CEM blokk
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: CEM blokk
uuri elfa foorumist, sealt peaks kedagi ikka leidma (tööpakkumise alajaotus)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: CEM blokk
Täielik null seis siiani,cemi ja selle releed ja asjad vaadati üle ..ikka ei miskit . Homme läheb auto info autosse diagnosti ja lubati peale seda öelda mis viga ja mis teha et korda saada. Loodan ,et nad suudavad vähemalt vea tuvastada
S60 2,4 D5 151 Kw AWD 2011
Re: CEM blokk
Mul on üks tuttav elektroonik, kellega saime mõnedesse plokkidesse uus elu sisse puhuda.
Info auto ütleb ilmselt nii, et nad ei saa paneeliga ühendust ning seda tuleks ära vahetada. Arveks pakkuvad ~1000-1200 EUR, ning Teie paneel jääks ka, ilmselt, neile. Ütlen nii kindlalt just sellepärast, et üks sugulane käis nende juures sama probleemiga. Siis võtsime tema plokki lahti ja mõne tunniga saime tööle.
Info auto ütleb ilmselt nii, et nad ei saa paneeliga ühendust ning seda tuleks ära vahetada. Arveks pakkuvad ~1000-1200 EUR, ning Teie paneel jääks ka, ilmselt, neile. Ütlen nii kindlalt just sellepärast, et üks sugulane käis nende juures sama probleemiga. Siis võtsime tema plokki lahti ja mõne tunniga saime tööle.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: CEM blokk
Olen ka sama asjaga maadelnud. Samad trikid ja ilmnesid külmaga. Ajutiselt aitas restartida nr. 32 kaitsme eemaldamine 10 min. ja läks jälle 2h kuni 4 päeva. Diagnost näitas kiire can - ahela erinevaid katkestusi. Kontrolliti mootori ja käigukasti ajusid-0. Ühesõnaga:viga ei leitudki. Ise kahtlustan, et viga oli CEM-is või selle mingis osas, mis oli selle kaitsmega seotud. Oli plaan osta avariiliselt autolt asendus aga jäi asi pooleli. Cem-iga on seotud auto vin kood ja ma ei tea, kas IA on nõus seda vahetama, sest kere ja arvuti näitavad siis eri koode. Miks kahtlustan cem-i? Aasta enne seda olid jamad lähitulede releega, mille kontaktid kippusid väsima ja kuumenema, releed aga asuvad praktiliselt cem-ig kõrvuti.
Re: CEM blokk
Mis su autost lõpuks sai ,v kuidas asi lahenes? Info auto täna tegeles autoga 2 tundi ja jätkab teisipäeval,siis loodetavasti saab teada mis vigu põhjustab. Cem saab vahetada küll ,esindus tellib tühja cemi ja laeb tarkvara peale .
S60 2,4 D5 151 Kw AWD 2011
Re: CEM blokk
Oleks huvitav teada saada, kui palju maksma läheb.
Siin või kõrvalteemas, kus teeninduse hinnad arutletakse.
Siin või kõrvalteemas, kus teeninduse hinnad arutletakse.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: CEM blokk
cemi vahetus koos softiga on 30 prossase alega kuskil 900 eurot
S60 2,4 D5 151 Kw AWD 2011
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 17 Juul 2007, 12:19
- Asukoht: Pärnu
Re: CEM blokk
Vana teemale lisaks.
Ei tea, kas peaksin ka CEM-i vahetuse peale hakkama mõtlema? Nimelt on väga pikki perioode (vahest isegi kuude kaupa), kus auto liigub igati ok. Kuid siis kukub segast panema: viskab lambda põlema, käseb ohutult peatuda ja restart teha (ja mootoris jääb tööle vast üks või kaks silindrit). Kui on kõik hästi, siis peale restarti jääb põlema ainult lamda ja käseb kiiresti mootori service teha. Kui on kehvem variant, siis kohe ei õnnestugi mootorit korralikult tööle saada (hakkab jällegi üks või kaks silindrit ainult vedama), vahest alles peale komandat- neljandat käivitust (siis käseb ka emissioni service kiiresti teha). Jõuad sihtkohta, auto seisab ca 15 min, vahest tunni, ja kõik tuled ja teated on kadunud. Nii juhtub jumala suvalisel ajal, suvalises kohas ja suvalistel tingimustel. Aga kui on soovi seda jama endale korraldada, siis tuleb natukene keerutada kompu juhtratast, valida erinevaid näitusid ja on garanteeritud, et varsti hakkab mootor tulesid vilgutama ja aktiivselt ingliskeeles suhtlema....
Ei tea, kas peaksin ka CEM-i vahetuse peale hakkama mõtlema? Nimelt on väga pikki perioode (vahest isegi kuude kaupa), kus auto liigub igati ok. Kuid siis kukub segast panema: viskab lambda põlema, käseb ohutult peatuda ja restart teha (ja mootoris jääb tööle vast üks või kaks silindrit). Kui on kõik hästi, siis peale restarti jääb põlema ainult lamda ja käseb kiiresti mootori service teha. Kui on kehvem variant, siis kohe ei õnnestugi mootorit korralikult tööle saada (hakkab jällegi üks või kaks silindrit ainult vedama), vahest alles peale komandat- neljandat käivitust (siis käseb ka emissioni service kiiresti teha). Jõuad sihtkohta, auto seisab ca 15 min, vahest tunni, ja kõik tuled ja teated on kadunud. Nii juhtub jumala suvalisel ajal, suvalises kohas ja suvalistel tingimustel. Aga kui on soovi seda jama endale korraldada, siis tuleb natukene keerutada kompu juhtratast, valida erinevaid näitusid ja on garanteeritud, et varsti hakkab mootor tulesid vilgutama ja aktiivselt ingliskeeles suhtlema....
XC70 AWD D5 2012 reaalsus
S80 2,9 150kw 1998 ajalugu
S80 2,9 150kw 1998 ajalugu
Re: CEM blokk
Mõtekas oleks lasta ikka veakoodid ära lugeda, võimalik, et mõne andur paneb segast ja kogu muusika. Kohe CEM plokki vahetama hakata on ikka päris karm.
Volvo S80 2,5td 99a
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 17 Juul 2007, 12:19
- Asukoht: Pärnu
Re: CEM blokk
Omal ajal sai neid koode lugeda ja ei osanud keegi midagi kosta, viga nägid, kuid põhjust ei. Siis lõin käega... ega ma ei tormagi kohe uut ostma, lihtsalt sümptomid tunduvad sele plokiga seoses olevat.
XC70 AWD D5 2012 reaalsus
S80 2,9 150kw 1998 ajalugu
S80 2,9 150kw 1998 ajalugu
Re: CEM blokk
Ehk juhtmed oksudeerunud, mis sinna CEM plokki lähevad.
Contact cleaner peale...
Contact cleaner peale...
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: CEM blokk
mis veakoode näitas siis?? ehk on viga mõne oksudeerunud juhtmes või mootori vms... ebapiisavas mass ühenduses. vigu võib ju näidata kuid siis tulebki otsida sealt kust koodid näitavad, alates juhtmete kontrollimisest. CEM plokk ei pane reeglina siisama pullipärast vigast.
viga ju ongi põhjus või kuidas??
Ninanokkija kirjutas:viga nägid, kuid põhjust ei.
viga ju ongi põhjus või kuidas??
Volvo S80 2,5td 99a
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 17 Juul 2007, 12:19
- Asukoht: Pärnu
Re: CEM blokk
Njah, ei mäleta enam täpselt (vist oli mingi suhtlusprobleem?), suht ammu oli see, kuid lahenduseks pakuti nagu ikka, et hakatakse asju jupikaudu välja vahetama, kuni vigane lüli leitud.
Aga see ühenduste asi võib täiesti tõene olla, kui aega on ja viitsimine tagasi tuleb lasen uuesti saba järgi panna ja siis hakkan ise vigast kohta otsima.
Aga see ühenduste asi võib täiesti tõene olla, kui aega on ja viitsimine tagasi tuleb lasen uuesti saba järgi panna ja siis hakkan ise vigast kohta otsima.
XC70 AWD D5 2012 reaalsus
S80 2,9 150kw 1998 ajalugu
S80 2,9 150kw 1998 ajalugu
Re: CEM blokk
Kui sõidu ajal vistab Brake Failure stop ASAP ning näidikud kukkuvad, siis on tõesti CEM plokk vigane (1999...2004). Tihtipeale ei taha auto enam käima minna. Enamasti aitab aku klemmi maha võtmine. Aga see pole probleemi lahendus, see aitab lihtsalt auto käima saada ja koju jõuda.
Olen isiklikult kokku puutunud juhustega, kus aku klemmiga mängimine lõppes CEMi täieliku surmaga.
Variandid: 1. CEM remont. 2-3 päeva ja saab töötavat plokki garantiiga.
2. CEM kloonimine. Muretsete romulast sama koodiga CEMi ja siis tuleb auto ja IMMO andmed ringi tõsta. Täiesti surnud CEMid on raskem kloonida ja jääb tõenäosus, et andmed (IMMO ja auto konf) on vigastatud. Siis läheb lahendus veel kallimaks: tuleb uued võtmed lõigata ja need autosse programmeerida. Kuigi need plokkid näevad samad välja, kasutusel on mitme erineva koodiga plokke. Sama koodiga ploki leidmine võib olla keeruline ja kallis.
NB! Romulast saadud CEM plokk võib samasugune vigane olla, kuna 15a vana auto võibki romulasse sattuda selle tõttu, et CEM trikke teeb. Uus plokk 1000+EUR.
Olen isiklikult kokku puutunud juhustega, kus aku klemmiga mängimine lõppes CEMi täieliku surmaga.
Variandid: 1. CEM remont. 2-3 päeva ja saab töötavat plokki garantiiga.
2. CEM kloonimine. Muretsete romulast sama koodiga CEMi ja siis tuleb auto ja IMMO andmed ringi tõsta. Täiesti surnud CEMid on raskem kloonida ja jääb tõenäosus, et andmed (IMMO ja auto konf) on vigastatud. Siis läheb lahendus veel kallimaks: tuleb uued võtmed lõigata ja need autosse programmeerida. Kuigi need plokkid näevad samad välja, kasutusel on mitme erineva koodiga plokke. Sama koodiga ploki leidmine võib olla keeruline ja kallis.
NB! Romulast saadud CEM plokk võib samasugune vigane olla, kuna 15a vana auto võibki romulasse sattuda selle tõttu, et CEM trikke teeb. Uus plokk 1000+EUR.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist