Anti-skid service required.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Anti-skid service required.
Ilmus täna selline kiri autol infotablool ette.
Hiljem koduukse ees seisma jättes tuli ka kiri "anti-skid is temporarily off"
Autoks XC90 2009a.
Kas on lihtsalt lambiviga või on tegu millegi kiiresti sekkumist nõudvaga,
et hilisemaid suuremaid väljaminekuid ära hoida?
Guugeldasin ka aga ei oska seda inglist paraku nii hästi.
Niipalju sain aru,et on kuidagi seotud katuseluugi olemasoluga...
Hiljem koduukse ees seisma jättes tuli ka kiri "anti-skid is temporarily off"
Autoks XC90 2009a.
Kas on lihtsalt lambiviga või on tegu millegi kiiresti sekkumist nõudvaga,
et hilisemaid suuremaid väljaminekuid ära hoida?
Guugeldasin ka aga ei oska seda inglist paraku nii hästi.
Niipalju sain aru,et on kuidagi seotud katuseluugi olemasoluga...
Re: Anti-skid service required.
Ühelt välissaidilt võib aru saada, et ABS sensor või midagi selle taolist on kas läbi, või vajab puhastamist.
Diagnostika näitab ilmselt vea ära.
Diagnostika näitab ilmselt vea ära.
Re: Anti-skid service required.
Ise googeldades leidsin, et see pidi talvel tavaline asi olema ja et põhjuseid võib olla mitmeid, et kas sensor lumine, jäine, mingi jamaga koos või on üldse lahti või halvemal juhul on vaja ABS'i blokil jooted üle joota. Katuseluugiga midagi seonduvat ma ise küll ei leidnud. Endal küll V50 aga sama tekst ees kuid viga tõsisem, viskab veel mingi kirja ette, et STOP R.E.M SYS või midagi taolist ja auto käima ei lähe. Diagnost näitas ainult, et piduripedaali lüliti ei tööta hästi vms. Teisipäeval läheb lüliti vahetusse eks näha kas asi paraneb.
Volvo V50 Summum, 2005
Tired of German tehcno?
Try some Swedish metal.
Volvo
Tired of German tehcno?
Try some Swedish metal.
Volvo
Re: Anti-skid service required.
Kimbutab oma 2005/06 S80 (2.5T AWD) viimasel ajal sama mure.
Algas tasapisi antud probleem arenema detsembri alguses. Samal ajal umbes, sai vahetatud ka parem esiratta laager, ei tea kas see on kuidagi seotud. Töö teostasin ise. Esmalt tuli teade ainult, kui keerata paremale ratta täiesti välja. Vähemalt tundus, et sellega võib seda seostada, sest muul viisil ei õnnestunud teadet saada. Peale süüte välja keeramist ja uuesti käivitamist, kuvati "anti-skid temporarily off" ja pärast 100 meetrist sõitu teade kadus.
Detsembri algusest edasi tänase päevani, oli nädalaid, kus ei kimbutanud teade mind üldse. Vahepeal sula ja nüüd pärast seda sula, külmadega on probleem tagasi. Kuid seekord tundub, päev päevalt süvenevat.
Endiselt kohati võib seostada paremale keeramisega, kuid nüüd tuleb teade ka täiesti suvalisel hetkel. Masin võib kohapeal tiksuda ja viskab "anti-skid service required" ette. Süüde välja ja sisse ning teade kaob koheselt. Enam ei kuvata isegi "anti-skid temporarily off", vaid koheselt saaks justkui süsteem korda. Kuni järgmise korrani.
Siiani kaob masina uuesti käivitamisega. Permanentselt pole veel viga ennast välja näidanud, et saaks diagnostikasse mina.
Kui antud teade tablool, ei toimi ka AWD, masin ainult esiveoline.
Üks sõit oli ka nii, et alustasin külma masinaga sõitu, sõitsin 10km ja tee lõpus oli sirge lõik, mille lõpus tuli peatuda. Peatusin 3-4 minutit ja sel hetkel, lihtsalt kohapeal seistes viskas "anti-skid service required" tabloole.
Kui teadet tablool ei ole, toimivad kõik süsteemid nagu peavad. Sillad kõik veavad ja kuidagi imelikult masin ei käitu. Sai nädalvahetusel mere jääl paarutamas käidud, jääle sõites (oli parem pööre), viskas "anti-skid service required" ette, mille peale taaskäivitasin masin ja sealt edasi tegin poognaid igatepidi ja igasuguse nurga all, kuid kordagi ei lakanud süsteem töötamast.
Seni oli veendunud, et roolinurga andur on omadega läbi, kuid nüüd kus suvalisel hetkel teadet kuvatakse, ei saa vist selles enam nii kindel olla ?
Edit:
Kasutasin auto enda veakoodide kuvamise funktsiooni. Diagnostics from turn signal
Mis andis mulle nimekirja järgnevatest moodulitest, mis omavad mingisuguseid teadmisi veakoodidest:
BCM DTC SET
SAS DTC SET - Steering Wheel Angle Sensor - oletus võib siiski tõeks osutuda.
ECM DTC SET
DEM DTC SET
AUM DTC SET
REM DTC SET
Lisaks hunnik teisi mooduleid, mis väidetavalt omavad veakoode. Kas neis midagi tõsist ka esineb, on ise küsimus. Ilmselgelt peab IA-sse aja panema ja alustama roolinurga anduri vahetusest.
Algas tasapisi antud probleem arenema detsembri alguses. Samal ajal umbes, sai vahetatud ka parem esiratta laager, ei tea kas see on kuidagi seotud. Töö teostasin ise. Esmalt tuli teade ainult, kui keerata paremale ratta täiesti välja. Vähemalt tundus, et sellega võib seda seostada, sest muul viisil ei õnnestunud teadet saada. Peale süüte välja keeramist ja uuesti käivitamist, kuvati "anti-skid temporarily off" ja pärast 100 meetrist sõitu teade kadus.
Detsembri algusest edasi tänase päevani, oli nädalaid, kus ei kimbutanud teade mind üldse. Vahepeal sula ja nüüd pärast seda sula, külmadega on probleem tagasi. Kuid seekord tundub, päev päevalt süvenevat.
Endiselt kohati võib seostada paremale keeramisega, kuid nüüd tuleb teade ka täiesti suvalisel hetkel. Masin võib kohapeal tiksuda ja viskab "anti-skid service required" ette. Süüde välja ja sisse ning teade kaob koheselt. Enam ei kuvata isegi "anti-skid temporarily off", vaid koheselt saaks justkui süsteem korda. Kuni järgmise korrani.
Siiani kaob masina uuesti käivitamisega. Permanentselt pole veel viga ennast välja näidanud, et saaks diagnostikasse mina.
Kui antud teade tablool, ei toimi ka AWD, masin ainult esiveoline.
Üks sõit oli ka nii, et alustasin külma masinaga sõitu, sõitsin 10km ja tee lõpus oli sirge lõik, mille lõpus tuli peatuda. Peatusin 3-4 minutit ja sel hetkel, lihtsalt kohapeal seistes viskas "anti-skid service required" tabloole.
Kui teadet tablool ei ole, toimivad kõik süsteemid nagu peavad. Sillad kõik veavad ja kuidagi imelikult masin ei käitu. Sai nädalvahetusel mere jääl paarutamas käidud, jääle sõites (oli parem pööre), viskas "anti-skid service required" ette, mille peale taaskäivitasin masin ja sealt edasi tegin poognaid igatepidi ja igasuguse nurga all, kuid kordagi ei lakanud süsteem töötamast.
Seni oli veendunud, et roolinurga andur on omadega läbi, kuid nüüd kus suvalisel hetkel teadet kuvatakse, ei saa vist selles enam nii kindel olla ?
Edit:
Kasutasin auto enda veakoodide kuvamise funktsiooni. Diagnostics from turn signal
Mis andis mulle nimekirja järgnevatest moodulitest, mis omavad mingisuguseid teadmisi veakoodidest:
BCM DTC SET
SAS DTC SET - Steering Wheel Angle Sensor - oletus võib siiski tõeks osutuda.
ECM DTC SET
DEM DTC SET
AUM DTC SET
REM DTC SET
Lisaks hunnik teisi mooduleid, mis väidetavalt omavad veakoode. Kas neis midagi tõsist ka esineb, on ise küsimus. Ilmselgelt peab IA-sse aja panema ja alustama roolinurga anduri vahetusest.
Re: Anti-skid service required.
Ühel XC90-l tegin Vida-ga kalibreerimise (ei mäleta, mis see täpselt oli) ja teade pole enam tagasi tulnud.
Re: Anti-skid service required.
Raxo kirjutas:Ühel XC90-l tegin Vida-ga kalibreerimise (ei mäleta, mis see täpselt oli) ja teade pole enam tagasi tulnud.
Eks esialgu peab proovima kalibeerimist ja muud lihtsamaid lahendusi. Teostasid kalibeerimise ise või lasid kusagil teha ?
Re: Anti-skid service required.
Ise tegin. Tuli lihtsalt õige koht Vida-s üles leida ja juhiseid järgida. DICE-i on ikka väga kasulik omada, eriti siin, kus esindust ei ole.
Re: Anti-skid service required.
Raxo kirjutas:Ise tegin. Tuli lihtsalt õige koht Vida-s üles leida ja juhiseid järgida. DICE-i on ikka väga kasulik omada, eriti siin, kus esindust ei ole.
Lähen homme foorumi tegelase "sipelga" juurde, vaatab mis Vida kostab masina peale.
Re: Anti-skid service required.
Järgmine nädal IA-sse, roolinurga andurit kalibreerima jms. Sõitsin 100km ilma veata, kui pump katki oleks, ei oleks see kindlasti võimalik?
Re: Anti-skid service required.
Oleksin võinud kalibreerida seda sulle ilma, et peaks nädal aega ootama. Ütle ka, palju maksma läheb, palun
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Anti-skid service required.
gljuk kirjutas:Oleksin võinud kalibreerida seda sulle ilma, et peaks nädal aega ootama. Ütle ka, palju maksma läheb, palun
Järgmiseks nädalaks IAs aeg pandud üleüldiseks ülevaatamiseks veateatega seoses, kui varem saab asja kalibreerida võib proovi teha.
Ega nädalavahetusel Haapsallu ei liigu?
Re: Anti-skid service required.
Ei liigu
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Anti-skid service required.
gljuk kirjutas:Ei liigu
Kalibreerimisest ei olnud tolku. Auto väidab nüüd vigu kokku kolmes blokis BCM, DEM ja ECM (mass air flow sensor signal too low). ECM väga ei pakugi pinget, sest masin sõidab nagu muiste, ei puterda ega kõhkle.
Ehk siis, liigub kogu see teema DEM ja pumba suunas, tõenäoliselt DEM ise on suremas.
Re: Anti-skid service required.
DEM: Pump faulty signal
BCM: Communication problems with DEM
ECM: õhulugeja probleem ja väljalaske muhvi probleem, ei mäleta täpsemalt.
BCM: Communication problems with DEM
ECM: õhulugeja probleem ja väljalaske muhvi probleem, ei mäleta täpsemalt.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 882
- Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
- Kontakt:
Re: Anti-skid service required.
Ei taha sind hirmutada, kui vaata seda linki: viewtopic.php?f=28&t=26454
Sinna kirjutasin paar rida DEM-i kohta. Pilt ka illustreerimiseks. DEM = Haldexi aju. Aju võib maha põletada justnimelt vigane pump. Loodetavasti leiad hea meistri. Loodetavasti pole sul ka minu mainitud viga. Senika aga pead leppima ilmselt esiveolisega... On ka juhtunud, et vigane DEM segab auto käivitamist.
Sinna kirjutasin paar rida DEM-i kohta. Pilt ka illustreerimiseks. DEM = Haldexi aju. Aju võib maha põletada justnimelt vigane pump. Loodetavasti leiad hea meistri. Loodetavasti pole sul ka minu mainitud viga. Senika aga pead leppima ilmselt esiveolisega... On ka juhtunud, et vigane DEM segab auto käivitamist.
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline