2.4 D5 151kw mootor

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
birgo99
Kõva postitaja
Postitusi: 228
Liitunud: 06 Juun 2009, 16:39
Asukoht: Tapa/Kadrina, L-Virumaa

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas birgo99 » 14 Sept 2014, 21:49

1) ma ütleks just, et diisel on reipam ja vägevama tundega kui bensiin :D
2) Miks ma 1gen d5 ei vaata on see, et mis aastaarvuga need masinad on? Kui praegu on 2008.a auto, siis vanemapeale enam minna ei plaani. Uuema autoga ei ole nii palju peavalu, näitab mul kogemus :)
V70 2.5 TDI 103kW 98a. - müüdud

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2750
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas allan » 14 Sept 2014, 21:58

birgo99 kirjutas:1) ma ütleks just, et diisel on reipam ja vägevama tundega kui bensiin :D

OT, aga mikromootoreid ma bensuka all silmas ei pidanudki.
Mu enda bensukas (manuaalkastiga, küll) võtab liiter-poolteist rohkem kui mu diisel, aga kui minekut võrrelda, siis sellest diisli 400nm-st ei piisa võrdlusmomendi tekkimiseks. Seier liigub kõvasti aeglasemalt.
Kui ise saaksin uuesti valida, võtaks S80 diisli asemel V8.

PS ei taha teadliku ostja meelt muuta, lihtsalt minu 2 senti :)
S60 T5 HEICO SPORTIV
S80 V8 HEICO SPORTIV
240 GLT
850 ESTATE RACECAR
245 1978
AMAZON 1968
XC90 D5 2003
S80 V8 2007
S80 D5 2007
V70 T5 2001
V70 2.5T 1998

kuki
Kõva postitaja
Postitusi: 132
Liitunud: 12 Veebr 2012, 22:02

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas kuki » 14 Sept 2014, 22:00

Need bensuka mehed on nagu miskised nelipühilased,kes määrivad oma usku teistele sunniviisiliselt peale :D
Volvo V40 98 oli
Volvo V70 02 oli
Volvo XC70 06 hetkel :D

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2750
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas allan » 14 Sept 2014, 22:09

Räägin vaid enda kogemusest.
Kindlasti diisel sobib paljudele, aga mina tunnen, et see on ikkagi tradeoff millegi arvelt.

PS Birgo, kui midagi kripeldab, siis asun ka L-Virus ja luban lahkesti oma Vollidega proovisõidule ja jagan ka kogemusi (kui pre-facelift S80 peaks huviorbiidis olema) :)
S60 T5 HEICO SPORTIV
S80 V8 HEICO SPORTIV
240 GLT
850 ESTATE RACECAR
245 1978
AMAZON 1968
XC90 D5 2003
S80 V8 2007
S80 D5 2007
V70 T5 2001
V70 2.5T 1998

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas evald112 » 15 Sept 2014, 07:57

Aitäh minu nime mainimise eest. Birgo, kui sa võtad awd siis ära loodagi, et su diisel sind päästab. Usu mind mul teine awd d5 järjest juba. Keskmine kulu tuleb ikka 8 ja kui dpf korrast ära siis keskmine 9,5. Teine nõrk koht kõigil volvodel on automaatkast. Ei tea kas vaatasid just automaati. Aga kui iga 60k km järel pole dünaamilist tehtud kastile siis arvesta kopsaka remondisummaga.
Samuti kahetsen diisli ostu. Annaandeks aga 2.5T madalsurvekas 154kw awd bensiin sööb sama palju kütet ja läheb oluliselt paremini edasi. Vähemalt teisest kolmandast käigust.

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1093
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas KuldarA » 15 Sept 2014, 11:41

25k piisav läbisõit, et diisel osta.

136kW disla kulu ja 151kW oma ei saa võrrelda. Mootorid täiesti erinevad ja 151KW ökom, kui 136kW. Seda nii maanteel kui linnas. Lisaks teravam minek, kuigi ega kiirenduspill pole ikka ja konkurendid on kiiremad.

Lisaks ka vähem probleeme nagu juba mainitud.

Ja soovitada inimesele, kes otsib 2010+ masinat, et osta parem -2004 masin, on küll päris hea mõte :)

AimarP on rääkinud põhilised erinevused neil ära ja kuna räägib omast kogemusest, siis soovitan kuulata.

Ostes pööra tähelepanu veel käigukastile ja 4veo toimimisele.

Samuti, kui pole veel sobivat leidnud, siis võin välismaalt tuua :)
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1384
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas amazon86 » 15 Sept 2014, 13:39

Kui mulle antaks tasuta valida 2010 aasta või 2004 aasta D5 mootoriga Volvo vahel, siis 100% võtan 2004 aasta oma. :D
Powered by Volvo
V70 98 2,5 TDI
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
S60 05 2,5T
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2750
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas allan » 15 Sept 2014, 14:02

amazon86 kirjutas:Kui mulle antaks tasuta valida 2010 aasta või 2004 aasta D5 mootoriga Volvo vahel, siis 100% võtan 2004 aasta oma. :D

Võta ikka 2010, müüd maha ja ostad 2004 masinaid 5tk :D
S60 T5 HEICO SPORTIV
S80 V8 HEICO SPORTIV
240 GLT
850 ESTATE RACECAR
245 1978
AMAZON 1968
XC90 D5 2003
S80 V8 2007
S80 D5 2007
V70 T5 2001
V70 2.5T 1998

Kasutaja avatar
birgo99
Kõva postitaja
Postitusi: 228
Liitunud: 06 Juun 2009, 16:39
Asukoht: Tapa/Kadrina, L-Virumaa

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas birgo99 » 15 Sept 2014, 17:16

Allan, tänud pakkumast :D
Eks teen omad järeldused sellest jutust siin! Olen ka varasemalt korra Volvo omanik olnud ja olen kursis sellega, et automaat kastid pole volvode tugev külg. Samas dünaamiline õlivahetus siin samas kohe võtta Kadrinast, seega poleks vast probleem :) Aga tuleb välja, et mõistlikum on osta ikka mõni japs ja probleeme mitukorda vähem :D Ei kummarda neid riisipõletajaid, aga antud hetkel töötab küll raip nagu sveitsi kell :) Aga eks näis mis saab. Iial ei saa öelda iial.

Muidugi üks on kindel, see 151kw awd jääb ära :D Ma eelistan vähe väiksemaid numbreid :D
V70 2.5 TDI 103kW 98a. - müüdud

ivoK
Foorumlane
Postitusi: 49
Liitunud: 01 Mär 2012, 20:16

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas ivoK » 15 Sept 2014, 22:49

Krt nende juttude peale olen nüüd kahe-vahel, plaanin just xc90 2.4 d5 osta, mul aastane läbisõit ca 20000. xc90 tundub ikka maru mõtetu osta bensukana.

raivor
Foorumlane
Postitusi: 53
Liitunud: 11 Juun 2014, 17:32
Asukoht: Harjumaa

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas raivor » 16 Sept 2014, 08:49

ivoK kirjutas:Krt nende juttude peale olen nüüd kahe-vahel, plaanin just xc90 2.4 d5 osta, mul aastane läbisõit ca 20000. xc90 tundub ikka maru mõtetu osta bensukana.


Et objektiivset infot saada tasuks ka Volvo remondiga tegelevatest ettevõtetest uurida nende mootorite kohta lähemalt. Et teada saada võimalikke ohukohti, mida ostes täpselt uurida jälgida jne. Üldjuhul sõltub väga väga palju auto tervis selle eelmisest omanikust.
Tihtipeale on linnalegendid lihtsad tekkima.

ivoK
Foorumlane
Postitusi: 49
Liitunud: 01 Mär 2012, 20:16

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas ivoK » 16 Sept 2014, 20:45

Ma ise tegelen ka päevast-päeva autoremondiga, xc90 mudeliga on vähe kokkupuuteid olnud. d5 120kw ehk siis see vanem seda olen ühte mootorit teinud, millel geneka rihma tükid käisid ka hammasrihma vahelt läbi, see üks mure koht, siis 136kw olen vahetanud hüdrotõukureid ja nookureid rohkem nagu pole midagi teinud. Rohkem käivad hoolduses (s60/s80/v70. Mootori poolest tundub et sõidavad hästi. Päevas tuleb mul ca 30-35km hommikul 15 õhtul sama 15, on see siis liiga vähe diisli jaoks ?

KuldarA
Foorumi veteran
Postitusi: 1093
Liitunud: 26 Nov 2011, 16:04
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas KuldarA » 17 Sept 2014, 09:13

ivoK kirjutas:Ma ise tegelen ka päevast-päeva autoremondiga, xc90 mudeliga on vähe kokkupuuteid olnud. d5 120kw ehk siis see vanem seda olen ühte mootorit teinud, millel geneka rihma tükid käisid ka hammasrihma vahelt läbi, see üks mure koht, siis 136kw olen vahetanud hüdrotõukureid ja nookureid rohkem nagu pole midagi teinud. Rohkem käivad hoolduses (s60/s80/v70. Mootori poolest tundub et sõidavad hästi. Päevas tuleb mul ca 30-35km hommikul 15 õhtul sama 15, on see siis liiga vähe diisli jaoks ?



Rihm läheb 136kW mootoril samamoodi. S60/s80/v70 näed sellepärast rohkem, et neid liigub ka tänavatel rohkem.

Lisaks eelmainitutele on 136kW mootoril murekohaks swirl klapid(ca 300€ koos tööga), käigukasti poolne väntvõlliotsa simmer(maha võtmiseks peab käigukasti eemaldama) ja tahmafilter või sellega seonduvad andurid.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee

ivoK
Foorumlane
Postitusi: 49
Liitunud: 01 Mär 2012, 20:16

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas ivoK » 17 Sept 2014, 22:41

KuldarA kirjutas:
ivoK kirjutas:Ma ise tegelen ka päevast-päeva autoremondiga, xc90 mudeliga on vähe kokkupuuteid olnud. d5 120kw ehk siis see vanem seda olen ühte mootorit teinud, millel geneka rihma tükid käisid ka hammasrihma vahelt läbi, see üks mure koht, siis 136kw olen vahetanud hüdrotõukureid ja nookureid rohkem nagu pole midagi teinud. Rohkem käivad hoolduses (s60/s80/v70. Mootori poolest tundub et sõidavad hästi. Päevas tuleb mul ca 30-35km hommikul 15 õhtul sama 15, on see siis liiga vähe diisli jaoks ?



Rihm läheb 136kW mootoril samamoodi. S60/s80/v70 näed sellepärast rohkem, et neid liigub ka tänavatel rohkem.

Lisaks eelmainitutele on 136kW mootoril murekohaks swirl klapid(ca 300€ koos tööga), käigukasti poolne väntvõlliotsa simmer(maha võtmiseks peab käigukasti eemaldama) ja tahmafilter või sellega seonduvad andurid.



Kuna see oleks mul elus esimene diisel mootor ja ka esimene volvo, ilmselt kui xc-d ei osta siis jään vast vana margi juurde. Eks teine mark tekkitab alati küsimusi, kuidas volvol see elektroonika pool ja üldse xc vastupidavus on. Eks ta selline pargi maastur on.

AimarP
Kõva postitaja
Postitusi: 236
Liitunud: 11 Sept 2013, 12:21
Asukoht: Harjumaa

Re: 2.4 D5 151kw mootor

PostitusPostitas AimarP » 17 Sept 2014, 23:32

Nu pargimaastur või mitte aga XC70 müttab päris hästi lumes ja mullas. Boonus on see et ta on kõrge.
Volvo XC70 D5 2010.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist