Suur arve
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Suur arve
Tere. Viisin oma Volvo teenindusse, sest oli kolinaid-kriginaid. Vastuseks tuli, et võime korda teha küll, aga maksma läheb neljakohaline arv. Auto ise 2003 aasta, seega ei näe suurt mõtet sellel. Siit tekkisid ka mu järgnevad küsimused:
1) Alarmi pasun ja selle vahetus läheksid maksma 285 eurot. Ma pigem olen ilma alarmita siis. Samas, kas peab kindlasti asendama originaaliga? Kas mõne teise firma omad odavamad ei oleks?
2) Öeldi, et roolilatil on vasakus otsas lõtk. Uus roolilatt koos vahetusega 444 eurot. Kas lõtku korral peab kohe vahetama või on võimalik ka parandada?
3) Kui vigasid uuriti, siis kirjutati, et vahekasti simmerid lekivad. Mis see simmerling üldse on? Ja miks arvele pandi neli erinevat simmerlingi? Simmerling, simmerling vahekastile, simmerling ja simmerling vahekastil AWD. Vahekast maha/peale, simmerite vahetus - veel sada eurot. Ees vasaku pooltelje simmeri vahetus 35 eurot.
4) Rattalaager B-varuosana 163 eurot? Ja kui need osad tõesti nii kallid on igalpool, siis kas neid lammutustest ei võiks otsida? Kui usaldusväärsed need on?
5) Kõik see on kokku nii kallis ja ma kindlasti leian mujal Tartust odavamaid kohti, kui Info-Auto. Kas keegi oskaks mõnda muud kohta soovitada? Pere teise autoga olen muidu käinud Turu tänava Carstopis.
See võib tõesti olla tavaline, aga kuna mulle on see uus ja ma ise väga neid asju ei jaga, siis tunduvad need numbrid utoopilised.
Ette tänades,
Rookie
1) Alarmi pasun ja selle vahetus läheksid maksma 285 eurot. Ma pigem olen ilma alarmita siis. Samas, kas peab kindlasti asendama originaaliga? Kas mõne teise firma omad odavamad ei oleks?
2) Öeldi, et roolilatil on vasakus otsas lõtk. Uus roolilatt koos vahetusega 444 eurot. Kas lõtku korral peab kohe vahetama või on võimalik ka parandada?
3) Kui vigasid uuriti, siis kirjutati, et vahekasti simmerid lekivad. Mis see simmerling üldse on? Ja miks arvele pandi neli erinevat simmerlingi? Simmerling, simmerling vahekastile, simmerling ja simmerling vahekastil AWD. Vahekast maha/peale, simmerite vahetus - veel sada eurot. Ees vasaku pooltelje simmeri vahetus 35 eurot.
4) Rattalaager B-varuosana 163 eurot? Ja kui need osad tõesti nii kallid on igalpool, siis kas neid lammutustest ei võiks otsida? Kui usaldusväärsed need on?
5) Kõik see on kokku nii kallis ja ma kindlasti leian mujal Tartust odavamaid kohti, kui Info-Auto. Kas keegi oskaks mõnda muud kohta soovitada? Pere teise autoga olen muidu käinud Turu tänava Carstopis.
See võib tõesti olla tavaline, aga kuna mulle on see uus ja ma ise väga neid asju ei jaga, siis tunduvad need numbrid utoopilised.
Ette tänades,
Rookie
Re: Suur arve
Alarmipasuna suhtes võid ühendust võtta foorumikaaslase Gljukiga. Ta küll Tallinnas, kuid ehk saate kokkuleppele.
S60 2.4D 02' man.
V70 2.5tdi 98' aut.
V70 2.5tdi 98' aut.
-
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 471
- Liitunud: 25 Juul 2011, 19:20
- Asukoht: Soome, HML/TLN,Kalamaja
Re: Suur arve
Roolilatti otsi romulast või lase taastada, simmerid suudab suvaline remondikoht ära vahetada ja sama rattalaagriga. Arvestades IA tunnihinda ja nende kommet mitte remontida vaid vahetada, siis kindlasti on mõtekam mujal lasta teha.
Minu mõtlemisel ei ole tulemust vaid on tagajärg!!!
2000a. V70 2,5 TD uue omaniku käes
viiv-viis-kolm-viis 247
2000a. V70 2,5 TD uue omaniku käes
viiv-viis-kolm-viis 247
Re: Suur arve
Suur tänu!
Kas keegi oskab soovitada mõnda kohta Tartus? Nii palju kui erinevaid teemasid lugenud olen, siis päris igas suvalises kohas ei maksa teha... Ning kas keegi mulle simmeritest oskab ka rääkida?
Kas keegi oskab soovitada mõnda kohta Tartus? Nii palju kui erinevaid teemasid lugenud olen, siis päris igas suvalises kohas ei maksa teha... Ning kas keegi mulle simmeritest oskab ka rääkida?
Re: Suur arve
Selline küsimus tekkis ka, et kas stabika kont on sama mis stab. ühendusvarras?
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 514
- Liitunud: 10 Aug 2012, 23:13
- Asukoht: Rakvere
Re: Suur arve
Tõest, jumala ulmelised hinnad on seal teeninduses! Näiteks rattalaagri vahetasin Rakvere Carstopis, maksis 65 euri laager + töö.
S60 2005; 2.4D 96kw (D5244T2); manuaal 5 käiku (M56L2)
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Suur arve
paasovich123 kirjutas:Tõest, jumala ulmelised hinnad on seal teeninduses! Näiteks rattalaagri vahetasin Rakvere Carstopis, maksis 65 euri laager + töö.
A ja B laagri hinnal ongi vahe ju. Tahad originaal varuosa saada b varuosa hinnaga?
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Suur arve
Nad ütlesid mulle, et see 160+ eurot laagri eest ongi B-varuosa.. ![Confused :?](./images/smilies/confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/confused.gif)
Re: Suur arve
Tanel kirjutas:paasovich123 kirjutas:Tõest, jumala ulmelised hinnad on seal teeninduses! Näiteks rattalaagri vahetasin Rakvere Carstopis, maksis 65 euri laager + töö.
A ja B laagri hinnal ongi vahe ju. Tahad originaal varuosa saada b varuosa hinnaga?
Kui tegu AWD-ga, siis pole 160€ veel originaal. 65€ ilmselt on tavaline laager, AWD-l on koos rummuga ja selle pärast ka 3x hind.
Autoladu.ee-st sain endale soodsaima hinna ja kvaliteedi suhtega SKF tagaratta laagri 114€ eest.
rookie kirjutas:Selline küsimus tekkis ka, et kas stabika kont on sama mis stab. ühendusvarras?
Stabika varras on ikka see pikk osa, mis ulatub ühelt poolt teisele poole. Kondid peaks käima nende otsas munakaga väikesed vardad.
Re: Suur arve
rookie kirjutas:... Ning kas keegi mulle simmeritest oskab ka rääkida?
Simmer ehk simmerling on kummist tihend, mis takistab vedelikul nt õlil ühest kohast teise lekkida, terve auto on neid täis. Nt väntvõlli otsad, nukvõlli otsad, käigukasti ja käändeljed jne
![Pilt](http://volvoosad.com/pood/images/simmer.jpg)
V70 2,5td 97
Re: Suur arve
Info-Autos ongi ulmelised hinnad.
Täpselt sama tükki, mida muidu müüakse ka B-osana, on sealt võimalik saada 200% juurdehindluse kirvega.
See pole midagi erilist, kui selle raha eest tõesti pakutakse UUT originaalroolilatti.
Mitte mingis allhankefirmas remonditud latti, millega on 50:50 võimalus, et jääb pidama.
Pigem kahtlustan hinda vaadates, et tegu on näiteks NK taastatud roolilatiga.
Näiteks samavana Ford Fiesta originaalroolilatt maksab ca 1500 eurot.
Tallinnas tegeleb lattide remondiga nt firma nimega Topserv. Meie firma pirukakärudel on seal tehtud (Peugeottide tüüpviga) ja jäid küll pidama. Ära loksuva otsapuksiga kaua sõida, järgmisena hakkavad lekkima tihendid ja ühel hetke pole asi enam parandatav.
Täpselt sama tükki, mida muidu müüakse ka B-osana, on sealt võimalik saada 200% juurdehindluse kirvega.
Uus roolilatt koos vahetusega 444 eurot
See pole midagi erilist, kui selle raha eest tõesti pakutakse UUT originaalroolilatti.
Mitte mingis allhankefirmas remonditud latti, millega on 50:50 võimalus, et jääb pidama.
Pigem kahtlustan hinda vaadates, et tegu on näiteks NK taastatud roolilatiga.
Näiteks samavana Ford Fiesta originaalroolilatt maksab ca 1500 eurot.
Öeldi, et roolilatil on vasakus otsas lõtk. Uus roolilatt koos vahetusega 444 eurot. Kas lõtku korral peab kohe vahetama või on võimalik ka parandada?
Tallinnas tegeleb lattide remondiga nt firma nimega Topserv. Meie firma pirukakärudel on seal tehtud (Peugeottide tüüpviga) ja jäid küll pidama. Ära loksuva otsapuksiga kaua sõida, järgmisena hakkavad lekkima tihendid ja ühel hetke pole asi enam parandatav.
Re: Suur arve
noh eks esinduses ole ikka natuke kallim kui mujal aga, selles nimekirjas ainuke asi mis on ülemõistuse kallis on see alarmi värk, rummuga korralikud laagrid ongi seal 150.-tuuris, 400.- latt pole kinlasti originaal vaid ikka taastatud (need maksavadki samas suurusjärgus), simmerid ei maksa ise suurt midagi aga vahets mõne vahetus võtab pool päeva, üldiselt kui sul on 2003 volvo siis isegi odavas kohas võid nende asjade vahetusega arvestada ca 1000 euriga, selle aastakäigu ja uuemate volvode hoolduses saadki alati arveid 200-1000.-ning jäädki saama ja pead sellega leppima, kui tahad alla 100.- arveid siis pead tagaveolise volvo ostma aastas 1988
ja asi pole volvos vaid 10a vanadel ja uuematel ongi hooldamine kallis, kui mingi 500.- hakkama saad suurema rikke korral oled õnneseen, muuseas viimaselajal on levinud pangast lisa liisingu võtmine remondiks, sest sageli on ca 5000.- auto kerge remont 3000.-
ja asi pole volvos vaid 10a vanadel ja uuematel ongi hooldamine kallis, kui mingi 500.- hakkama saad suurema rikke korral oled õnneseen, muuseas viimaselajal on levinud pangast lisa liisingu võtmine remondiks, sest sageli on ca 5000.- auto kerge remont 3000.-
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: Suur arve
IA B osa rattalaager on Skandixi poolt tarnitud, Volvo orginaaliga peale hinna neil vahet pole, orginaali hind ca 200.-
Orginaal latt on ca 1400.-, tehase taastatud seega suht mõistliku hinnaga.
Auto ongi üks suur kulu ja nende 500-1000 arvetega remondiks tulek aastas paaril korral arvestada juhul kui pole
väga puruks aetud s60.
Orginaal latt on ca 1400.-, tehase taastatud seega suht mõistliku hinnaga.
Auto ongi üks suur kulu ja nende 500-1000 arvetega remondiks tulek aastas paaril korral arvestada juhul kui pole
väga puruks aetud s60.
Volvo C70 2,4T
Re: Suur arve
Remondisummad iseenesest pole midagi iseäralikku, uuema põlve Volvosid on üsna kehva remontida ning auto juures tehtud inseneritöö ka tükati täielik haltuura.
Pikad 5- ja 6 silindriga ridamootorid on topitud poolvägisi põiki kapoti alla, tulemuseks totaalne ruumipuudus ja iga pisiasja pärast poole auto lahtivõtmine.
Rattalaagrite pidev vahetamine on seal konstruktsiooni probleem (enamikel esiveolistel sama jama), Volvo on esimene auto millel ma rattalaagreid vahetanud üldse olen.
Tükati on ka kummidetailide kvaliteet täielik saast, näiteks originaal pidurivoolikud, on olnud 20 a vanu saksa autosid, millel küljes originaalvoolikuid ja alles heas korras, Volvo oli taas esimene auto, millel pidin kampaania korras pidurivoolikuid vahetama asuma.
Minu kogemuse põhja on nt BMW ja Opeli tagaveolistel autodel, millel samuti nagu pooltelg läbi tagarattalaagri käib - rattalaagri vahetus suht tundmatu probleem. Aga inimene õpib kogu elu.
Ja mida ei saa muidugi ütlemata jätta - originaalosade hinnatase on tükati ikka klass omaette. Liita siia juurde üsna töömahukad hooldus-remonditööd, ongi tulemuseks vinged arved.
Pikad 5- ja 6 silindriga ridamootorid on topitud poolvägisi põiki kapoti alla, tulemuseks totaalne ruumipuudus ja iga pisiasja pärast poole auto lahtivõtmine.
Rattalaagrite pidev vahetamine on seal konstruktsiooni probleem (enamikel esiveolistel sama jama), Volvo on esimene auto millel ma rattalaagreid vahetanud üldse olen.
Tükati on ka kummidetailide kvaliteet täielik saast, näiteks originaal pidurivoolikud, on olnud 20 a vanu saksa autosid, millel küljes originaalvoolikuid ja alles heas korras, Volvo oli taas esimene auto, millel pidin kampaania korras pidurivoolikuid vahetama asuma.
Minu kogemuse põhja on nt BMW ja Opeli tagaveolistel autodel, millel samuti nagu pooltelg läbi tagarattalaagri käib - rattalaagri vahetus suht tundmatu probleem. Aga inimene õpib kogu elu.
Ja mida ei saa muidugi ütlemata jätta - originaalosade hinnatase on tükati ikka klass omaette. Liita siia juurde üsna töömahukad hooldus-remonditööd, ongi tulemuseks vinged arved.
Re: Suur arve
muhlui kirjutas:Simmer ehk simmerling
Kui täpne olla, siis simmer on släng ja simmerling värdsõna, mis ei tähenda midagi.
Pildil näidatud kummist rõngastihendi saksakeelne nimetus on simmerring, mis ilmselt kuulmise järgi on kõnekeelde valesti mugandatud.
Aare juttu Volvo erakordsest kehvusest ma eriti südamesse ei võtaks, mina olen nii esi- kui tagaratta laagreid vahetanud vist pea kõikidel oma autodel, päritolumaast ja veoskeemist sõltmuata. Mugavat ligipääsu detailidele võimaldavaid autosid on ka Volvo toodangus, nende väljalaske aasta jääb samasse suurusjärku teiste tootjate hõredalt kompletkeeritud autodega (1990-st varasemaks). Esineduse hinnatase on samuti igal pool kõrge, halvem on lugu sellega, et mida uuem auto, seda raskem on leida sobivaid odavaid B-osasid, kuna neid lihtsalt ei toodeta.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 43 külalist