T AWD. Jõudu rohkem ja kulu sama. Lisaks veel rohkem tuunimise võimalusi.
Kere on mul küll sama ja mootorilgi on 5 pütti ja sarnane töömaht. Kilovatte on 136 ja need ajavad nelja ratast ringi kohati. Käike vahetama ei pea.
Tegin muidugi sellise vea ja juba teist korda, et võtsin diisli. Tegelikult on need tudengiaastad just mööda saanud, kus kruiisisin põhiliselt TLN-TRT vahet ja ühes kuus kaks paaki kulus.
Tegelikult on sama kere ja veoskeemiga 2.5T kütusekulu suht sama.
Igatahes brožüür kus on ilusad pildid autost ja interjöörist ning nimekiri varustusest, ütleb, et linnas kulub 10.9 liitrit 100km läbimiseks, maanteel 6.8 liitrit ja kombineerides (ilmselt 50/50) läheb 8.3.
Ja nüüd reaalsusest. Arvestades sõidumõnu mis tekib nii raske nelikveolise masinaga sõites, ongi täitsa reaalne nii suur kulu.
Minu on küll linna veidi rohkem kui maanteed kuid hetkel on viimase kahe paagi keskmine kompuutri järgi 9.4 ja paagi järgi ümmarguselt 10.
Eelmise kuudiga, mis oli sama mootoriga (kuid polestar softiga 151kw) ja sama veoskeemiga, kulutas mul sutsu vähem. Ilmselt oli asi ka tehnilises korras. Aga naine suutis keskmiseks sõita 7.5 ja minul oli umbes 8 liitrit sajale.
Kui oleks ostja sobiva hinnaga, siis müüks selle kuudi maha ja võtaks 2.5T AWD. Jõudu rohkem ja kulu sama. Lisaks veel rohkem tuunimise võimalusi.
Re: Spritmonitor D5 Volvo Club Estonian Edition, D5 kütuseku
Kogemust siis 3-me masinaga:
2002, 2.4 D5 120kW manuaal, V70, 205/55 R16 rehvid(Michelin energy saver rehvidega kulu langes ca 0.3l/100km). Kompuuter näitab pikaajalist keskmist 3.9l/100km. Enamik sõidud on maanteel 12km otsad. Vahest ka käru sikutamine. Ise mõõtes on jäänud 4.5 kanti kulu. Paar aastat tagasi sai tehtud üks Austria ots, kokku 2000km, 4 inimest+ täislast, sh kiirteed ja Poola asulad. Arvutatud keskmine tuli 5.6l/100km. Talvel on Defa plokisoendus abiks.
2003, 2.4d 96kw automaat(5-käiku), V70, 195/60 R15 rehviga. Sõidud suhteliselt samades tingimustes, mis eelmainitul, kulu ca 0.5l-1l võrra suurem. Talvel samuti Defa.
2006, 2.4 D5 automaat(6-käiku) 136kW(Heico Chip 154kw), XC90, suvel 275/40 R20 veljed, talvel 235/60 R18. Keskmine kulu suvel 9.6l/100km, talvel 10.5l/100km. Talvel hommikuti Webasto. Sõit 60% linn(Tallinn), 40% maantee.
2002, 2.4 D5 120kW manuaal, V70, 205/55 R16 rehvid(Michelin energy saver rehvidega kulu langes ca 0.3l/100km). Kompuuter näitab pikaajalist keskmist 3.9l/100km. Enamik sõidud on maanteel 12km otsad. Vahest ka käru sikutamine. Ise mõõtes on jäänud 4.5 kanti kulu. Paar aastat tagasi sai tehtud üks Austria ots, kokku 2000km, 4 inimest+ täislast, sh kiirteed ja Poola asulad. Arvutatud keskmine tuli 5.6l/100km. Talvel on Defa plokisoendus abiks.
2003, 2.4d 96kw automaat(5-käiku), V70, 195/60 R15 rehviga. Sõidud suhteliselt samades tingimustes, mis eelmainitul, kulu ca 0.5l-1l võrra suurem. Talvel samuti Defa.
