Tänud Raivole hea ja ülevaatliku õpetuse eest ja muidugi ka anduri eest, mille ta mulle müüs. Minul läks tööle aega kokku viis tundi, kõige enam võttis aega pula auto küljest maha saamine, natuke üle tunni (olin ka lapsehoidja ametis ja koheselt ei leidnud õigeid vajalike võtmeid üles). Töö anduri vahetusega kokku vast kaks tundi, liimi kuivatamisele 1 tund. Minu töö erines natuke selle poolest, et tegin mõlema poole klemmidega üheaegselt nii puhastamise, lahtiühendamise, tinutamise kui ka liimimise, mitte nii nagu õpetuses, kus tegeleti ühe poolega otsast lõpuni ja siis asuti teise klemmide poolega asja kallale. Iseenesest sisulist muutust selline tööde järjekord ei oma. Töö lõppedes võtit keerates auto käivitus koheselt, sai ka proovisõit tehtud ja peab tunnistama, et muutused on kohe tunda- kohalt ära minnes ja gaasi andes ennem auto korraks mõtles ja siis nagu kergelt hüppas, kui talle kohale jõudis, et antakse gaasi, nüüd on liikumine supersujuv.
Mina olen äga rahul ja tänulik, et keegi viitsis sellise teema teha ja nägi ka vaeva, et teistel elu lihtsamaks teha. Ja karta ei ole siin midagi, pole need klemmid nii haprad seal midagi, mina käitusin nendega kindlasti robustsemalt, kui õpetuses kirjas. Ja ma olen ennemgi mõelnud, et pole see Volvo midagi teistmoodi auto kui Žiguli, ainult esiveoline ja rohkem elektroonikat peal
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)