XC/AWD nelikvedu

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
RS013
Foorumi veteran
Postitusi: 809
Liitunud: 06 Mär 2006, 20:07
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas RS013 » 16 Dets 2015, 09:05

Pikalt katsetada ei saanud, aga esmased emotsioonid on väga head.
Tahad ka? Keera lahti istmepoldid (2 eest ja 2 tagant), keera lahti võimendi poldid (3tk), eemalda ukse lävepakk, tõsta vaipa üles ja näed moodulit. See kinnitub kahe poldiga kere külge. Eemalda pistik, lõika läbi roheline/ lilla juhe, pane lüliti vahele. Lao kokku tagasi. Mine lõbutse.

Mooduli asukoht:
Pilt

"Jah ema"
Pilt

Nüüd saab teha nii nagu DIMis näitab.
Pilt
XC70 T6 AWD & 242 turbo & C70 T5M Saffron

Kasutaja avatar
silf
Kreisi postitaja
Postitusi: 455
Liitunud: 23 Veebr 2011, 18:20
Asukoht: Tallinn

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas silf » 18 Dets 2015, 09:59

Eile sai pisut lumerõõme nauditud. Ilma lülitita saab ka naltsi teha, kui raud piisavalt kuumaks ajada :twisted:

Peale pisemat kärutamist lõi siis sellise tulukese põlema:
Pilt

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas allan » 18 Dets 2015, 10:20

Üks variant on jah pidurid kuumaks ajada.
Kui lüliti järgi isu tekib, siis meil on siin vähemalt kaks inseneri sellel alal :D
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
igiliikur
Kõva postitaja
Postitusi: 177
Liitunud: 09 Apr 2015, 19:39

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas igiliikur » 18 Dets 2015, 21:22

Olen loll ja ei saa aru. Kas keegi selgitaks, miks on vaja lõbutsemiseks neli vee dee volvot? Mul oli omal ajal teiseks autoks mingi 85kW tagavedu. Täiesti piisav. Kui keegi teist on prof rallisõitaja, siis ma olen nõus, et see oli lahja. Vastasel korral pole mõtet mingit pa*ka ajada.
XC90

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas allan » 19 Dets 2015, 11:54

igiliikur kirjutas:Olen loll ja ei saa aru. Kas keegi selgitaks, miks on vaja lõbutsemiseks neli vee dee volvot? Mul oli omal ajal teiseks autoks mingi 85kW tagavedu. Täiesti piisav. Kui keegi teist on prof rallisõitaja, siis ma olen nõus, et see oli lahja. Vastasel korral pole mõtet mingit pa*ka ajada.

Kade oled või?
Miks ma peaksin mingit 85kw autot kõrvale tahtma, kui olemasolevaga saab ka edukalt lõbutseda?
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
silf
Kreisi postitaja
Postitusi: 455
Liitunud: 23 Veebr 2011, 18:20
Asukoht: Tallinn

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas silf » 19 Dets 2015, 15:15

allan kirjutas:
igiliikur kirjutas:Olen loll ja ei saa aru. Kas keegi selgitaks, miks on vaja lõbutsemiseks neli vee dee volvot? Mul oli omal ajal teiseks autoks mingi 85kW tagavedu. Täiesti piisav. Kui keegi teist on prof rallisõitaja, siis ma olen nõus, et see oli lahja. Vastasel korral pole mõtet mingit pa*ka ajada.

Kade oled või?
Miks ma peaksin mingit 85kw autot kõrvale tahtma, kui olemasolevaga saab ka edukalt lõbutseda?


Tule taevas appi! Sellise idiootliku küsimusega peaksid küll arstionu poole pöörduma kulla sõber. Väga alatu on üldse selles teemas näppu m*unniga tulla võrdlema - tagaveoliste teema peaks meil ka täiesti olemas olema, mine ravi seal oma vigastust!

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas tnx » 21 Dets 2015, 08:56

Tegelikult on asi ju hoopis lihtsam - 4wd ja tagaveolise pakutav lõbu on erinevad ja sellepärast ei saagi ühte teisega asendada. Aga kuskandis seal tallinnas neid lumerõõme nautida saab?

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas vanapeer » 21 Dets 2015, 09:32

Idioot, kade, loll - ärge sellist jama küll enam suust ajage. Siin foorumis küsija suu pihta ei lööda.
:unibrow:

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas allan » 21 Dets 2015, 09:50

vanapeer kirjutas:Idioot, kade, loll - ärge sellist jama küll enam suust ajage. Siin foorumis küsija suu pihta ei lööda.

Kui inimene ütleb, et ärge ajage paska ja et 232kw nelikuga pole talvel lahe, ostke hoopis 85kw tagaveoline omale, mida talle siis vastama peaks :D

tnx kirjutas:Aga kuskandis seal tallinnas neid lumerõõme nautida saab?

Ida pool oli vahepeal lumi maas, enam pole vist kuskil.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Aare85
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 27 Juul 2011, 15:19

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas Aare85 » 06 Jaan 2016, 10:06

Tanel kirjutas:Su kirjatükk on hariv ja tore, kuid parandan su fakti. Esimene haldex tuli IIpõlvkonna v70tel alles (00a) Esimesed awd olid viscoga


Ei tulnud, Haldex tuli 2002 lõpus, seoses mudeliuuendusega. 2000-2002 oli visko.

kiikmarg
Foorumlane
Postitusi: 25
Liitunud: 14 Jaan 2016, 08:11

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas kiikmarg » 14 Jaan 2016, 08:23

Tere!

Sai ka soetatud volvo xc90 2007a. isend ja plaanis teostada masinale täis hoole,mootori õli vahetatud ja tahaks edasi liikuda ss käigukast,tagasild ja ss kõik see AWD süsteem.
Minu palve teile lugupeetud foorumi kasutajad,et palun soovitage töökoda kus see töö kõige paremama hinna ja kvaliteedi juures ära tehakse,et võiksin südame rahuga oma metalse ratsu sinna viia ja tagasi tulles olla kindel et kõik töö tehtud,õlid,filtrid,sõelad vahetatud.
Igaksjuhuks jätan oma tel.nr ka +358401306997
Tänades Margus

Kasutaja avatar
no1
Foorumi veteran
Postitusi: 2172
Liitunud: 19 Juun 2010, 22:01

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas no1 » 14 Jaan 2016, 09:31

Volrem-auto
854 T5-R 1995
XC70 D5 2006

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas evald112 » 14 Jaan 2016, 17:50

Näide sellest kui kiiresti peaks 2005-2007a masinatel oleva 3gen haldex süsteemi "Instant Traction" rakenduma tagaratastes. 1/7 ringi jõuab esiratas libiseda ning siis rakendub tagasild. Ning stardi hetkel on jõuülekanne 50
/50.

https://www.youtube.com/watch?v=I1yryBlT5gU

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2872
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas allan » 14 Jaan 2016, 18:04

Üks näide, kuidas madaldatud S80 lumes sõidab.
PS esimesed jäljed on ka minu tehtud.
https://youtu.be/ZJmU0fcbqjU
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
maan
Foorumi veteran
Postitusi: 2043
Liitunud: 20 Dets 2009, 13:51
Asukoht: Tln

Re: XC/AWD nelikvedu

PostitusPostitas maan » 15 Jaan 2016, 08:56

evald112 kirjutas:Näide sellest kui kiiresti peaks 2005-2007a masinatel oleva 3gen haldex süsteemi "Instant Traction" rakenduma tagaratastes. 1/7 ringi jõuab esiratas libiseda ning siis rakendub tagasild. Ning stardi hetkel on jõuülekanne 50
/50.

Ei tundu väga loogiline, et esiratta läbilibisemisega rakenduv tagasild on 50/50 vedu :) Pakuks, et tegu Su masina puhul veel gen. II Haldexiga. WiKi andmetel sai V70 omale gen. III-e alates 2008 mudeliga, XC70 natuke varem ning gen. III peaks olema juba ennetav ehk siis ei ole vaja esiratta läbilibisemist. Videolt vaadates, tundub sama moodi rakenduvat nagu mu masinal, kus silmaga kõrvalt vaadates ei erista vahet esiratta ja tagaratta vedama hakkamises, slo mo-ga näeb aga kerget vahet.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 8 külalist