2006, 2.4 D5 automaat(6-käiku) 136kW(Heico Chip 154kw), XC90, suvel 275/40 R20 veljed, talvel 235/60 R18. Keskmine kulu suvel 9.6l/100km, talvel 10.5l/100km. Talvel hommikuti Webasto. Sõit 60% linn(Tallinn), 40% maantee.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
-
- Foorumlane
- Postitusi: 85
- Liitunud: 02 Okt 2010, 17:12
Re: Spritmonitor D5 Volvo Club Estonian Edition, D5 kütusekulu
Minu viimased tulemused:
1300km keskmine 6,5, kompuutris 5,5, ca 30% linnasõidud ... jääb sellesse aega, mil siin külmemad ajad olid.
Praegu 1150km, kompuutris 4,6, ca 20% linnasõite... lubab tulla sinna alla 6 kanti.
1300km keskmine 6,5, kompuutris 5,5, ca 30% linnasõidud ... jääb sellesse aega, mil siin külmemad ajad olid.
Praegu 1150km, kompuutris 4,6, ca 20% linnasõite... lubab tulla sinna alla 6 kanti.
Re: Spritmonitor D5 Volvo Club Estonian Edition, D5 kütusekulu
Ma küll kütusekulu ei tea kommenteerida veel, sõitnud liialt vähe, aga GPS järgi 94kmph autopiloodiga tuksudes on pöörded küll 1600 kandis. Aga need võivad vabalt olla kuuekäigulise automaadi rõõmud ka.
Või noh, niipalju tean kommenteerida, et keskmine kompuutri järgi on kusagil 6 ja reaalselt täispaagist täispaagini ca 7, aga selle kulu ja kompuutri vea võin kirjutada ka mootori arvele, mis seisis mu enda tahtejõu peal koos.
Või noh, niipalju tean kommenteerida, et keskmine kompuutri järgi on kusagil 6 ja reaalselt täispaagist täispaagini ca 7, aga selle kulu ja kompuutri vea võin kirjutada ka mootori arvele, mis seisis mu enda tahtejõu peal koos.
1996 Turbosnaige
-
- Foorumlane
- Postitusi: 85
- Liitunud: 02 Okt 2010, 17:12
Re: Spritmonitor D5 Volvo Club Estonian Edition, D5 kütusekulu
Pöörded mõnusalt madalad nagu uuematel autodel. Ise kruiisin momendil 16tollistel napilt alla 2000rpm ning GPSi 91-2kmh. Samas mulle tundub enda koosluse sweet-spot'iks. Samas automaadi kohta ei oleks ka 7 paha. natukene aega tagasi just lõpetasin sinu teema lugemise, kahju täitsa hakkas.
Re: Spritmonitor D5 Volvo Club Estonian Edition, D5 kütusekulu
Muidugi see täispaagist täispaagini mõõtmine omab mingit täpsust ainult siis, kui tankimised ja sõit toimuvad sama välistemperatuuriga ja läbitud distants on mõõdetud/logitud GPSiga. Odo peal on ilmselt sama viga, mis spidol, et vajutad 100 sisse, kiirusehoidja peale ja miinus-nupuga üks nõks maha ja ongi 94kmph - kiiruskaameratele võluvalt naeratamise kiirus. Ehk siis 100 spidokal vastab kusagil 95 kmph looduses. See kajastub ka läbisõidus, ma kahtlustan jne. Aga nii peeneks pole mõtet seda vist väga ajada ka, sest kulu sõltub ka tujust ja ilmast ja sellest, kaua ilma oled olnud vms. Enamvähem kõik alla 10 on okei.
1996 Turbosnaige
Re: Spritmonitor D5 Volvo Club Estonian Edition, D5 kütusekulu
Pealkirjas juba on Spirtmonitor, siis võiks ju vastava lingi ka panna kohe: http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... ctmodel=d5
Täispaagist täispaagini mõõtmist saab teha ka nii, et kordad katset piisavalt palju kordi erinevates tingimustes ja siis keskmistad.
Täispaagist täispaagini mõõtmist saab teha ka nii, et kordad katset piisavalt palju kordi erinevates tingimustes ja siis keskmistad.
Re: Spritmonitor D5 Volvo Club Estonian Edition, D5 kütusekulu
Kirjutage ikkagi mis D5 mootor teil on ka? Või siis mudel ja väljalaske aasta. nõrgemad D5-d on loomilikult säästlikumad, vahepealsed 163kw mootorid jälle janusemad ja päris uued 151 ja 158 kw on jällegi sääästlikumad.
Olgem detailsed.
Minul (2007 D5 136kw AWD aut.) talverežiimil (eelsoojendus) keskmine linnas 10 ja maanteel 7.
Aga ei lähe kaua aega enam kui lasen teha custom softi, mis peaks mõned liitrid kulult maha võtma. Samas vajutades korralikumalt liikuma.
Olgem detailsed.
Minul (2007 D5 136kw AWD aut.) talverežiimil (eelsoojendus) keskmine linnas 10 ja maanteel 7.
Aga ei lähe kaua aega enam kui lasen teha custom softi, mis peaks mõned liitrid kulult maha võtma. Samas vajutades korralikumalt liikuma.
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1477
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Spritmonitor D5 Volvo Club Estonian Edition, D5 kütusekulu
Liitreid remapiga kokku ei hoia, vähemalt omal jäi keskmine kulu samaks 6 L/100 km, kompu näitab 5 L/100 km (2002 D5 manuaal).
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Spritmonitor D5 Volvo Club Estonian Edition, D5 kütusekulu
Polestari 151kw softiga oli mul 2liitrit vahet. Ma ei tahaks uskuda et mu praegusel kuudil midagi tehnilist nii peetis. Ei saagi olla. Kulu vastab tegelikult tehase poolt ette nähtud kulule.
Re: Spritmonitor D5 Volvo Club Estonian Edition, D5 kütusekulu
Minul Volvo S60, 2003, 2.4 ja 96 kw. Manuaal. Katalüsaator eemaldatud.
Rehv suvel 215/45/17, talvel 205/55/16 naast
Kuluarvestus käib täispaagi meetodil. Alati kõrini täis ja sõidan suht tühjaks, et mõõtemääramatus oleks võimalikult väike.
Numbrid:
Eestis suvisel ajal keskmine kulu ca 4,6-5,0 sajale
Talvisel ajal praeguste ilmadega ca 6,2 ja alla (50% mustamäe->jüri ja teine 50% maantee).
Minimaalselt reaalseks olen saavutanud 4,2 sajale, ühel eurotripil.
Üks kompu teaser, kahju, et numbrid reaalsusega kokku ei lähe (olin viimasest tankimisest kulgenud 140 km, maanteesõit suvel):
Rehv suvel 215/45/17, talvel 205/55/16 naast
Kuluarvestus käib täispaagi meetodil. Alati kõrini täis ja sõidan suht tühjaks, et mõõtemääramatus oleks võimalikult väike.
Numbrid:
Eestis suvisel ajal keskmine kulu ca 4,6-5,0 sajale
Talvisel ajal praeguste ilmadega ca 6,2 ja alla (50% mustamäe->jüri ja teine 50% maantee).
Minimaalselt reaalseks olen saavutanud 4,2 sajale, ühel eurotripil.
Üks kompu teaser, kahju, et numbrid reaalsusega kokku ei lähe (olin viimasest tankimisest kulgenud 140 km, maanteesõit suvel):
Re: Spritmonitor D5 Volvo Club Estonian Edition, D5 kütusekulu
Huvitav, et ta Sul nii suuri numbreid näitab. Kahel sama aja V70-l on 1700 vms max ühe paagi kohta ja kuidagi sealt ülese poole ei lähe, seisab lihtsalt hästi pikalt samana.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist